וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו פאוור-הסטודיו שיחזיר לכם את הכוח להתאמן!

מוגש מטעם weshow

15.3.2023 / 12:51

השקעה בבריאות ובכושר היא ערך ממעלה ראשונה, ועבודה על אורח החיים הבריא חשובה מאין כמוה. לכן הקמנו את סטודיו פאוור, סטודיו כושר ובריאות מקצועי ואיכותי

סטודיו פאוור-הסטודיו שיחזיר לכם את הכוח להתאמן!/רומן פבלוקביץ'

הכירו את משה כהן, בעל סטודיו פאוור. משה מתאמן מגיל 17, וחי את הכושר ביום יום. התשוקה שלו לכושר גופני ולאורח חיים בריא הולכת ומתחזקת. הוא הלך ולמד את מקצועות הכושר, למשל במסגרת מכון וינגייט.

איך התחלת את הקריירה?
משה: הלימודים בווינגייט שיפרו וחיזקו אותי, וממתאמן הלכתי ולמדתי את המקצוע שהכי מעניין אותי. לאחר הקורס הלכתי ואימנתי במספר מתחמי סטודיו, בין היתר מאמן בסטודיו בדימונה, מאמן פרופיט בבאר טוביה ועוד...

האימונים שהיה מבצע היו אימונים אישיים, אחד על אחד, במקצועיות ובמסירות במטרה לסייע למתאמנים שלו. כך נכנסתי עמוק לתוך התחום, לא רק כמתאמן אלא כמאמן, ולאט החיבור ללקוחות בתחום התחזק והפכתי אף לאחראי לקוחות.

רבים אמרו לי "למה שלא תפתח מקום משלך?", וקיבלתי דחיפה ויחס מעולים שאתחיל בדרך חדשה - בסטודיו משלי.

בא היום והלכתי להגשים חלום, שמאחורי תמיכה ודחיפה רבה, וההתחלה הייתה צנועה ומרגשת. התחלנו לראשונה באזור קריית מלאכי, ולאחר שעברנו גם שנתיים של קורונה עברתי למקום גדול יותר, מתאים יותר לצרכים של הסטודיו.

מה הסטודיו מציע בעצם?
אנחנו מציעים שיטת אימונים קלאסית ייחודית, שיטה בה דגלתי עוד מתחילת דרכי בתחום הכושר. לכך מצורפים טרנדים נוספים, שמשתנים או מתווספים כל כמה חודשים. למשל שילוב של סקטים, במטרה לגוון את האימונים ולהוסיף לאתגר ולחוויה.

אנחנו עובדים על הטכניקה, ואני רואה בזה דבר חשוב במסגרת אימון. במיוחד שאני מאמין בשיטה הישנה, למשל שימוש במשקולות, לא משנה אם מדובר בגברים הרגילים להרים ואפילו נשים שלא מפחדות ממשקל כבד.

בנוסף לאימונים פונקציונליים, לצד אימונים כוח. אנחנו מנסים לשבור סטיגמה ידועה עבור נשים, שחוששות או מאמינות שיהיה להן גוף ושרירים גבריים לאחר האימונים.

לפני ואחרי אימונים בסטודיו פאוור. משה כהן,
לפני ואחרי אימונים בסטודיו פאוור/משה כהן

המטרה בסטודיו שתהיה הרגשה של משפחה, שכולם יהיו חברים וירגישו הכי בבית.
שהיחס פה כל כך משפחתי ואישי, כשזה מתבטא גם במצב שמספיק שאחת לא מגיעה יומיים ברצף היא תקבל הודעה מאיתנו לבדוק שהכל בסדר.

כמה אנשים עובדים בסטודיו?
אנחנו 2 מאמנים כרגע , חשוב להבין שזה תורם גם לאישיות האימונים וליחס ומסירות גבוהים יותר. במסגרת האימונים אנחנו פועלים בקבוצות קטנות של 4 מתאמנות, או קבוצה בינונית של 12 מתאמנות סך הכול.

יש טיפים ועצות למתאמנים?
נתחיל מהקושי הראשוני שקיים למתאמנים חדשים, לכן חשוב להתחיל לאט לאט ולהגביר לאורך זמן בהתאם ליכולות של הגוף ולקצב שמתאים לכם המתאמנים. למרות שיהיו ימים שבהם אתם עשויים למצוא את עצמכם תפוסים וכואבים, הכאב הזה ישתלם לכם. העבודה הקשה שווה תוצאות טובות יותר והרגשה טובה יותר. כל אימון ביום הוא מינימום כשעה, והתוצאות לא מאחרות עם התמדה.

הטכניקה עבורי היא אבן דרך הכי חשובה אצלי, ואני מסתכל בצורה אינדיווידואלית על טכניקה של כל מתאמן ומתאמנת בסטודיו. במידת הצורך נשב עם המתאמן או המתאמנת כמה שצריך, במטרה לתת דוגמה ודגש לכל תרגיל ולכל אימון על מנת שיהיה אפקטיבי. אפקטיביות זו מילת מפתח באימונים.
גם מבחינת תזונה, אני אומנם אינני תזונאי מבחינה מקצועית, אך הידע שצברתי נבע בעיקר מעצמי ומהמתאמנים שאני מאמן לאורך זמן. הניסיון ארוך השנים שלי מספק לי את הפרספקטיבה בתחום, בנוסף לכך לקחתי חלק במסגרת תחרותית של פיתוח גוף.

לפני ואחרי אימונים בסטודיו פאוור. משה כהן,
לפני ואחרי אימונים בסטודיו פאוור/משה כהן

איך הופכים למנויים?
המינויים אצלנו עובדים בצורה של מינויים חודשיים.
המינוי מקנה מס' דברים, בין היתר כניסה עד 4 כניסות לשבוע על בסיס מקום פנוי.
מוזמנים לשוחח איתנו ולקבוע את המסלול המתאים ביתר עבורכם.

בנוסף הוצאנו קולקציה של בגדי ספורט לנשים בשם "GIRL POWER", איכותיים ומקצועיים שיספקו תחושה נינוחה באימון.

יש מחשבות על העתיד כבר, אולי להפוך לרשת?
במבט לעתיד המטרה שלנו היא להתרחב ולפתוח עוד סניף ואף להיכנס גם לשיטת האונליין , להתקדם ולעלות ולהתפתח קדימה וללמוד כמובן.

עצירה לא באה בחשבון, והידע הוא הכוח שלנו לצד האימונים. לכן חשוב לנו להביא את הידע שצברנו לידי ביטוי, להדגיש את המקצועיות ולתת לאנשים גם ליהנות מהאימונים ולהגיע לתוצאות הרצויות עבורם.

פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק >>>

ובאינסטגרם >>>

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully