וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד האדריכלות ועיצוב הפנים שמותאם בדיוק לכם

מוגש מטעם weshow

27.2.2023 / 14:50

עבד אלחלים עתאמנה, הבעלים והמייסד של משרד האדריכלות ועיצוב הפנים המלווה את הלקוח במסירות לכל אורך התהליך תוך שימת לב לפרטים הקטנים ביותר

משרד האדריכלות ועיצוב הפנים שיעניק לכם שירות מעולה המותאם בדיוק לתקציב, לסביבה ולטעם האישי שלכם!/צילום: רועי בר

נעים מאד עבד אלחלים! ספר לנו עליך
אני בוגר המרכז האקדמי רופין ובעל משרד לאדריכלות ועיצוב פנים בבאקה אל גרביה. המשרד עוסק בתכנון רישוי ועיצוב בתים פרטיים, וילות, משרדים, חנויות, אולמות תצוגה, דירות, דירות בבניה רוויה, חברות הייטק, חנויות, מסעדות, בתי קפה, מתחמי עבודה שיתופיים ומרפאות."

הכל התחיל מהילדות
"תמיד אהבתי והתעניינתי בעולם הבנייה. גיליתי עניין בבניה בעץ ורשתות עוד כילד ובניתי כל מיני סוגים של ביתנים קטנים לבעלי חיים שגידלתי. בהמשך גם בניתי ביתן לי ולחבריי ששימש לפינת משחקים ושם זה בעצם התחיל מהבניה עצמה. כשהבנתי שמה שאני רוצה לעשות הוא פשוט ליצור ולעשות טוב לאנשים, התחלתי ללמוד אדריכלות ונהנתי מכל רגע. בטבע שלי אני אדם שמעריך יצירתיות ורואה במקצוע שלי שליחות. אני בהחלט משתדל לבצע אותה בצורה הכי מקצועית ומדויקת עד כמה שאפשר."

מה מיוחד בסטודיו שלכם?
"אני מאמין שבכל בית יש סיפור - והסיפורים האלה "מעוצבים" על ידי, החל משלב התכנון, הסקירה והפיקוח ועד לבניה, העיצוב והתוצר הסופי שחשוב לי שיהיה מושך ואסתטי. אני כמעצב פנים מביא את הכובע היצירתי לעבודה,

זאת בנוסף לידע הטכני שיש לי בתור אדריכל ועושה זאת תוך התחשבות בלקוחות ובהעדפות שלהם. אני מקשיב ללקוחות שלי ועושה במיטב יכולתי לענות על צרכיהם דרך תכנון ועיצוב החלל האישי שלהם.
המשרד שלנו מאד קשוב ללקוחות ואני חושב שמה שמייחד אותנו הוא המענה וההקשבה לכל לקוח ולצרכים שלו. אנחנו מבצעים התאמת חומרים והתאמת תקציבים בצורה הכי טובה והוגנת שיש. אנחנו עובדים עם לקוחות פרטיים מוסדים ציבוריים וחברות, ותמיד פתוחים לשיתוף פעולה גם עם פרויקטים גדולים."

עבד אלחלים עתאמנה, הבעלים והמייסד של משרד האדריכלות ועיצוב הפנים. מנאר מסארווה,
עבד אלחלים עתאמנה, הבעלים והמייסד של משרד האדריכלות ועיצוב הפנים/מנאר מסארווה

מעטפת רחבה של שירותים במקום אחד
"שני התחומים (אדריכלות ועיצוב פנים) מתמזגים יחד בסנכרון ובאמצעותן ניתן להפוך את מבנה החוץ והפנים לפונקציונלי, נעים ומושך. כחלק מהשירות שאנחנו נותנים אנחנו מטפלים גם בכל נושא הרישוי מול ועדות התכנון והבניה והדמיות לסוגיהן.

במשרד שלנו מקפידים להיכנס לפרטי פרטים לכל אורך התהליך, מגישים תוכניות תקרה, תאורה, גבס, בחירת חומרים, צבעים, גופי תאורה ועוד כשהכל מלווה בפיקוח עליון, מענה טלפוני זמין ותוכניות מפורטות.

השירות והייעוץ שאנחנו מעניקים במשך הפרויקט, כולל שיטת עבודה ייחודית ולוח זמנים המתואם מראש עם הלקוח. אנחנו שמים דגש על הפרוגרמה שאנו בונים עם הלקוח ומוצאים פתרונות עיצוב עבורו באופן יצירתי התואם את דרישותיו וזאת בעזרת הידע והניסיון הרב שרכשנו."

עיצוב פריט מסוים
"נכון שאנחנו מתעסקים באדריכלות ועיצוב פנים אבל לא רק. אנו נותנים מענה גם לבקשות מיוחדות. למשל, אדם המבקש לעצב ארון - הוא יקבל בדיוק מה שהוא רוצה הן מבחינת העיצוב והן מבחינת התקציב. אנחנו מתייחסים לכל פרויקט ממש ברצינות ומעניקים שירות אישי לכל לקוח, לא משנה איפה הוא נמצא ומה היקף השירות המבוקש. מתן תשומת לב מיוחדת היא זו שעושה את ההבדל בתוצאה."

מה הסגנון שאתה מזוהה איתו?
"אני משתדל להיות מאד יצירתי ולא בנאלי ומתרחק מטרנדים, משתדל למצוא את הפתרון הכי יצירתי, התואם לדרישות הלקוח בנראות והפרקטיות שלו. אני מאוד מתחבר לסגנון העכשווי ואוהב לתכנן בצורה מודרנית תוך שילוב חומרים טבעיים כמו אבן, נחושת ועץ."

לכל בעיה יש פתרון
"אנחנו לוקחים בחשבון את האווירה והסביבה של הפרויקט ומקפידים להתאים את כל התכנון מכל הבחינות לדרישות הלקוח וצרכיו.

באופן כללי, לכל בעיה יש פתרון. אבל אני בחרתי במקצוע הזה כי אני חושב שאדריכל טוב הוא אדריכל שמצליח למצוא את הפתרון היצירתי, המיוחד
והלא צפוי.

לדוגמה: בעלי משרד רו"ח ביקשו ממני לעצב חלל מודרני, המעניק תחושה מרעננת לעובדים ולבאי המקום. בחרנו בצבעים בהירים ומרגיעים כמו כחול באלומיניום, עץ סנדוויץ' פורניר אלון, ופרקט וארונות בצבע אפור כחלחל, כך שכל מי שנכנס לא ייתקל בעיצוב קריר - שבדרך כלל נהוג במשרדי רואי חשבון".

אתם מוזמנים להגיע אלינו, להתייעץ ולקבל תוכנית מפורטת ומותאמת לסביבתכם ולתקציב האישי שלכם. אנחנו עובדים עם לקוחות בכל הארץ ונשמח להעניק לכם שירות נהדר.

טלפון ליצירת קשר: 054-7259283, 054-5586772

כתובת: אלקזאז 1, קומה 2 הכניסה הצפונית (ליד כיכר השעון), באקה אל גרביה
עבד אלחלים עתאמנה: אינסטגרם I פייסבוק


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow

עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • אדריכלות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully