וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתפשרו על חיים בינוניים! גלו כיצד מגיעים למימוש עצמי

מוגש מטעם weshow

1.3.2023 / 12:53

אם אתם רוצים לגלות איך לשלוט בגוף שלכם, לעבור בהצלחה כל מכשול שמופיע בדרך ולשים את עצמכם במקום הטוב ביותר, אתם חייבים להכיר את רסקין איגור!

קצת על רסקין איגור

איגור הוא מאמן אישי ללימודי גוף, נפש, מוח ורגש. הוא השקיע מאמץ רב על מנת למצוא את התרופה לתחושת התסכול, קושי בכל הקשור לחיבור רגשי ואף לתחושת חוסר מימוש עצמי אותה חווים אנשים רבים.

איגור הקים צוות של מאמנים על מנת לתת מענה למספר גדול יותר של אנשים ולאחר שנים של עשייה בהן עבד עם מאות מתאמנים, הוא החליט לפתח שירות ייחודי הכולל בניית תכנית אימונים, תכנית תזונה ותכנית שנתית מותאמת, להשגת היעדים האישיים של כל אחד ואחת.

איגור מספר לנו על מסע חייו, על הדרך הלא שגרתית בה הוא בוחר לאמן את המתאמנים שלו וכמובן, על ההעדפה לשים את הדגש דווקא על העבודה המנטלית בכל תחום בחיים על מנת להגיע למימוש עצמי מקסימלי.

רסקין איגור מאמן אישי ללימודי גוף, נפש, מוח ורגש.. איגור רסקין,
רסקין איגור מאמן אישי ללימודי גוף, נפש, מוח ורגש./איגור רסקין

אך על מנת להכיר אותו, בואו נחזור קצת אחורה בזמן. איגור משתף אותנו בגילוי לב על העלייה לארץ כשהיה בן 8 ועל הקשיים שהיא הביאה. הוא מספר כי משפחתו נאלצה לעבור לא מעט דירות בשל הבעיות הכלכליות וכי כל מעבר הביא איתו בעיות התאקלמות חוזרות ונשנות, ריבים, בעיות חברתיות, גזענות והתוצאה הקלאסית = ביטחון עצמי נמוך.

איגור מספר על הרצון לברוח מהכל, על הבילוי המועדף שהיה בזמנו הרחוב ועל מציאת המקום שלו בעולם הפארקור. הוא הבין את הכוח האדיר הטמון בו והחליט ללמוד איך להתגבר על כל מכשול בעזרת כישוריו גם בחיים האמיתיים.

אך בדיוק כשחייו התחילו להסתדר, נודע לו שהוא נאלץ להפסיק להתאמן בשל בעיה בלב.
בעקבות כך, איגור נכנס לחוסר מעש וחייו התמלאו בדיכאון כיוון שלקחו לו את גלגל ההצלה שלו, את הספורט שהיה הבריחה שלו ואת הרגעים היפים ביותר בחייו.

איגור משתף "בכוחו של כאב רגעי להיות פתח להצלחה מתמשכת"

לאחר כשנה ללא מעש, איגור נפתח בעצמו לעולם ההתפתחות האישית והחליט שלא משנה מה יגידו הרופאים, הוא עומד לרפא את עצמו ולהצליח בענק. בשנת 2006, בעיצומו של גיל 14 הוא חוזר בכל הכוח לתשוקה הספורטיבית שלו רק שהפעם הוא מגיע עם אמביציה גדולה להגשים את חלומותיו.
כפי שכבר הבנתם, איגור עשה סוויץ' בצורת המחשבה שלו והחל ללמוד מגוון קורסים העוסקים בתקשורת, מכירות, מימוש עצמי, התפתחות אישית מתמדת או במילים אחרות, הוא הבין בדיוק מה הוא רוצה להשיג בחיים ובאיזו דרך.

רסקין איגור מאמן אישי ללימודי גוף, נפש, מוח ורגש.. איגור רסקין,
רסקין איגור מאמן אישי ללימודי גוף, נפש, מוח ורגש./איגור רסקין

שינוי חיצוני אמיתי מתחיל משינוי פנימי עמוק
איגור עשה קורס מאמנים והתחיל תהליך חדש בו צבר המון ניסיון. הוא החל לעבוד עם הלקוחות שלו לא רק על הגוף, אלא במיוחד על הפן המנטלי ומספר כי הדרך שלו אכן עובדת.

עבודה בת ארבע שנים הובילה את איגור להקים צוות של מאמנים מוכשרים אשר מקבלים מתאמנים ועוברים איתם תהליך אישי בשיטה הייחודית שבנה. בנוסף, הוא מעביר שיעורים פרטניים וקבוצתיים וגם עושה חוגים לילדים. בנוסף, איגור פיתח קורסים דיגיטליים, סדנאות והכשרות אינטרנטיות אשר הוקמו במיוחד למתאמנים שלו. הקורסים שפיתח כוללים תכנית עבודה שלמה אשר מתמקדת בעבודה נפשית ורגשית. במהלך הלמידה ובצמוד לקורס און-ליין שלו, הוא דוגל בשמונה שלבים ובהם מלמד איך לבצע תרגילים פיזיים ומנטליים באופן נכון ובצורה אשר מותאמת אישית לכל לקוח על מנת להגיע למקסימום הצלחה מבחינה אישית, רגשית ואף גופנית.


הצטרפו עוד היום אל תכנית הליווי המהפכנית של רסקין איגור!
רסקין איגור והצוות שלו מזמינים אתכם לעבור חוויה בלתי נשכחת בה תלמדו איך לאמץ לחייכם תחושה נפלאה ואנרגטית אשר תגרום לכם להיות פעילים יותר במהלך היום.

"אתם מוזמנים להתייעץ עם איגור ללא עלות, להשתתף בסדנה חינמית קצרה שתדייק אתכם בדרך אל מימוש החלומות שלכם ואפילו להתחיל חודש שלם של התפתחות אישית ב 70% הנחה!"

אז אל תשארו מאחור, השאירו לנו פרטים ותוכלו כבר היום להתחיל בתהליך בו תלמדו התפתחות אישית במיטבה.

למה אתם מחכים? כנסו אל כרטיס הביקור הדיגיטלי של רסקין איגור והשאירו פרטים על מנת לתאם את הפגישה הראשונה שלכם בדרך לפסגה!

אתר הבית >>>

אינסטגרם >>>

פייסבוק >>>

ווטסאפ >>>

יוטיוב >>>


הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow

אינסטגרם I טיקטוק

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • קואצ'ינג
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully