וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה דרוזית אותנטית בכפר חורפיש מציעה סמבוסק ביתי מטריף

מוגש מטעם weshow

15.3.2023 / 14:55

במסעדת הסמבוסק תהנו מחוויה חמה וטעימה. השירות מעולה ואדיב והכל נעשה במקום עם סטריליות גבוהה והכי חשוב: טעים מאד. אז לכל אוהבי המאפה הטעים סמבוסק, מצאנו לכם מקום ביתי ומומלץ, הממוקם אחרון בכניסה המערבית והראשון בכניסה המזרחית של כפר חורפיש בגליל.

ה"סמבוסק" - מסעדה דרוזית אותנטית בכפר חורפיש עם אווירה כפרית חמה המציעה סמבוסק ביתי מטריף עם טעם של עוד במחיר השווה לכל כיס!/צילום: פאבל פרסליאק

מסעדה דרוזית המתמחה באוכל אותנטי
במסעדת הסמבוסק יש אוכל מאד טעים כשהמנה העיקרית היא כמובן סמבוסק עם מגוון עשיר של מילויים לבחירתכם (חלבי ובשרי) כמו בשר כבש, עוף, פלפלים, לבנה עם זעתר ועוד. בנוסף יש מנות מיוחדות אחרות כמו "שאש טאוק " ו- "שאש קבב", שניצל ביתי בבגט ומגוון סלטים בריאותיים וטריים. יש גם מנות בצלחת של שניצל, חזה עוף וקבב

ואת כל הסלטים מכינים במקום ממש לפני הטעימה. כל הסמבוסקים נאפים עם בצק טרי ומיוחד במקום מול הלקוח, מה שמשדרג את החוויה. רמת הניקיון והסטריליות גבוהה מאוד והאווירה מאד חמה ונעימה הנותנת תחושת ביתיות.

המסעדה נמצאת בכפר הדרוזי בגליל, וממוקמת אחרונה בכניסה המערבית והראשונה בכניסה המזרחית. הכפר קיים 500 שנה, מתגוררים בו 6,500 תושבים והוא הופך לאטרקטיבי במיוחד בחורף כשיורד שם שלג ורחובות הכפר מתמלאים בריח תנורי הסקה המחממים את הבתים. אם אתם בעניין של אוכל טעים, כדאי להגיע לשם דווקא עכשיו, על מנת ליהנות מהאווירה ומהאוכל החם במסעדת סמבוסק

מנה ב"הסמבוסק" - מסעדה דרוזית אותנטית בכפר חורפיש. הסמבוסק,
מנה ב"הסמבוסק" - מסעדה דרוזית אותנטית בכפר חורפיש/הסמבוסק

מבחר עשיר של סמבוסק עם מילוי
במסעדה תוכלו להנות ממנות סמבוסק ייחודיות וטעימות לבחירתכם (המקום לא כשר). מהמטבח יוצאות מנות אלוהיות המבוססות על בצק דרוזי מסורתי. יש סמבוסק כבש, סמבוסק עוף, סמבוסק טונה, סמבוסק פלפל, סמבוסק לבנה וזעתר, סמבוסק לבנה, סמבוסק זעתר, סמבוסק טונה עם גבינה ובנוסף גם פיצות, צ'יפס, פיתות דרוזיות ושתיה קלה. יש גם מבחר של סלטי בריאות כגון: סלט טונה, סלט בריאות, סלט טוסט, סלט טאבולה וסלט פתוש.

מנה ב"הסמבוסק" - מסעדה דרוזית אותנטית בכפר חורפיש. הסמבוסק,
מנה ב"הסמבוסק" - מסעדה דרוזית אותנטית בכפר חורפיש/הסמבוסק

מחירים נוחים השווים לכל כיס!
חוץ מהעובדה שהכל טעים, המחירים מאד נמוכים בהשוואה למקומות אחרים.
במסעדת הסמבוסק תוכלו להנות משפע של מטעמים הנעים בין 8 ₪ עד 29 ₪ בלבד. יש אפשרות לאכול במקום, יש שירותי טייק אווי ומשלוחים עד הבית.

95 אחוז מלקוחות הסמבוסק מרוצים, מחמיאים על האוכל ומתרשמים מהמחירים הנוחים. מגיעים אליהם המון לקוחות דרך גוגל מכל הארץ ואפילו מחו"ל.

עוד כמה דברים שכדאי לדעת על "הסמבוסק"
יש במסעדה מנות המתאימות גם לצמחונים וטבעוניים.
המקום פתוח כל השבוע בין השעות 9:30 בבוקר עד 22:00 בלילה.
ניתן לארח במסעדת הסמבוסק עד 45 איש וניתן לקיים אירוע סגור משפחתי או לכל מטרה אחרת. צוות המסעדה מארח קבוצות, מורי דרך ומשפחות.
יש חנייה פרטית בשפע.

למטיילים: מסעדת הסמבוסק מאד קרובה לרמת הגולן ולמירון
בסמוך לשמורת הר מירון שוכן הכפר הדרוזי הציורי חורפיש.

משפחות, חברים וזוגות היוצאים לטיול באזור רמת הגולן, יכולים לעצור במסעדת הסמבוסק ולהנות מארוחה טעימה ומשביעה וגם לקבל המלצות מצוות המקום על מקומות ואטרקציות מהנות באזור המסעדה. בקרבת הכפר חורפיש יש מספר אטרקציות שוות כמו מצפור ואנדרטת הר אדיר לזכר חללי מלחמת לבנון השנייה, טיולי טבע בנחל כזיב, בוואדי חביס ובעין מזאריב (עין חותם), יש דרך נוף סלולה לכלי רכב מחורפיש לבית ג'אן, שמורת מירון ומערת פער.

אם מתחשק לכם סמבוסק בטעם אחר והכי חשוב טעים בטירוף, בואו לבקר במסעדת הסמבוסק בכפר חורפיש - מובטחת לכם חוויה נעימה וטעימה!

טלפון ליצירת קשר: 04-7704503
כתובת: כפר הדרוזי חורפיש, כביש ראשי 89 (מול בנק מרכנתיל)
אינסטגרם | פייסבוק

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully