וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן חסון, צלם החתונות המוביל בארץ, חושף סודות

מוגש מטעם weshow

1.3.2023 / 14:50

מתחתנים? איזה כיף! אתם יכולים להיות רגועים כי את הצלם כבר מצאנו לכם. הגענו לשוחח עם עידן חסון, צלם החתונות המוביל דעת קהל בתחום הצילום ובעל החברה ברנדו פוטוגרפי, אשר מככב בכותרות כבר מעל לעשור

צילומי חתונה של עידן חסון. עידן חסון-ברנדו פוטוגרפי,
צילומי חתונה של עידן חסון/עידן חסון-ברנדו פוטוגרפי

בשל הטירוף סביב שמו, החלטנו לסקר בשבילכם את העניין מקרוב ולמען האמת, לא יכולנו להישאר אדישים. התרשמנו מהביקורות המצוינות, השירות הנהדר וכמובן הדבר הכי חשוב, אלבום עבודות מרשים ביופיו אשר מקבץ את עיקר פועלו בשנים האחרונות.

כבר מהצצה קטנה באלבום העבודות הבנו היטב את רמת השקעתו בכל פרט ולו הקטן ביותר. נחשפנו לדוגמניות מרהיבות ביופיין ביניהן המוכרות ביותר בארץ ואף לדוגמניות העתיד מלאות הסטייל אשר גורפות צרור מחמאות.

ואם כבר בדוגמניות עסקינן, גילינו איך הן בוחרות את הצלם ליום המאושר בחייהן בעודן נושמות ימי צילום וככל הנראה צולמו בידי עשרות צלמים מוכשרים. נוכחנו לגלות מהם הקריטריונים בהם צריך לעמוד הצלם הייעודי וכמה מיוחד עליו להיות!

עידן מספר לנו על העשייה שלו בשנים האחרונות, על צילום חתונות מפוארות מעבר לים ועל החתונות המדוברות בישראל שיצא לו ללוות מקרוב וביניהם, החתונה המדוברת של סטטיק ושרית, של רוסלנה, שיר אלמליח, שירה לוי, נועם פרוסט, דורין דותן ועוד מגוון שמות מוכרים.

צילומי חתונה של עידן חסון. עידן חסון-ברנדו פוטוגרפי,
צילומי חתונה של עידן חסון/עידן חסון-ברנדו פוטוגרפי

שאלנו את עידן חסון "איך אפשר ליצור סגנון ייחודי בתחום החתונות?" והתשובה שלו עשתה לנו סדר בבלאגן

במהלך הראיון עידן סיפר לנו על מגוון הפעולות שהוא דוגל לעשות על מנת לשמור על הקו הייחודי בעסק שלו וביניהן הוא הסביר לנו מעט על פיתוח פילטרים ועל כך שהייחודיות בסגנון הצילום שלו מתאפיינת בין היתר בפילטרים הייחודיים שהוא פיתח לטובת החברה שלו ברנדו פוטוגרפי. הוא מספר לנו שפיתוח הפילטרים נעשה על מנת ליצור שינוי, להוסיף נגיעה עיצובית לכל אלבום חתונה ובעיקר, לייחד את העבודה שלו באופן בולט. עידן רואה חשיבות עליונה בצורך להגיע לתוצאה מושלמת ולבצע לכלות שלו אלבום בסגנון עריכה ייחודי ושונה.

עידן שיתף אותנו בעיצוב המגזיני המיוחד שמתבצע לכל האלבומים והסביר לנו כי כל אלבום של כל כלה מעוצב בסטייל מגזין אופנה. עידן משתף אותנו ברצון שדרבן אותו לחבר בין עולם האופנה לתחום החתונות ובהצלחה המסחררת שהדבר הוליד. השילוב בין שני העולמות יצר דבר חדש אשר גרף סקרנות רבה בקרב מתחתנים.

צילומי חתונה של עידן חסון. עידן חסון-ברנדו פוטוגרפי,
צילומי חתונה של עידן חסון/עידן חסון-ברנדו פוטוגרפי

שאלנו את עידן חסון איך בוחרים לוקיישן טוב והוא הסביר לנו שבחירת הלוקיישן היא לגמרי הכל או כלום!

בחתונות כמו בכל מגזין אופנה איכותי, הלוקיישן הוא שם המשחק. עידן מסביר לנו על הצורך בלוקיישן מיוחד ועל כך שהוא משתמש בעונות השנה על מנת להוציא את הלוקיישנים המדויקים ביותר לדוגמניות שלו.

עם כמה שזה נשמע מצחיק, עידן משקיע את מלוא הזמן על מנת למצוא לוקיישנים מיוחדים לפי עונות השנה המעידות על פריחות שונות ומגוונות ובמיוחד על סוגי הפרחים ועל איך הם עוברים מצלמה.
הוא מספר לנו למשל על לוקיישן מטע הפקאנים בעונת הקיץ ומסביר לנו שהלוקיישן הזה הינו מוצל ונוח לימים החמים של השנה והוא משלב גם טבע וגם מקום נעים. מטע הפקאנים מתאים במיוחד לזוגות שמתחתנים ומחפשים לשלב בין יופיו של הטבע לבין מזג אוויר נעים ליום הצילום שלהם.

דוגמאות נוספות ללוקיישנים הן פריחת החמניות ופריחת השקדיות המרהיבות שמביאה איתה תקופת האביב.

צילומי חתונה של עידן חסון. עידן חסון-ברנדו פוטוגרפי,
צילומי חתונה של עידן חסון/עידן חסון-ברנדו פוטוגרפי

אז אם אתם מחפשים את צוות החלומות, כזה שידאג לתיעוד המקצועי ביותר של היום המאושר בחייכם, תסמכו על עידן חסון וצוות ברנדו פוטוגרפי שיעשו את זה בצורה הטובה ביותר, החל מפגישת תיאום ציפיות ועד לתוצאה מושלמת וזיכרון שילווה אתכם כל החיים!

אז למה אתם מחכים? כנסו להתרשם מאתר העסק הרשמי, עמוד האינסטגרם, עמוד הפייסבוק וממגוון הראיונות שנעשו עם עידן חסון וצרו עימו קשר עוד היום!
מספר טלפון לבירורים נוספים- 0504545707



הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow
אינסטגרם I טיקטוק

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully