וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נותנים לחדר האמבטיה את הכבוד הראוי לו - מקלחון מעוצב

מוגש מטעם weshow

14.3.2023 / 12:50

מקלחונים מעוצבים בהתאמה אישית תמצאו אצל שורמן שני וניר, בעלי המותג היוקרתי 'דושוטק', המומחים המובילים בדרום בתחום המקלחונים. כל הטרנדים הכי חמים, הטכנולוגיה הכי מתקדמת, אסתטיקה ובטיחות ב-Top. חדר האמבטיה מעולם לא נראה כזה 'שיק'

douchotec- מקלחונים מעוצבים בהתאמה אישית/רומן פבלוקביץ'

"דושוטק" חתומה על 30 שנות וותק כיצרנית מקלחונים בהתאמה אישית ובשנים האחרונות גם כיבואנית של מקלחונים. המפעל משלב מקסימום ניסיון עם מקסימום חדשנות. ב"דושוטק" תמצאו מבחר מקלחונים בכל סגנון, בכל גודל ובכל צורה, ב"דושוטק" יגשימו לכם כמעט כל רעיון שעולה על דעתכם הודות לשירות Taylor made שמתאים לכם את המקלחון כמו כפפה ליד.

החברה מספקת פתרונות של מקלחונים מעוצבים למגזר הפרטי, לבתי מלון, לווילות, לנכסי יוקרה, לשוק המוסדי.

ניר, בעל החברה, מספר: "קטגוריית המקלחונים בהתאמה אישית מאוד התקדמה בעולם. הקהל הישראלי דורש היום סטנדרט גבוה, הוא נחשף למה שקורה בתחום באמצעות האינטרנט והרשתות, מגזינים ותוכניות לייף סטייל, אנשים מתארחים במלונות יוקרה מסביב לעולם וזה חושף אותם למגוון סגנונות, זה חלק מתרבות-מגורים ומתפיסת איכות חיים. עיצוב חדר האמבטיה כבר מזמן לא בא לענות רק על צורכי הבסיס. מדובר בעולם ומלואו, באיכות מוצרים ובטכנולוגיות שרק הולכות ומשתפרות, יש המון טרנדים, התחום חי ונושם. אנחנו בחברה עברנו את כל מסלולי ה'אבולוציה' של הענף, 30 שנה של התמחות זו כברת דרך. הפתרונות שאנחנו מציעים הם לא 'פתרונות שלוף מהמדף', אנחנו מציעים פתרונות פרמיום בהתאמה אישית על כל מה שמשתמע מזה".

מקלחונים מעוצבים בהתאמה אישית. ניר שורמן ואדם ליברטי,
מקלחונים מעוצבים בהתאמה אישית/ניר שורמן ואדם ליברטי

מה מייחד אתכם ואת הפתרונות שאתם מציעים?
שני, בעלת החברה: "אנחנו מציעים זכוכית ופרזול באיכות וברמה גבוהה מאוד, בלי שום קלישאות". אצלנו כל לקוח יכול לעצב לעצמו את המקלחון שהוא חפץ בו. הוא בוחר את סוג הזכוכית, עובי הזכוכית, סוג הפרזול והצבע, גובה המקלחון ואלמנטים נוספים, כל זה כמובן תחת ייעוץ והדרכה מקצועית שלנו, תוך התחשבות במה שמתאים לחלל הקיים ומהאופן שבו ניתן לנצל אותו בצורה המיטבית והפרקטית ביותר. אנחנו גם מגיעים לבית הלקוח לקחת מידות מדויקות ולבחון בשטח אם מה שהזמין אכן מתאים לו ולצרכי המשתמשים. במידה ויש צורך לשנות את תצורת המקלחון אנחנו עושים זאת. אנחנו נמצאים כל הזמן עם היד על הדופק ומשלבים במפעל את הטרנדים החמים בעולם המקלחונים, כגון: סגירת חדרי אמבטיה, מקלחונים סטייל בתי מלון (זכוכית קבועה מהרצפה עד התקרה) המסילות חדישות לדלתות הזזה, צבעים שונים כגון: ניקל, רוז גולד, זהב, שחור, גרפיט, לבן. השירות הוא מעל הכל, לקוח שלנו יודע שאחרי הקנייה הוא תמיד יקבל את השירות הטוב ביותר במידה ויצטרך. יש לנו מלאי גדול של חלקי חילוף. אצלנו אין דבר כזה שלקוח קנה מוצר והוא צריך לחפש פתרונות בעצמו כאשר מתגלה תקלה. אנחנו 'נהיה שם' בשביל הלקוח ונדאג לסייע ולהחליף את מה שנדרש. גם במקלחונים באיכות הגבוהה ביותר יש בלאי. אנחנו מבטיחים שירות לאורך כל הדרך".

ניר: "הזכוכית של המקלחונים שלנו נחתכת ומחוסמת בישראל, כי אנחנו מעודדים תוצרת מקומית כחול לבן. המבנה שלנו נמצא בבאר שבע ב'עמק שרה', בחציו אולם תצוגה ובחציו מפעל. זה מבטיח הקפדה על איכות וגימור ברמה הגבוהה ביותר ועל אספקה שלא תלויה בנמלי תעופה או בהגבלות של נמלים זרים. בנוסף למקלחונים אנחנו מייצרים גם חיפויי זכוכית למטבחים, מראות, דלתות ומחיצות-זכוכית לפי מידה ושניתן למצוא אצלנו גם ארונות אמבט ופרזול משלים לחדר האמבטיה".

מקלחונים מעוצבים בהתאמה אישית. ניר שורמן ואדם ליברטי,
מקלחונים מעוצבים בהתאמה אישית/ניר שורמן ואדם ליברטי

חברה משפחתית, תפיסת שירות משפחתית וחמה
ניר ושני בעלי החברה הם, אגב, זוג נשוי (אבא של שני מנהל את המפעל כבר 30 שנה, עוד בטרם נרכש על ידי ניר ושני) הם מספרים על האווירה המשפחתית בחברה, שמחלחלת גם לצוות העובדים וגם כמובן ליחס ללקוחות: "המון פעמים מגיעים לאולם התצוגה לקוחות שמספרים לנו ''אמא שלי קנתה אצלכם מקלחון לפני 15 שנה", "אבא שלי מכיר את אבא שלך, הוא ייעץ ותכנן לו מקלחון לפני 20 שנה"...לא פעם מגיעות לחנות סבתא עם הבת שלה ועם הנכדה ושלושתן לקוחות שלנו. השנים שחלפו עושות לעסק רק טוב, המוניטין מדבר בעד עצמו. המשמעות של זה היא מקצוענות, אמינות, אמון הדדי, ואת זה בונים בעבודה קשה של שנים בשטח, לא בפוסטים ברשתות החברתיות".

מקלחונים מעוצבים מותאמים לאוכלוסייה הבוגרת ולבעלי צרכים מיוחדים
דבר נוסף שמייחד את "דושוטק" זה היכולת לתת פתרונות גם לאוכלוסייה הבוגרת ולבעלי צרכים מיוחדים, שלגביהם הבטיחות והנגישות למקלחון היא ממש קריטית. מעבר למוצר יפהפה שמשלים את חדר האמבטיה ומעניק לו נראות מרהיבה, ניתן כאן פתרון איכותי שרמת הבטיחות והנגישות שלו היא גבוהה ביותר וללא פשרות.

אם אתם לקראת קניה של בית, אם אתם לקראת שיפוץ דירה, ובכל מקרה שאתם מחפשים מקלחונים בעיצוב אישי - כדאי לכם להיכנס "לדושוטק" ולקבל ייעוץ לקראת התאמה אישית של מקלחון מהודר.

לקוחות מספרים:

"השירות מקצועי ואנושי וברמה מאוד גבוהה", "קיבלנו מענה מדויק לצרכים שלנו". "הצוות הגיע מספר פעמים לביקור-בית עד שכל חדרי האמבטיה היו בדיוק לשביעות רצוננו!", "שני המנהלת סופר מקצועית, כל דבר טופל ברמה הגבוהה ביותר, נהדרים!"

דף הפייסבוק: דושוטק מקלחונים בהתאמה אישית <<<

אתר רשמי של המותג >>>
---------------

הכתבה בוצעה ע"י חברת Weshow
עמוד הטיקטוק של Weshow

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully