וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה במנהרת הזמן של מיקה דרימר?

מוגש מטעם weshow

12.3.2023 / 14:09

מעוניינים לבקר במקום שכולו אופנה, אומנות ופיסות שלמות של היסטוריה? ובכן, יצאנו לסייר בגלריה של מיקה דרימר על מנת לטעום מעט מסיפור החיים שלה ולהתרשם מיצירות האמנות הקסומות שנעשו על ידה

מנהרת הזמן של מיקה דרימר/צילום: רועי בר

הגלריה / מיני מוזיאון, מספרים את סיפורה המרתק של מיקה דרימר על ידי פיסות אמנות על זמניות ואנחנו, הגענו מלאי סקרנות על מנת לתת לכם טעימה קטנה ממקום שכולו מלא דמיון ורגשות מעורבים.

סיפורו של בית האמנות

הגלריה של מיקה דרימר הינה רטרוספקטיבה ליצירות שיצרה במו ידיה במהלך השנים. אותן יצירות משקפות את החוויות אותן חוותה בחייה, טובות וגם אלו שפחות אך עליהן נדבר בהמשך.

לאחר שנות יצירה ארוכות בהן קרמה עור וגידים, מיקה החלה לצאת במיזם יוצא מן הכלל, יחיד מסוגו בארץ ואף בעולם ובו החליטה לבנות בית שיאגד את כל אמנות חייה.

כשתגיעו לקפסולת הנשיות עליה עמלה רבות, תוכלו להתבונן בפלא היופי של תכשיטי שולחן המיוצרים מקרמיקה. בין התכשיטים תמצאו שמלות חלולות כאשר הסיפור שעומד מאחוריהן מהווה עבור מיקה תזכורת אל עברה, אל התקופה בה נשארה עם חור חלול בלב לאחר מות אמה שהייתה תופרת עבורה שמלות בד. אך למרות התקופה החשוכה, מיקה מספרת לנו שהשמלות שיצרה משרות בה שמחה.

בנוסף, בתצוגה ישנם עוד סוגי תכשיטים מיוצרים מעור וחתימתה מורגשת בהם היטב כיוון שיצרה תוצר מדהים ושונה. בין תכשיטי העור תוכלו למצוא צווארונים, שרשראות וחפתים אשר מנותקים מן הבגד ומקבלים משמעות אחרת מההרגל האנושי שהחברה יצרה.

גולת הכותרת של התצוגה היא לא אחרת ממספר קולקציות הנעליים שעיצבה למחיתה מספר שנים קודם לכן.

מנהרת הזמן של מיקה דרימר. מיקה דרימר,
מיזם יוצא מן הכלל, יחיד מסוגו בארץ ואף בעולם - בית שיאגד את כל אמנות חייה/מיקה דרימר

מיקה יצרה עולם שלם של דמיון המשלב מספר סגנונות מתקופות היסטוריות שונות וביניהן הרנסנס, הרוקוקו והתקופה הרומנטית אשר שואבת כל אישה לחוויה משלה ומדלגת בין עולמות של פנטזיה ונשיות.

מיקה מספרת לנו על עיצוב המקום ומסבירה כי הגלריה הינה בעלת ארכיטקטורה תלת מימדית שכל מטרתה היא להציג מערבולת רגשות, שכבות על גבי שכבות, חלומות ואפילו נוגעת במעגל החיים.

הגלריה מחולקת לשלושה חללים, חדר תצוגה ראשי ובו קיימות כל יצירות האמנות שלה למטרת ראווה, חדר נוסף ובו תמצאו יצירות שאינן נמצאות בחלל המרכזי, ובשונה ממנו הן ניתנות למכירה וחדר הסטודיו האישי של מיקה.

מיקה משתפת אותנו שכאשר היא נמלאת רעיונות ושופעת השראה, היא מגיעה לחדר הסטודיו על מנת לפתוח ביצירה של האמנות הבוחנת את האישיות שלה.

חוויה מעולם אחר

בכל יצירה שנוצרה מרגש אינטואיטיבי, מיקה מגלה בעצמה דברים חדשים ומייצרת מקום חם לנשים וגברים כאחד. היא רוצה לשתף בכך כל אדם שברצונו לצאת למסע בין אמנות אופנה והיסטוריה.
מיקה מסבירה לנו שקיימות שתי אפשרויות סיור במקום. האפשרות הראשונה היא סיור עצמי בו תוכלו להתרשם משלל פיסות האומנות שלה והאפשרות הנוספת היא סיור מודרך בהובלתה של מיקה. בעת בחירה באפשרות זו, תזכו לשמוע את הסיפורים המרתקים שלה על הילדות שעברה, על תהליך ההתבגרות ועל התובנות שבאו בעקבות כל מאורע. נוסף על כך, במהלך כל סיור אישי היא מסבירה מדוע בחרה דווקא באמנות כדי להוציא את הלב ואת מה שרצתה להעביר דרך הגלריה שלה.
מיקה מוסיפה ומבקשת מכל מי שמחפש להצטרף לחוויה חלומית על חושית, לבוא עם ראש פתוח על מנת להצליח להתחבר לרגשות ולהנות ככל היותר מהצבעים הנועזים בסיורים אותם מיקה מעבירה במרחב הגלריה.

מנהרת הזמן של מיקה דרימר. מיקה דרימר,
יקה מזמינה כל אחד ואחת מכם להצטרף לסיור אישי ולהנות מחוויה אותנטית ורומנטית/מיקה דרימר

בואו נדבר קצת היסטוריה

כפי שכבר בטח הבנתם, למיקה דרימר יש סיפור חיים מרתק. מפעל החיים שלה בנוי כולו מעבודת כפיים המשלבת רגש עמוק בכל יצירה אותה היא יוצרת במו ידיה. מיקה היא אמנית ישראלית, בינלאומית ורב תחומית. היא מתעסקת באופנה ובפיסול כבר 40 שנה ואם להודות באמת, עבודתה הקשה לגמרי משתלמת.

היא מספרת לנו על נקודת המפנה בחייה ומשתפת בגילוי לב על ההתמודדות עם סרטן השד ועל כך שבעקבות המחלה היא הפסיקה לפסל בחומר.

כשבוע לאחר שסיימה את טיפוליה, החלה מיקה בגיל 61 ללמוד עיצוב נעליים בבית הספר גילדה בתל-אביב. מיד עם גמר הלימודים היא פתחה גלריית נעליים המשלבת מגוון קולקציות בעלות אופי ומספרות את סיפורה האישי.

היא עיצבה חמש קולקציות כאשר כל קולקציה כללה שישה דגמים וסיפרה סיפור אחר ומפליא.
כיום, מגוון הדגמים מוצגים במוזיאון ומספרים את הסיפור שלה בדרך ייחודית יוצאת דופן.

למה אתם מחכים?

מיקה מזמינה כל אחד ואחת מכם להצטרף לסיור אישי ולהנות מחוויה אותנטית ורומנטית שתחדיר בכם מרגשותיה הרבים תוך התכנסות אל עצמכם, אל הרגש הפנימי שלכם.

אז אם אתם רוצים לחוות פרספקטיבות נוספות על החיים באמצעות היסטוריה, דמיון וסיפורי טקסטורות וגרפיקות שונות, הגלריה של מיקה דרימר היא המקום המדויק בשבילכם!


תוכלו להתרשם בפלטפורמות הבאות:

אתר העסק הרשמי של מיקה דרימר >>>

עמוד הפייסבוק - מיקה דרימר- מוזיאון / גלריה <<<

עמוד האינסטגרם >>>

כרטיס דיגיטלי חכם >>>

מספר טלפון לבירורים נוספים- 054-8077120




הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow

עמוד האינסטגרם I הטיקטוק

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • אומנות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully