וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לשים לך במזרק? הסוד לטיפולים אסתטיים מוצלחים

מוגש מטעם weshow

13.3.2023 / 15:45

ד"ר טטיאנה זייגר חושפת את הסוד שעומד מאחורי טיפולים אסתטיים מוצלחים, ולמה לא כל הרופאים יכולים להבטיח תוצאה משביעת רצון לאורך זמן

ד"ר טטיאנה זייגר חושפת את הסוד שעומד מאחורי טיפולים אסתטיים מוצלחים, ולמה לא כל הרופאים יכולים להבטיח תוצאה משביעת רצון לאורך זמן/צילום: - רועי בר

"כל אישה צריכה לעשות טיפולים אסתטיים כגון בוטוקס וחומצה היאלורונית כדי להיות יותר צעירה וזוהרת לאורך זמן". ד"ר זייגר לא רק מציעה טיפולי אסתטיקה, היא גם מתחייבת לתוצאה מושלמת, אך מדגישה, "כמות ואיכות החומר הם לא הקריטריונים היחידים שצריך לבחון. לפני הכל, עלייך לבחור את הרופא הנכון"!

כבר כילדה נמשכה ד"ר זייגר לתחומי היופי והאסתטיקה, וידעה שכשתגדל היא תעזור לנשים להיות יפות יותר. כמי שמבינה את עולם האישה, היא תמיד מסתכלת מנקודת המבט של המטופלות שלה, ויחד עם העין המקצועית, הלב האנושי והיד המיומנת, היא מצליחה לגעת בכל מטופלת ולהבטיח שכולן ייצאו מהקליניקה שלה עם תוצאה מושלמת.

כבר יותר מ- 10 שנים שד"ר זייגר עוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית. כדי להיות המובילה בתחומה היא סיימה את לימודי הרפואה, וממשיכה מידי שנה לעבור הכשרות והשתלמויות נוספות, במסגרתן היא נחשפת לטכנולוגיות, טכניקות וחומרים חדשים בתחום. לקליניקה שלה היא מביאה את החדשנות רק אחרי שהוכחה יעילותה, הצלחתה ואמינותה של כל שיטה, וכן לאחר שהתנסתה והתמחתה בה בעצמה. יחד עם קוסמטיקאיות מובילות בתחומן היא מספקת לקהל הלקוחות שלה מראה זוהר יותר ותוצאה מושלמת, שמותירה כל אחת מרוצה ומסופקת.

ד"ר זייגר חברה באגודה הישראלית לרפואה אסתטית ומזותרפיה. קהל הלקוחות שלה מעיד כי הטיפולים שמבוצעים בקליניקה שלה על ידה הם ברמה הגבוהה ביותר, ומה שמייחד אותם הוא הדיוק והמיומנות הגבוהה. לדבריה, טיפולי אסתטיקה שכוללים הזרקות בוטוקס וחומצה היאלורונית יכולים למחוק עד 10 שנים מהפנים, כשמיישמים אותם במקומות הנכונים ובכמות המדויקת.

ד"ר זייגר: "התוצאה קשורה באופן ישיר לכמות החומר שמחדירים לעור, ולכן מעט מידי או יותר מידי חומר עלולים ליצור מראה מעוות, לא סימטרי או פורצלני. כדי להבטיח למטופלת מראה מתוח, צעיר וטבעי, חשוב לדייק במינונים, וזו אומנות לשמה".

הזרקה אצל ד"ר טטיאנה זייגר. רועי בר,
" המטרה שלי היא תמיד ליצור מראה צעיר יותר, ולכן חשוב לי לתאם את הציפיות מול המטופלת"/רועי בר

איך מצליחים לייצר תוצאה איכותית שגם מחזיקה מעמד לאורך זמן?
ד"ר זייגר: "מדובר באיזון מאוד עדין, שמושפע גם הוא מכמות החומר שמשתמשים בה. מצד אחד אני שואפת לתת למטופלת מראה טבעי, אבל מצד שני, חשוב לי שהתוצאה תישאר לאורך זמן, ולכן אם אני אשתמש במעט חומר, אני מאבדת את אפקט הזמן, ואם אני אשתמש ביותר מידי חומר, אני אאבד את המראה הטבעי. לכן אני בונה לכל מטופלת אסטרטגיית טיפול אישית, שמותאמת למצב העור והפנים לפני הטיפול ולתוצאה שאנו מכוונים לקבל בתום הטיפול.

"לפעמים לקוחה תבקש מילוי במקום אחד, ואני אמליץ על מילוי במקום אחר. המטרה שלי היא תמיד ליצור מראה צעיר יותר, ולכן חשוב לי לתאם את הציפיות מול המטופלת. אני משתדלת לרצות תמיד ככל שניתן, אבל אם הרצון של הלקוחה עלול לגרוע מהתוצאה, אני אדבר איתה באופן גלוי ויחד נבנה תוכנית טיפול שתבטיח את שביעות רצון המטופלת".

האם באמת שווה לשלם יותר?
ד"ר זייגר: "המחיר הוא אף פעם לא אינדיקציה לתוצאה שמקבלים. הרבה מאוד מומחים דורשים מחירים גבוהים מאוד, אבל בפועל, ממוצע המטופלות המרוצות נמוך. בין שמדובר באיכות הטיפול, בשירות או בתוצאה הסופית, המטופלת צריכה תמיד לצאת עם תוצאה מושלמת, ולא פחות מזה, וזה משהו ששווה לשלם עליו.

"כשאני מקבלת מטופלת, בין אם היא חדשה בקליניקה או לקוחה חוזרת, אני משתדלת להיות איתה ב- 100 אחוזים. חשוב לי להבין מה היא רוצה להשיג מהטיפול ומה בדיוק מפריע לה. אני דוגלת בהקשבה לרצונות של המטופלת, ומשתדלת שלא ליצור אצלה את הצורך, כי אם היא מרגישה טוב עם עצמה, אני לא רוצה לערער את זה, אבל במקומות שהיא מרגישה פחות שלמה, אני מספקת לה פתרונות ברמה הגבוהה ביותר.

"אני מתחייבת לשירות אדיב. הלקוחות שלי יודעות, שאם יש להן אירוע בקרוב, אני מוכנה להישאר עבורן בקליניקה גם עד שעות מאוחרות. אני מאפשרת להן הסדרי תשלומים נוחים, ובהתאם לכמות המזרקים נותנת הנחה".

נכון להיום, בקליניקה של ד"ר זייגר כולן הולכות על מבצע 2+1 עבור מזרק חומצה היאלורונית איכותית. לפרטים: 050-766-65-52

הזרקה אצל ד"ר טטיאנה זייגר. רועי בר,
" אני מעניקה טיפולים אסתטיים גם לגברים, כולל עיבוי איבר המין עם חומצה היאלורונית"/רועי בר

עד כמה באמת ניתן להצעיר את מראה הפנים?
ד"ר זייגר: "תראי, אישה בת 60 לא יכולה להיראות כמו בחורה בת 20. מצד שני, לכל אישה יש את הנתונים הטבעיים שלה, וזה מאוד תלוי בסוג העור, בבריאות העור ובקונסטיטוציה הבסיסית. באופן כללי, חומצה היאלורונית למשל יכולה להוריד 5-10 שנים, ולכן היא מאוד פופולרית. זה חומר בטוח לעבודה, אבל כדי לבצע טיפול מקצועי ומדויק נדרשות מיומנויות מאוד גבוהות, שגם מבטיחות טיפול בטוח עם מינימום סיכונים, וגם תוצאה איכותית יותר".

אילו עוד טיפולים מיוחדים את מציעה לקהל הלקוחות שלך?
ד"ר זייגר: "ב- 2 הקליניקות החדשות שלי שבנתניה ניתן לקבל גם פתרונות ייחודיים להרזיה עד 4 ק"ג בחודש. אני מעניקה טיפולים אסתטיים גם לגברים".


יש לכם שאלות נוספות? חייגו 077-9978193

הקליניקות של ד"ר זייגר:
• קניון עיר ימים, מגדל עיר ימים, קומה 10. מדיקל סנטר, נתניה.
• קניון גני הרצליה, רחוב רבי עקיבא 50, הרצליה.

לתיאום פגישת ייעוץ ניתן ליצור קשר דרך מרכז התורים: 077-9978193/ 0503757026.
פרטים נוספים באתר הרשמי

אינסטגרם

פייסבוק

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully