וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוזת נופי דוד בישוב כלנית בצפון - מקום קסום ומושלם לנופש

מוגש מטעם weshow

27.2.2023 / 12:55

אם אתם מחפשים יעד רומנטי או משפחתי אידיאלי בצפון, מצאתם! אחוזת נופי דוד שבגליל התחתון, מציעה לכם חופשה נעימה ומפנקת במתחם הבקתות היפות והמיוחדות שלה בישוב כלנית שליד הכנרת המתאים לזוגות, משפחות וקבוצות המקום גם מושלם למסיבות רווקים וחגיגות ימי הולדת

אחוזת נופי דוד בישוב כלנית שבצפון/צילום: - פבל פרסליאק

אחוזה מפוארת עם בקתות נופש מפנקות
דבורה הבעלים של המקום, הקימה את אחוזת נופי דוד לפני שנתיים שם אפשר להנות מארבע בקתות מושקעות ויפות לנופש זוגי או משפחתי. "המתחם שלנו מושלם למשפחות שרוצות לבלות יחד חופשה או אפילו לחברים שרוצים להתרכז יחד במקום שמציע להם הכל ולהנות מחופשה משותפת עד 24 אנשים. לאירועים מיוחדים והתכנסויות ללא לינה ניתן להכיל עד 50 איש.

בחצר המתחם: חנייה פרטית, ריהוט גן, בריכה גדולה מחוממת ומקורה בחורף, מיטות שיזוף, מטבח חיצוני, מדשאות, עמדת מנגל, בריכת שחייה מגודרת מחוממת ומקורה, שולחן טניס, ג`קוזי ספא זרמים מפנק וגדול, פינות ישיבה וערסלים נוחים ותאורה נאותה בכל שעות היום והלילה. יש מטבח חיצוני מקורה הכולל כיור, משטח עבודה מנירוסטה, מזגן, תנור, שולחנות וכסאות. מקרר גדול קיים בכל יחידה.

יש חדר אוכל מקורה שניתן לסעוד יחד ולהנות מארוחת שבת מהנה או לכל אירוע אחר.

היישוב מאד שקט וכולל 60 משפחות. מי שמחפש את השקט ורוצה חופשה נעימה ושלווה אחוזת נופי דוד עונה על כל הצרכים האלה.

הבקתות מרווחות, מאובזרות וממוזגות עם 2 חדרי שינה.
בחדר ההורים יש מיטה זוגית מרווחת עם מזרון אורתופדי.
בחדר שינה לילדים יש 3 מיטות יחיד (אחת קומותיים ואחת נפתחת) יש אפשרות להוסיף עוד מזרן בחדר הילדים ויש גם מספר לולים למי שצריך.

בנוסף יש ג'קוזי, פינת ישיבה, מרפסת פרטית עם שולחן וכסאות, מסך טלוויזיה שטוח עם חבילת ערוצים בלוויין (יס), אמבט ספא מפנק, מטבח מאובזר הכולל פינת קפה, מכונת אספרסו, קומקום חשמלי, מקרר, מיקרוגל, כיריים חשמליות, פלטת ומיחם לשבת.

אחוזת נופי דוד. ארנולד בר,
אחוזת נופי דוד/ארנולד בר

מה מיוחד באחוזת נופי דוד?
"השירות והיחס מעל הכל. אנשים נהנים מאד אצלנו ויש לנו שפע של המלצות. המקום מאד מתאים למשפחות, יש הבריכה סגורה וגדולה, האזור נעים, ירוק ושקט ומאד כיפי גם לילדים. מאד חשוב לי שכל האורחים ייהנו מהנופש אצלנו ויקבלו תמורה מלאה לכספם וכמובן שיחזרו אלינו שוב. בנוסף, המחירים שלנו עממיים ולא יקרים".

יש אטרקציות באזור?
"כן. יש הרבה. יש אטרקציות רייזרים, מסלול טרקטורונים, רכיבה על סוסים, ספורט ימי בכנרת ויש גם הרבה מסעדות, מתחמי בילוי וקניות, גני שעשועים ומסלולי טיולים בטבע. אנחנו מאד קרובים לטבריה, כרמיאל, צפת וכל סובב כנרת ולכן תוכלו להנות משלל אטרקציות שיש גם שם. אני רוצה להוסיף שהמקום שלנו מאד מתאים למי שחוגג ימי הולדת ורוצה להתכנס עם כל המשפחה במקום אחד, למי שחוגג מסיבת רווקים או רווקות ומתאים גם לנופשי חברה."

אחוזת נופי דוד. ארנולד בר,
אחוזת נופי דוד/ארנולד בר

כמה דברים שכדאי לדעת
ניתן להזמין אצלנו טיפולים ועיסויים בתיאום מראש ובתשלום נוסף.
ניתן להזמין גם ארוחת בוקר ישראלית טעימה (כשרה) בתיאום ובתשלום נוסף.
למעוניינים ניתן לדאוג לארגון בלונים וקישוטים במקום עבור חגיגות ימי הולדת, הצעות נישואין, מסיבת רווקים ולכל אירוע אחר שתרצו.
בקרבת המתחם ישנו בית כנסת.

לא צריך לחפש יותר מקום בצפון שיכיל את כל המשפחה. אחוזת נופי דוד תשמח לארח אתכם באהבה ולהעניק לכם פינוק שישאיר לכם טעם של עוד. בואו לבקר אותנו ביישוב כלנית שבגליל התחתון ותהנה מחופשה משפחתית מושלמת!

טלפון ליצירת קשר: 050-8184128
כתובת: יישוב כלנית

עוד פרטים באתר ריזורט >>>

ובאתר צימר R >>>

פייסבוק >>>

אינסטגרם >>>


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • כלנית
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully