וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הבא - ויקטוריה אוגאי: אדריכלית, מעצבת פנים, יוצרת ומרצה

מוגש מטעם weshow

9.3.2023 / 14:10

ויקטוריה היא מסוג האנשים שאוהבים וחולמים את העבודה שלהם: "התפקיד שלי הוא להגשים את החלומות של הלקוחות שלי. הרי עיצוב הוא תהליך מקצועי ורגשי, בין אם אתה עובד על בית פרטי או על חלל מסחרי"

הכירו את הדבר הבא – ויקטוריה אוגאי: אדריכלית, מעצבת פנים, יוצרת ומרצה צעירה וחדשנית!/צילום וידאו - גיא גליק

ויקטוריה אוגאי, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים, בוגרת מכללת ספיר, ובוגרת מכון התקנים לבניה ירוקה, בעלת ניסיון עשיר בניהול, תכנון אדריכלי וליווי עד טופס 4, כולל פרויקטים מסחריים ופרטיים תוך הקפדה על איכות חדשנות ושקיפות מלאה.

חיה ונושמת אדריכלות ועיצוב
ויקטוריה היא מסוג האנשים שאוהבים וחולמים את העבודה שלהם. קצת לפני סיום לימודיה במסלול תעודת הנדסאי אדריכלות, החלה לעבוד באחד ממשרדי עיצוב פנים הגדולים והנחשבים בארץ. לאחר מכן עברה למשרד העוסק באדריכלות ועיצוב למגזר הפרטי עד היתר בניה. בשנת 2019 יצאה לדרך חדשה והקימה משרד המספק שירותים אדריכליים לגופים שונים ועיצוב וילות יוקרה וחללים מסחריים.

"יש אנשים שהולכים לעבודה, אני קמה כל בוקר עם תשוקה לעשייה. כמו שאני רואה את זה, התפקיד שלי הוא להגשים את החלומות של הלקוחות שלי. הרי עיצוב הוא תהליך מקצועי ורגשי, בין אם אתה עובד על בית פרטי או על חלל מסחרי. בתהליך הזה הלקוחות שלי בעצם פוגשים לראשונה משהו שהם עד עכשיו רק חלמו אותו, ופתאום הוא קורם עור וגידים והופך למציאות. הרגע הזה, שהם מבינים שזה אפשרי, שזה עומד לקרות, והחלום שלהם עומד להתגשם, הוא מהות העבודה שלי".

עיצוב של ויקטוריה אוגאי. אלון בהרום,
עיצוב של ויקטוריה אוגאי/אלון בהרום

תשומת לב ויחס אישי לכל לקוח
"האני מאמין שלי הוא קודם כל: להקשיב. כשאני ניגשת לפרוייקט זה לא כדי להגשים את הרצונות שלי, אלא להשתמש בכישרון ובידע שצברתי כדי להחיות חלומות של אחרים. מאד חשוב לי להעניק יחס אישי ותשומת לב לכל לקוח, להבין בדיוק מה הרצונות והצרכים שלהם בפן העיצובי, הרגשי והפרקטי ולשתף אותם בתהליכי העבודה, עד שמגיעים לתוצאה הסופית. לבנות בית זה תהליך מאד רגיש, ארוך ומורכב שאורך לפחות שנתיים. אני מלווה כל לקוח עם הרבה רגישות והבנה כי בסופו של דבר מדובר בחלום שלהם."

להתחדש כל הזמן
"עיצוב הוא לא משהו שקורה בווקום. הוא חלק ממכלול, ממרקם חיים רגיש. אני שואפת להתחדש כל הזמן ולשמור על החיבור בין החוץ לבין הפנים, להתאים את האנרגיה, להתייחס לטבע, לסביבה להקפיד שיכנס הרבה אור לבית, ותהיה שם אווירה חמה ונעימה.

מדובר בעבודה של המון שעות "מאחורי הקלעים" כמו בחירות, שרטוטים והדמיות שלא רואים פיזית עד שהמוצר מוגמר. חשוב לי שכל לקוח יהיה מרוצה, שיהיה בינינו דיאלוג פתוח ואמיתי, שימליץ עלי ויחזור אלי שוב ושוב לפרויקטים חדשים.

התחלתי את דרכי בקטן ואני תמיד ממשיכה לשאוף ולהתפתח. אני זוכרת את עצמי כילדה נשארת בסטודיו של בית הספר לצייר ולעצב, ואני ממשיכה לחקור את זה. רק לאחרונה הגשתי עוד חלום קטן - השקתי קולקציה קטנה של בגדים בעיצובי, ואני רוצה להמשיך לפתח את העשייה שלי בארץ ומעבר לים. מבחינתי, השמיים הם הגבול - ואף מעבר להם."

יש גם סדנאות אדריכלות ועיצוב
השיחה עם ויקטוריה נעימה. מעניינת. היא אוהבת עיצוב. חיה את זה. יש לה תשוקה לפרטים ורעיונות. לאחרונה, עקב פניות רבות מאנשים שהיא עבדה איתם וגם כאלה שלמדו להכיר אותה דרך הרגשות החברתיות - היא הרימה את הכפפה והחלה להעביר סדנאות מגוונות ברמות שונות. בסדנא תקבלו כלים לתוכנית עבודה, התנהלות בשטח, תהליכי הפרויקט, היתרים, תכנון נכון של חלל, יציאה לדרך עצמאית בתחום, תלמדו כיצד לקדם את העסק באמצעות הרשתות החברתיות, כתיבה שיווקית, פגישות יעוץ, הצעות מחיר, פיתוח מערכת יחסים טובה עם הלקוחות ועוד.

עיצוב של ויקטוריה אוגאי. יקטוריה אוגאי,
עיצוב של ויקטוריה אוגאי/יקטוריה אוגאי

לרשימת הסדנאות המלאה היכנסו לאתר.

אם אתם צריכים אדריכלית שיודעת את העבודה ותעניק לכם שירות מעולה ואמין צרו קשר כעת, היא זמינה לכל שאלה שלכם.

טלפון ליצירת קשר: 052-7021095
כתובת: יוניצמן 6 תל אביב
אינסטגרם >>>

אינסטגרם עסקי >>>

טיקטוק >>>


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully