וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוטיק של אילנה: המקום בו תמצאי את הקסם בבגדים

מוגש מטעם weshow

2.3.2023 / 12:59

במרכז חדרה נמצא הבוטיק הקסום והמיוחד ביותר שיצא לנו לפגוש בזמן האחרון, עליו מנצחת אישה גדולה מהחיים אילנה בן שמואל.

אילנה שכל חייה ידעה שאופנה ועיצוב מיועדים בשבילה, עברה כברת דרך ארוכה כדי לממש את תשוקתה למקצועה ולהגיע לנחלה שהיא נמצאת היום ובמיוחד להוכיח לנו שלהגשמת חלומות אין גיל.

אילנה, ספרי לנו איך הכל התחיל
אילנה: הקשר שלי לעולם העיצוב החל מאז שאני ילדה, תמיד הייתי מאוד יצירתית, כל הזמן ציירתי, עשיתי עבודות יד, הלבשתי בובות. תמיד הייתה לי משיכה ליצירה, וכשגדלתי והגיע הזמן ללכת ללמוד מקצוע, שלחו אותי ממבחני ההתאמה ללימודים ללכת ללמוד בשנקר.

ההורים שלי כמובן לא הסכימו, בזמנו אמרו שאופנה זה לא פרנסה, ורצו בשבילי מקצוע מסודר עם משכורת קבועה ושעות יציבות. המושג "מעצבת אפנה" לא היה קיים בכלל באותם ימים בישראל.

אילנה בן שמואל. הבוטיק של אילנה,
אילנה בן שמואל/הבוטיק של אילנה

אז מה עשית?
אילנה: פניתי למקצועות אחרים אך עדיין שמרתי על הזיקה לעיצוב, ניהלתי חנות רהיטים איטלקיים, עבדתי בסידורי פרחים, היה לי חנות צעצועים וגם עבדתי בתור ליצנית לימי הולדת, בפרנסה אין חוקים.

איפה קרתה נקודת המפנה?
אילנה: לאחר שצברתי ידע בעולם האופנה והעיצוב, החלטתי להגשים את החלום ולפני שש שנים ופתחתי את הבוטיק שלי, שהוא הממלכה הפרטית שלי בו אני יכולה לממש את האהבה שלי לעיצובים, בגדים ואנשים.

מה חשוב לך לתת ללקוחה שבאה לחנות לבחור שמלה?
אילנה: שמלה זה כמו תכשיט אצלי, אני בעצם מעצבת את הבנאדם ע"י ביגוד ואקססוריז, אני שמה לה תכשיט ונעליים, מייעצת על תסרוקת מתאימה, להשלים את המראה הכולל שיוציא את המיטב מהבנאדם.

הבוטיק של אילנה. הבוטיק של אילנה,
הבוטיק של אילנה/הבוטיק של אילנה

לאילנה גם חשוב לתמוך בתוצרת ישראלית
אילנה: אני בעד לתת פרנסה למעצבים ישראלים, ולעודד ייצור ותעסוקה בארץ, זה נותן את הערך המוסף לבגדים שזה לא סתם בד ויש מאחוריו סיפור.

מי קהל הלקוחות העיקרי שלך?
אילנה: כולן, החל מילדות שבאות לבחור שמלה לפרום עד דתיות/חרדיות ומבוגרות כל אחת יכולה למצוא את ה"כפפה" שלה פה, החנות עונה על הצורך של כולן מכל מגזר שהוא, בכדאי להוציא אותן הכי יפה שאפשר.

חווית הקנייה חשובה לי מאוד, מהפגישה הראשונה ועד הייעוץ שלי ללקוחה מה מתאים לה ואם היא מרגישה בזה בנוח. אצלי כל אישה היא מלכה ומגיע לה את השמלה והכתר הראויים לה.


כתובת: הנשיא 38,חדרה

שעות פתיחה:
9:30-13:00
16:00-19:00
ימי שלישי אחר הצהריים סגור
ימי שישי 9:30-13:00

פייסבוק >>>

אינסטגרם >>>

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully