וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז אבי"ב: כשהקול קורא לך לצמוח

מוגש מטעם weshow

14.3.2023 / 13:15

אם תחום ההריון והלידה מושך אותך ויש לך חלום ללוות נשים ברגע הכי עוצמתי עבורן בחיים, את נמצאת במקום הנכון. הכירי את מרכז אבי"ב, המרכז ללימודי הריון ודולה. זה הזמן ללמוד את התחום במקצועיות ולקחת חלק משליחות

מרכז אבי"ב: כשהקול קורא לך לצמוח/צילום: רועי בר

הכירו את מרכז אבי"ב - אקדמיה ללימודי דולה ולידה מאת אביבית דביר

מרכז אבי"ב הינו אקדמיה למקצועות ההריון והלידה. מדובר במרכז לסדנאות, חוגים וקורסים בנושא לידה, צמיחה רוחנית והתפתחות אישית. ראשי התיבות של המילה "אביב" הן אהבה, בריאה, ידע וביטחון ואלה הם אכן הערכים שהמרכז מאמין בהם בלב שלם. במרכז אבי"ב יש מגוון רחב של קורסים וסדנאות שכל מטרתם לתמוך בתהליך ההריון, הלידה, נשיות, רפואה משלימה, התפתחות אישית והורות ראשונית. את המרכז הקימה אביבית דביר בשנת 2017 וסניפיו פרוסים ברחבי הארץ.

"בזכות הקורונה הצלחתי להגשים את החלום ולהגיע לכל קצוות הארץ"
אביבית נולדה במושבה מגדל והיא הייתה בת 19 כשראתה את הלידה הראשונה שלה במחלקת יולדות במסגרת השירות הלאומי. היא התחילה ללמוד לימודי דולה והחלה לעסוק בתחום כבר בגיל 20 ולפני שבע שנים היא פתחה את האקדמיה.

על מנת ללמוד את התחום היא הייתה צריכה לנסוע מרחקים ארוכים במיוחד. היא הקימה את מרכז אבי"ב על מנת לפתח את תחום ההריון והלידה בפריפריה. השאיפה שלה הייתה לעזור לנשים רבות לעבור את תהליך הלידה המורכב בצורה נעימה ומלאה בידע, מתוך רצון מלא להעניק לכל יולדת את מלוא התמיכה שהיא זקוקה לה.

בשנים הראשונות עיקר פעילותה של אביבית היה בצפון, במגדל כמובן, בית שאן, נהריה ועוד. הצורך תמיד היה קיים, אך היא חוותה קושי גדול להגיע לכל קצוות הארץ. "הגיע הקורונה! ובאמצעותה ההצלחה הכה כבירה טרפה את כל הקלפים. ומשלא היתה ברירה, נאלצנו לשנות את מסלול הלימודים ועברנו ללמוד באונליין, וראו איזה פלא, זה הולך נהדר" אומרת לנו אביבית על פיתוח הקורס און - ליין ללימודי דולה.

מרכז אבי״ב, המרכז ללימודי הריון ודולה. אדר ענקי,
אביבית דביר/אדר ענקי

"אני לוקחת חלק בשינוי גדול ומרגישה בשליחות של ממש"
רבים שואלים, מה מייחד את אביבית דביר? נכון, תחום ההריון והלידה הוא תחום מתפתח מאוד וכיום יש מגוון רחב של אופציות ללימודים בתחום. יחד עם זאת, אין ספק שאביבית מהווה שינוי מרענן בכל הקשור להפצת הבשורה של התחום. היא מכניסה הרבה שמחה לכל חדר לידה ודוגלת לחבר את היולדת לתחושת קדושה אמיתית ולא לתחושת פחד והישרדות.

"אני לומדת את הגוף של כל אישה ויודעת בדיוק איך לגרום לה להרגיש מלאת ביטחון". אביבית מספרת לנו שכשהאישה בוחרת בלידה טבעית הגוף שלה מפריש הורמונים משככי כאבים. "לא יכול להיות שאשמור את הסודות שלמדתי רק לעצמי", אומרת לנו אביבית בנחישות רבה וברצון פנימי עמוק להעביר את הבשורה בכל הכוח.

מרכז אבי״ב, המרכז ללימודי הריון ודולה. אורטל ארוך,
מרכז אבי״ב, המרכז ללימודי הריון ודולה/אורטל ארוך

אז מה תוכלו ללמוד במרכז אביב?
❖ רפואה קונבנציונלית - איך מתרגמים ליולדת את מה שקורה בחדר הלידה

❖ השפעות של התערבויות רפואיות בלידה

❖ רפואה משלימה - לומדים כלים שיעזרו ליולדת, כגון נקודות לחיצה בשיאצו ורפלקסולוגיה, תנועתיות ותנוחות בזמן הלידה, שימוש בקול, שימוש במים ודמיון מודרך

❖ בניית קורס הכנה ללידה, עמידה מול קהל ושפת גוף, הקשבה ליולדת ועבודה עם קלפים

אז למה כדאי גם לכן ללמוד במרכז אבי"ב?
❖ איכות המרצות - הקורס מועבר באמצעות מרצות נחשבות במיוחד עם ניסיון רב בתחום

❖ סטאז' - בתום הלימודים הבנות מעבירות לידה בעצמן, כך שאין סיכוי שמישהי לא תדע איך לגשת ליולדת כמו שצריך

❖ סיורים בבתי חולים - הסיורים נועדו על מנת להרגיש את השטח ואת האווירה בזמן אמת

❖ תעודת מקצוע של דולה ושל הכנה ללידה - התעודה מתקבלת כהכנה ראויה לחיים המקצועיים שאחרי הלימודים ומוכרת בכל קופות החולים וחברות הביטוח

❖ הקורס נשאר אצל הלקוחה - אביבית מציינת בפנינו שהקורס און ליין נשאר אצל כל לקוחה ולכן אפשר כמובן ללמוד את הקורס תמיד, גם לאחר סיום הלימודים


אז למה אתן מחכות? בואו להיות חלק משליחות!

אם אתן רוצות ללמוד את התחום במלוא המקצועיות, אנחנו מזמינים אתכן עוד היום להיכנס לאתר הבית הרשמי, עמוד הפייסבוק, עמוד האינסטגרם וחוות הדעת ולהתרשם ממגוון הפעילויות של אביבית. אנו כאן על מנת להזכיר לכם כמה חשוב ללכת עם הלב ולפעול למען מטרת שליחות ולכן, הפסיקו להתמהמה וצרו קשר עם מרכז אבי"ב עוד היום!

עוד מידע ופרטים באתר הרשמי >>>

בפייסבוק >>>

באינסטגרם >>>


הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow
עמוד האינסטגרם של Weshow >>>


https://www.tiktok.com/@weshow.il

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully