וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה לצאת מהשגרה המייגעת? התחברי לעולם חדש מלא למידה עצמית

מוגש מטעם weshow

9.3.2023 / 10:22

אם את חווה לחץ תמידי או מרגישה שאת חייבת לעשות עצירה קטנה מהשגרה ולהתחבר אל רצונות הלב שלך מחדש, את חייבת להכיר את מסע הריטריט של מירי קערור! מסע שיחזיר אותך אל תוך עצמך ויוסיף שלווה ושמחה למציאות האינטנסיבית שלך

מסע הריטריט של מירי קערור/צילום: מיכל טבצ'ניקוב

אז חיפשנו פתרון לשגרה המייגעת שמנהלת אותנו ומצאנו דרך יצירתית למדי. אל מירי קערור הגענו סקרניים במיוחד בשל הביקורות המצוינות אשר סובבות סביב שמה.

האישה שעומדת מאחורי עשרות נשים שהצליחו להתחבר אל עצמן מחדש ולהגיע למימוש עצמי אמיתי. מירי היא מנטורית ומנחת קבוצות, מעוררת ומלווה אישית לחיזוק המקום הפנימי, להתפתחות אישית, משמעות והגשמה. למירי יש ארגז כלים עשיר של רפלקסולוגיה, עיסוי, אימון אישי ולימודי קבלה למעלה מ-15 שנה. בנוסף, מירי הייתה ממייסדי מרכז "מלכות" להתפתחות אישית פנימית וכיום היא מלווה עשרות נשים במטרה לחבר אותן מחדש לנפש, לגוף ולנשמה.

מסע הריטריט של מירי קערור. מיכל טבצ'ניקוב,
מירי קערור מלווה עשרות נשים במטרה לחבר אותן מחדש לנפש, לגוף ולנשמה/מיכל טבצ'ניקוב

ריטריט במדבר • תרופה לנפש בתוך נופש מלא בלמידה
במרכז פועלה, מירי קערור מוציאה קבוצות לנשים שרוצות לעבור תהליך כל אחת בנפרד וכולן ביחד. במשך הטיול, קבוצת הנשים זוכה לחוות גיבוש ולהתחבר יחד לקבוצה אחת גדולה ומאוחדת. היא מגיעה עם קבוצת הנשים למספר ימים במדבר ושם, כל הקסם קורה.

הריטריט דוגל ביציאה יזומה מהאינטנסיביות של חיי היום יום, מהטייס האוטומטי שלנו, וכניסה אל תוך עולם חדש וקסום של שלווה פנימית אמיתית. הריטריט מתרחש במדבר בראשיתי אשר פותח מרחב פנימי ומאפשר עצירה כללית, זמן לעצמי ובעיקר חשבון נפש. זהו מסע עומק פנימי בו אנו לוקחות פסק זמן מכל הטירוף שהחיים מזמנים לנו ונכנסים אל תוך מרחב שמייצר השראה ומאפשר לנו להתנתק מכל מה שכובל אותנו. הזמן הפרטי שאנו מקדישים לעצמנו בעיקר בשקט הייחודי של המדבר, ממקסם את החוויה ומוסיף רבות לטיפול הפנימי.

אחוות הנשים והפעילות הקבוצתית מעצימה את חווית הריטריט.


עשינו לכן קצת סדר ומנינו מספר יתרונות חשובים במסע הריטריט:

היכרות פנימית - מי את באמת? איזה "אוצרות" יש לך?

יצירת תקשורת פנימית אשר משחררת מעומס רגשי

עבודה עם הקול הפנימי

התקשרות עם תדר השמחה בחייך

שחרור תבניות ודפוסי חשיבה ישנים, מגבילים

מירי מוציאה ריטריטים למדבר גם באמצע שבוע וגם בסופי שבוע. היא תיקח אתכן אל מסע במצוקי דרגות הנמצאים מעל ים המלח או בחוות האנטילופות שבערבה. שני הלוקיישנים בעלי מראה "בראשיתי" של מדבר עוצמתי עוצר נשימה אשר מאפשר אתחול מחדש. בנוסף, תזכו לנוח בצימרים מפנקים וליהנות משלווה עמוקה ואמיתית בכל מובן המילה.

במהלך כל ריטריט, עוברות המשתתפות תהליך פנימי מעצים דרך מדיטציה, יוגה, ריקוד חופשי (אקסטטיק דאנס), מסע קולי עם צלילים מרפאים, קלפים טיפוליים ועוד מגוון דרכים יצירתיות אשר תורמות לריפוי הפנימי.

מסע הריטריט של מירי קערור. מיכל טבצ'ניקוב,
מסע הריטריט של מירי קערור/מיכל טבצ'ניקוב

לסקרניות שביננו, סידרנו לכן ספויילר קטן מאת מירי:
בסופו של דבר הריפוי הגדול שלנו בחיים זה להיות מי שאני באמת, להרגיש (שוב) יחידה ומיוחדת, לאהוב ולממש את עצמי, בעזרת כל החוזקות שקיבלתי.

העבודה שלנו היא בעיקר פנימית. כדי לעבור שינוי, עלינו לצאת ממצב הטייס האוטומטי. אנחנו חייבות להתבונן, להיות ערניות לדברים הקטנים שקורים לנו. כולנו יודעות המון, כל מה שעלינו לעשות זה להתרחק קצת מההמולה כדי להיזכר בחוזקות שלנו ולפתח אותן מחדש.

קואצ'ינג • להפיג את נקודות המתח
אם אתן מוכנות לעשות שינוי בחייכן אך אין לכן את האפשרות לנסוע למדבר למספר ימים, אתן חייבות להכיר את מגוון שיטות הטיפול הנוספות של מירי קערור. למירי יש קליניקה בחולון ובה היא יצרה טיפול הוליסטי מאזן אשר מרפא באמצעות שילוב בין מגע וקואצ'ינג. מירי מעבירה תהליכי העצמה ומביאה לריפוי עמוק דרך התת מודע.

עלינו לזכור שאנו מושפעות מצורת המחשבה שלנו, שהיא זו שמשפיעה על הבריאות ועל האיזון ההורמונלי שלנו. מירי אומרת לנו שהמתכון למחלות הוא הדחקת רגשות פנימיים, אי נתינת ביטוי והשתקה.

אז אם אתן חוות לחץ וחרדה, אולי מהשגרה שלכן, אולי מהמצב המדיני / ביטחוני או אולי דווקא מדברים שצפו מהילדות, זה הזמן להגיע לטיפול שכל מטרתו היא לאזן, לשחרר את נקודות המתח, להרגיע את החרדה ולטעון את המצברים מחדש. מירי מדגישה את החשיבות הרבה הקיימת בהכרת הרגשות הפנימיים ובכך שלא תמיד אפשר לבד, לפעמים צריך מישהו שיעבוד איתנו על הדברים אשר מציפים אותנו ומטרידים את מנוחתנו.

ואם כל זה עדיין לא מספיק, תחשבו מה קורה כאשר עיסוי גוף מפנק ומשחרר נפגש עם שיחת קואצ'ינג מעשירה. בקיצור, זה זמן מעולה לפרק מטענים רגשיים ולחשב מסלול מחדש למען בריאותנו הנפשית וכן גם הגופנית.

אל תתפשרי על הבריאות שלך!
מירי קערור מזמינה גם אותך לעשות עצירה קטנה מהאינטנסיביות של החיים ולהתמלא מחדש באנרגיות חיוביות. היא מחברת כל אישה דרך ארגז הכלים שלה ומכוונת אותה למימוש עצמי ולהתחבר בהרמוניה לגוף, לנפש ולנשמה.

אז כפי שכבר בטח הבנתן, תוכלו לצאת עם מירי לריטריט במדבר, אך כמובן תוכלו להגיע גם לקליניקת הטיפולים שלה בחולון.

אך רגע לפני שאתן מגיעות, תוכלו להתרשם עוד מהפעילות של מירי דרך אתר האינטרנט או דף הפייסבוק שלה.

אנו כאן בשביל להזכיר לכן לבחור קודם כל בעצמכן. הצטרפו עוד היום למסע שלם בו תלמדו כיצד להתחבר אל הפנימיות שלכן מחדש. וכשעושים שינוי, יש לו אדוות והריפוי משפיע לא רק עלייך אלא גם על כל הסובבים אותך.



הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow

האינסטגרם של Weshow

הטיקטוק של Weshow

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully