וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש רק מקום אחד בו תמצאו את כסאות הבר שאתם רוצים

מוגש מטעם weshow

8.3.2023 / 13:43

אם אתם בעיצומו של מעבר דירה, פתיחת מסעדה או חדר אוכל, או אם ברצונכם לחדש את הכסאות בבר שלכם ואפילו אם אתם פשוט רוצים להחליף את עיצוב הכסאות בבית, תנו לנו לספר לכם שמצאנו את המקום האידיאלי למציאת חפצכם.

עיצוב הכיסא והבר בע"מ/רומן פבלוקביץ'

הגענו לאולם התצוגה המרשים של Chair & Bar, עיצוב הכסא והבר בע"מ, על מנת לראות מקרוב את עבודתם הנחרצת של הצוות ואם נודה באמת, אנחנו הוקסמנו מהיחס האישי והחם שהם מפגינים כלפי הלקוחות, מהמבחר הענק ואיכות המוצרים שלהם.

אז הגענו לסקור עבורכם את המקום, לשוחח עם הצוות ולגלות מקרוב את הסיפור שעומד מאחורי.
בראש הצוות עומד כפיר דדון, והוא מספר לנו קצת על ההיסטוריה של המקום. כפיר מגלה לנו שהוא דור שני למשפחה שמתעסקת בתחום לא פחות מ-47 שנה ובעקבות כך, הבנו מאיפה הגיעו הכישרון והמקצועיות.

עיצוב הכסא והבר בע"מ. אורן עמוס,
עיצוב הכסא והבר בע"מ/אורן עמוס

אז מה תמצאו באימפריה של Chair & Bar?

התחלנו בסיור ומצאנו כסאות מרשימים מכל הסוגים והסגנונות. כפיר מסביר לנו על החשיבות של המגוון הרחב הקיים במקום ועל היכולת שלהם לאסוף את המידע הרלוונטי מהרצון של הלקוח הישראלי ולהוציא אותו לפועל בצורה יוצאת דופן. ובמילים אחרות, הצוות של כפיר יודעים איך להוציא את כל הלקוחות שלהם מרוצים תוך קליעה מדויקת לרצון שלהם ולעיצוב שישדרג כל חלל בבית.

בעקבות כך, אם אתם אנשים שאוהבים סגנון מודרני, אקלקטי או בכלל מעדיפים פרובנס, תוכלו למצוא את מבוקשכם בקלות. ואם לחילופין אתם מעדיפים את הכסאות שלכם בסגנון סקנדינבי, כפרי או וינטג' גם את זה תוכלו למצוא בלי כל בעיה.

בהמשך הסיור, בנוסף לשלל הכסאות המרשימים, נתקלנו בתצוגה בעלת המבחר הכי גדול בארץ לכסאות בר. כך שאם אתם בדיוק מחפשים לסגור את הפינה של כסאות הבר במטבח שלכם, תוכלו למצוא גם את זה במתחם של כפיר ולחסוך לכם כאבי ראש מיותרים. בנוסף התרשמנו ממגוון מערכות ישיבה למרפסות וגינות, ספסלים לפינות יופי ולמטרת ישיבה, כורסאות מרשימות ושולחנות לבר או למרפסת. בין היתר אפילו ראינו מיטות שיזוף שמוסיפות נגיעה עיצובית לכל גינה.

היופי ב- Chair & Bar הוא שתוכלו למצוא את הכל במקום אחד. בהגעה למקום ניתן יהיה בידכם לעצב גם את חלל הבית שלכם לפי טעמכם האישי.

גילינו כי בנוסף לעיצוב הכסאות ופינות הישיבה, עיצוב הכסא מייצר ומייבא ריהוט למסעדות, בתי קפה ובתי מלון ברמה הגבוה ביותר בשוק תוך שמירה על מוצרים איכותיים וחזקים במיוחד.

עיצוב הכסא והבר בע"מ. אורן עמוס,
עיצוב הכסא והבר בע"מ/אורן עמוס

למה לבחור דווקא בהם לעיצוב שלכם?

כבר מרגע הכניסה למקום הבנו כי איכות המוצרים נמצאת במקום הראשון במורשת. כפיר והצוות שלו עושים הכל על מנת לספק עבורכם את חומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק. למעשה, הפרמטרים החשובים ביותר בעת קניית כסאות חדשים הם איכות המוצרים ונוחות מקסימלית.

התרשמנו לגלות כי הדגמים המעוצבים ב-Chair & Bar הינם דגמים בלעדיים שלהם ולכן, לא תראו אותם בכל מקום.

תוכלו להגיע לאולם התצוגה ולהתרשם ממגוון רחב של כסאות לכל מטרה. החל מעיצוב כסאות לשולחן אוכל או כסאות שמתאימים לבר ועד לעיצוב ייחודי של כסאות לאי המטבח שלכם. נוסף על כך, במקום מייצרים גם ספות וריהוט חוץ למסעדות ובתי קפה.

בנוסף לכל אלה, בעת הרכישה ניתנת אפשרות לשנות צבעים ולהחליף בדים עד שתהיו מרוצים בכל מובן המילה.

צוות המקום כבר מחכים לכם!

את חווית השירות הסקנו מהביקורות המעולות שיש על המקום ומלקוחותיהם הנאמנים של Chair & Bar. כפי שכבר ציינו, צוות המתחם ניחנו במתן שירות יוצא דופן והם עושים הכל על מנת שתצאו מרוצים בכל פעם מחדש.

אז למה אתם מחכים? קחו איתכם חבר קרוב וקפצו לבקר אותנו!



חפשו אותם בפלטפורמות הבאות:

אתר העסק הרשמי של Chair & Bar, עיצוב הכסא והבר בע"מ >>>
עמוד האינסטגרם >>>
עמוד הפייסבוק >>>
ערוץ היוטיוב >>>
עמוד הטיקטוק >>>
כתובת העסק להגעה- יצחק בן צבי 29, ראשון לציון


הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow
אינסטגרם I טיקטוק

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully