וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפרוץ את כל המגבלות: טיפול בקשיים אישיים וחברתיים אצל בני נוער

מוגש מטעם weshow

21.3.2023 / 11:17

אז אם אתם חווים קשיים אישיים, קשה לכם להשתלב בחברה או שאתם בכלל מחפשים טיפול לילד, אתם חייבים להכיר את גבריאלה • בעזרת טיפול סבלני ועמוק, תצליחו לשבור את כל המחסומים שלכם ולהגיע להצלחה אישית מקסימלית נטולת מחסומים אישיים וכמובן, נטולת חרדות

גבריאלה היא מטפלת הוליסטית והיא מתמחה במגוון רחב של שיטות טיפול. היא מספרת לנו כי הטיפולים מסייעים למציאת פתרון לכל בעיה ומעניקים לכל מטופל הזדמנות אמיתית לשינוי עמוק.
גבריאלה מספקת אימונים אישיים, הילינג, רייקי, פרחי באך ואיזון חיים. היא מטפלת בעזרת דמיון מודרך, רשומות אקשיות, תקשור, פוקוסינג ועוד. לצורך טיפול מקיף, גבריאלה משתמשת גם בכלים שלמדה מעולמות הבודהיזם, קבלה ושמאניזם. לגבריאלה יש נסיון רב שנים ולכן היא יודעת להתאים את סוג הטיפול באופן אישי, מדויק ואופטימלי לכל בעיה.

כמו כן, גבריאלה משתפת אותנו בחלק חשוב בתהליך הריפוי אצל בני נוער, האמהות של אותם הילדים. אם את אמא לילד שסובל מחרדות או מבעיות חברתיות, גבריאלה לגמרי מבינה מה את עוברת. בנוסף, גבריאלה מסבירה לנו מהפן המקצועי שאמא לילד מרוחק חברתית או אחד שסובל מחרדות, נמצאת בעצמה במצב נפשי ורגשי לא פשוט בכלל ולכן, היא נמצאת בקשר תמידי גם עם האמהות של בני הנוער המטופלים שלה ומשתפת אותן בתהליך, כמובן, בגבולות האפשר.

גבריאלה גוטיס שפירא. באדיבות המצולמים,
גבריאלה שפירא - מתמחה בטיפול הוליסטי על ידי מגוון שיטות מוכחות ומשנות חיים/באדיבות המצולמים

ידע וניסיון + נכונות לתקן = חופש אישי
אין פלא שכבר מצעירותה החלה גבריאלה ללוות ולהדריך בני נוער, כאלה שחוו קשיים אישיים וסבלו חרדות חברתיות. היא ניהלה בין השאר פרויקט לקליטת עלייה לטינית ועזרה לעולים מדרום אמריקה להתגבר על הקשיים הכרוכים בתהליך הקליטה בארץ זרה. הפרויקט הזה גרם לגבריאלה להבין שזה מה שהיא באמת רוצה לעשות, לסייע לאנשים להתגבר על מכשולים שונים בחייהם האישיים על מנת לעזור להם להשתלב בחברה בצורה הקלה ביותר.

גבריאלה מסבירה לנו כי מבחינתה, האלמנט החשוב ביותר בתהליך הוא הנכונות לבצע שינוי. כולנו ודאי מכירים את המשפט "לטנגו צריך שניים". אז נכון, גבריאלה תביא את מלוא הידע והניסיון שלה על מנת ללוות, אך היא צריכה גם את נכונות המטופל להיכנס לאנרגיות השינוי ולהשתפר.

ריכזנו עבורכם את מגוון השירותים הניתנים בקליניקת הטיפולים של גבריאלה

גבריאלה מקבלת בקליניקת הטיפולים שלה גם אנשים מבוגרים, נשים שנמצאות תחת עומס נפשי, רגשי ואישי ואנשים הסובלים מחרדות, חוסר שקט פנימי וחוסר ביטחון.
היא מלווה את המטופלים שלה גם בין הטיפולים וגם כמובן לאחר מכן.

בנוסף, גבריאלה מעבירה סדנאות קבוצתיות בהן המשתתפים, כל אחד בנפרד וכולם ביחד, עובדים על נושא מסויים ומקבלים מענה מקצועי על השאלות אשר עולות במהלך המפגשים בכל פעם.

אם גם אתם רוצים נפש בריאה, תאמו את המפגש הראשון עם גבריאלה עוד היום!
הקליניקה של גבריאלה נמצאת בכפר ורבורג, אך היא מעניקה טיפולים גם בהגעה עד לבית הלקוח. גבריאלה מדברת גם את השפה הספרדית ועל כן מעבירה טיפולים גם דרך הזום אל מעבר לים.
אם קשה לכם להגיע פיזית לטיפולים אתם בהחלט יכולים ללכת על האופציה של טיפולים אונליין מרחוק.

אתם מוזמנים להיכנס לאתר העסק הרשמי ולדף הפייסבוק של גבריאלה שפירא או עמוד האינסטגרם שלה ולהתרשם עוד ממגוון השירותים הרחב אותם היא מעניקה.

מספר טלפון לפרטים נוספים- 0546909511



הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow

אינסטגרם I טיקטוק

מוגש מטעם weshow
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully