וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הוא הקנבס של חיינו וזה מי שיעצב לכם את הבית שמתאים לכם

מוגש מטעם weshow

16.3.2023 / 14:48

מאיר בן גיגי, הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים, בוגר הטכניון ובעל סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים מצפון הארץ הדוגל בעיצוב יציב ונקי מטרנדים, המותאם לסביבתכם ולצרכים שלכם והכל כמובן עם ליווי אישי

שירותי אדריכלות ועיצוב פנים עם פתרונות יצירתיים המותאמים ללקוח

למאיר בן גיגי יש ראייה עיצובית מאד מיוחדת. בעיניו האדריכלות היא הקנבס ועל מנת להצליח עם עיצוב מותאם אישית ללקוח, יש לקחת בחשבון את כל המכלול הקיים כמו סביבה, תקציב וכמובן טעם אישי.

מאיר עסק כמעצב מסחרי ופנים בסטודיו המעצבים של "איקאה ישראל" במשך ארבע שנים ואז הגיעה הקורונה ששינתה לכולנו את שיגרת היום. בעקבות הקורונה וגם בשל האהבה לארכיטקטורה ואדריכלות, פתח לפני שנתיים את הסטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים, כשהוא מקפיד על תכנון המרחב, הפונקציונליות והנדסת האנוש בהתאמה אישית למבנה הקיים ולצרכי הלקוח.

מאיר בן גיגי, הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים. עינת דקל,
מאיר בן גיגי, הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים/עינת דקל

"עצם המחשבה שמישהו יחיה בתוך כל החלל הזה למשך שנים גרמה לי להתמקצע בתחום זה . הסטודיו מציע מגוון שירותי אדריכלות ועיצוב פנים לבתים פרטים ועיצוב מסחרי למשרדים, עסקים וחנויות. בנוסף, מאיר נותן שרות בליווי ועיצוב דירות חדשות מהקבלן שעדיין על הנייר ובכך משנה את התכנון הקבלני הסטנדרטי עוד לפני שלב הבניה ועוזר למשפחות להגשים את חלומם בעזרת תכנון ובידול הדירה שלהם ביחס לדירת קבלן הסטנדרטית והופך את הדירה לבית מרגש , שרות נוסף שמאיר מציע הינו פגישות ייעוץ ומיקוד לדירה קיימת או ייעוץ לפני רכישת הנכס וזיהוי הפוטנציאל העיצובי והכדאיות לפני רכישת הנכס .

התכנון שלי נולד מהפונקציה לצורך, ומותאם במיוחד בשבילכם, הקונספט והתכנון העיצובי מגיע עם פתרונות יצירתיים המשלבים נוחות פרקטית לצד ראיה עיצובית, שילוב חומרים מגוונים ועיצוב אלמנטים מיוחדים כמו פרטי נגרות, רהיטים ותאורה כחלק מהקונספט הכולל של החלל. העיצוב שלי מגוון, והסגנון מותאם ללקוח, אני דוגל בהתאמת הקו העיצובי שלי לרצונות הלקוח תוך מתן דגש על הסגנון המודרני הנקי שמעניק כבוד לחומרים ולצורה.

אני מכוון יותר לבתים המותאמים לאנשים, לפי הסגנון שהם אוהבים, כשהמטרה שהכל עוסק סביבם ולפי טעמם. קהל היעד שלי הוא אנשים עם תקציב שרוצים להשקיע.

אני מאמין שהבית שלנו הוא הקנבס של חיינו. ובעזרת מחשבה, ראיה מרחבית, סגנון עיצובי מיוחד והרמוני התוצאות תמיד משביעות רצון.

הקונספט העיצובי מגיע עם פתרונות יצירתיים המשלבים: נוחות, פרקטיות ומותאם אישית לצרכים שלכם. אני דוגל בהתאמת הקו העיצובי שלי ללקוח ומשלב סגנונות עיצוב על זמניים ונקיים מטרנדים חולפים".

עיצוב של מאיר בן גיגי, הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים. עינת דקל,
עיצוב של מאיר בן גיגי, הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים/עינת דקל

עיצוב עם חיוך ושיתוף פעולה

"התכנון והעיצוב שלי מלווים בחיוך וסטייל. אני מאמין שהתהליך העיצובי צריך להיות תהליך נעים שבו אני אדאג שאתם תיהנו מהמסע לבית חלומותיכם. יצירתיות היא שם המשחק, בכל פרויקט אני ניגש לנתונים שאני מקבל מכם, מנתח אותם ואת הרצונות שלכם ומנסה להתאים את החלל לחלום שלכם עד ליצירת הרמוניה מושלמת. שיתוף הפעולה שלי ושלכם מאד חשובים לתהליך ולהצלחת הפרויקט".

אחריות, שקיפות ושירות מסור מעל הכל

"אני דואג לשקיפות מלאה ומשתף את הלקוחות שלי בכל צעד וצעד בתהליך. אני דוגל ביסודיות, אחריות וחריצות. על מנת שאצליח להרים עיצוב מקסימלי ומותאם עבורכם,. אמון והקשבה הם הסוד להצלחה שלנו. ברגע שנשלב זרועות ונשתף פעולה, הדרך תהיה מהנה ומוצלחת.

"אני מאמין שכל עיצוב וכל לקוח זה סיפור שצריך לתרגם לחלל, העיצוב שלי מותאם לצרכי הלקוח ולא ההפך. בית הוא חלק מפסקול חייכם בעזרת מחשבה נכונה, ראייה מרחבית ומדויקת, סגנון עיצובי מדויק. לצד נגרות ואלמנטים ייחודיים לחלל ניצור יחד הרמוניה מושלמת בין פונקציונליות, ארגונומיה ואסתטיקה."

עיצוב של מאיר בן גיגי, הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים. עינת דקל,
עיצוב של מאיר בן גיגי, הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים/עינת דקל

הבית הוא חוף המבטחים שלנו

"הבית שלנו משמש אותנו הרבה שנים. לכן אני מקפיד שהעיצוב יתאים לדיירי הבית, וקירות הבית ישמשו קנבס בהיר לכל שלב בחיים. לא מדובר בטרנד חולף. את הטרנדים החולפים תפגשו בעיצובים שלי באקססוריס, בטקסטיל ובאומנות ופחות בבסיס.

אני מאד מקפיד לתת כבוד לעיצוב, לפשטות ולחומרים איתם אני עובד. אפשר לראות את הסגנון המינימליסטי והג'פנדי (שילוב של סגנון סקנדינבי עם יפני) אצל הקרדשיאנס המפורסמות.

בשורה התחתונה: הבית שלכם הוא בית המלון שלכם, ובמיוחד אחרי תקופת הקורונה השכלנו להבין שהבית הוא חוף המבטחים שלנו והמקום שאנחנו מחכים ואוהבים לחזור אליו בסוף כל יום."

עיצוב של מאיר בן גיגי, הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים. עינת דקל,
עיצוב של מאיר בן גיגי, הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים/עינת דקל

אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ על כוס קפה, נכיר ונדבר כיצד נעצב לכם את הבית,
המשרד או העסק שלכם עם התאמה אישית לווייב שלכם ויחד נגשים חלום!
זה כל כך פשוט.

טלפון ליצירת קשר: 052-4596787

אתר הבית
דף הפייסבוק I דף האינסטגרם

ליצירת קשר בווטסאפ


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully