וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקליפס: פאב אותנטי בחיפה עם חוויה ייחודית באוירה ביתית

מוגש מטעם weshow

14.3.2023 / 13:48

הוא בין הפאבים האותנטיים, האינטימיים והנגישים ביותר בחיפה. הקוקטיילים והאירוח באקליפס מגיעים עם עיצוב יוצא דופן ויש גם תפריט משקאות חדשני וטעים, אנרגיות מטורפות ואווירה ביתית ונעימה שמשאירה טעם של עוד. מומלץ!

אקליפס – פאב אותנטי בחיפה המבטיח לכם חוויה ייחודית עם אוירה ביתית וליינים של מסיבות בסופי שבוע!/צילום ווידאו - פאבל פרסליאק

היחיד בחיפה שהוא גם פאב וגם מועדון
אקליפס הוא פאב מאד מיוחד בחיפה שיש לו קונספט מעניין וייחודי עם טעמים משכרים.
כל השבוע הבר פעיל בין שש בערב ועד אחרון האורחים ובסופי שבוע המקום הופך להיות דאנס בר פתוח למסיבות.

ליין חדש של מסיבות כל סופ"ש: בר אקליפס הופך להיות מועדון לוהט ומקפיץ כל סוף שבוע, והיחיד בחיפה המעניק לכם את כל הכיף הזה במקום אחד, כשכל שבוע יש ליין חדש עם סגנון מוסיקה אחר עם אלכוהול משובח ואוכל שיפנק לכם את הבטן.

מומלץ להזמין מקומות מראש.

אקליפס – פאב אותנטי בחיפה. דרור אברהם,
אקליפס – פאב אותנטי בחיפה/דרור אברהם

שלי, הבעלים של אקליפס, עם רזומה עשיר ומרשים מאד כאשר מאחוריה פעילות בתחום המזון שהחלה כבר מגיל עשר כאשר עבדה במזנון, בתי קפה ודוכני משחקים.
בגיל 15 הייתי מנהלת ברשת ידועה ובגיל 17 ניהלה מסעדה. במשך ארבע שנים ניהלה ברים בחיפה בעיר התחתית ובהמשך החליטה לדרך עצמאית ופתחה את הבר המיוחד אקליפס לפני שלושה וחצי חודשים בחיפה, פתוח כל יום מהשעה 18:00 בערב ונסגר עם אחרוני האורחים. "המקום נוח ומאד ביתי, יש לנו לקוחות קבועים שתמיד חוזרים משום שהם אוהבים את המקום ואת האווירה המיוחדת שיש כאן."

באקליפס מוכרים רגעים שלא שוכחים
בר אקליפס הוא לא בר רגיל כמו שכולנו מכירים. ועל מנת להבין צריך להגיע לשם ולחוות את התחושה במקום. מדובר בחוויה עוצמתית מכל הבחינות. המקום משדר תחושת ביתיות מהממת הן בנראות, בשירות וגם באווירה. שם מוכרים לכם רגעים מיוחדים שלא תשכחו לעולם ותרצו להגיע שוב ושוב על מנת לשחזר את הרגעים הקסומים האלה.

התרגום של שם המקום הוא ליקוי החמה במטרה להעביר לכם חוויה שלא תשכחו לעולם שכן באקליפס מאמינים ברגעים ובשלמות שבפשטות והם אלופים בלהעניק חוויה מושלמת.

אקליפס – פאב אותנטי בחיפה. דרור אברהם,
אקליפס – פאב אותנטי בחיפה/דרור אברהם

שלי לא נחה לרגע ויש לה גם שאיפות גדולות לגבי העתיד.
"אקליפס נולד מתוך אמונה שחוויה ורגעים מיוחדים נוצרים משילוב של אלכוהול איכותי, אוכל טעים, מוזיקה טובה ושירות משפחתי ונדיב היוצרים אווירה בלתי מתפשרת. אני בהחלט רואה את עצמי בעוד חמש שנים עם רשת של מסעדות ומועדונים תחת שם המותג אקליפס. אני מאמינה שזה יכול לקרות כי יש למותג שלי פוטנציאל אדיר מכל הבחינות."

קוקטיילים מיוחדים ומקוריים של אקליפס
בבר אקליפס תוכלו להנות ממגוון עשיר של קוקטיילים מיוחדים שאת רובם המציא צוות המקום בעצמו. יש למשל את קוקטייל השליז עם טעם פסיפלורה מרענן בצבע ורוד מעניין המוגש עם קישוטים מיוחדים של פירות קפואים.

יש מוחיטו, מרגריטות, בירות, יינות, וודקה, ליקרים ועוד שפע של אלכוהול משובח וטעים.
יש להם גם מבצעים כמו 4 צייסרים ב-50 ₪ או קוקטייל שני בחצי מחיר.

יש גם מנות נוסטלגיות וטעימות כמו משה בתיבה, המבורגר עם צ'יפס, שניצלונים, פיצה ביס, כריך אקליפס ועוד מטעמים טעימים שיחזירו אתכם שנים אחורה אל הילדות המאושרת. יש גם קינוחים ונשנושים כמו אדממה, חומוס, צ'יפס, אצבעות חלומי, סלט ישראלי, פלטת ירקות ועוד.

אם אתם עדיין לא יודעים לאן לצאת בסופ"ש הקרוב, הגיע הזמן לבוא לאקליפס בר, שם תהנו ממוזיקה איכותית, אוכל טרי וטעים, שירות נדיב וחמים עם תוספת של רגעים שלא תשכחו!

טלפון ליצירת קשר: 052-7730283
כתובת: קדושי בגדד 30, חיפה
אתר הבית
אינסטגרם | פייסבוק

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • פאב
  • חיפה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully