וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבולי השרון: חנות הפירות והירקות שתשים לכם את הלב בתוך הסל

מוגש מטעם weshow

21.3.2023 / 16:08

הכירו חנות בוטיק ייחודית במינה של פירות וירקות, אשר מוכרת לעסקים ופרטיים כאחד שהבעלים שלה עוזר למלקטים לבחור את הסחורה הטובה ביותר עם דגש על הקשבה לרצון לקוחותיו

יבולי השרון: חנות הפירות והירקות שתשים לכם את הלב בתוך הסל!/צילום - רועי בר

על יבולי השרון כבר שמעתם? חנות הבוטיק הייחודית במינה של פירות וירקות, אשר מוכרת לעסקים ופרטיים כאחד. המייחד את החנות הבוטיק הוא עומרי מייסדה, נוסע בעצמו לילה לילה ובוחר בעצמו את הסחורה עבור לקוחותיו אשר מכיר היטב. הוא עוזר למלקטים לבחור את הסחורה הטובה ביותר עם דגש על הקשבה לרצון לקוחותיו.

אהלן עמרי ספר לנו מאיפה באה אהבה לפירות וירקות?.
עבדתי בחקלאות , אבל הרגשתי שאני לא מתקדם עם זה, רציתי ללמוד ולהבין יותר על זנים נוספים ולכן חיפשתי וחקרתי ואז הגעתי לשיווק, ושם הבנתי שאני יכול ורוצה לתת מעבר. התחלתי בשיווק למסעדות וסופרים שם הנפחים היו גדולים מדי עבורי ,ערקתי למחוזות אחרים סיפקתי סחורה למשרדים בבקרים ושם היה הטוויסט, פנו אלי לפתוח ירידים של פירות וירקות ומשם נוצר הקשר בין אישי עם לקוחות.

עם הזמן, הגיע הקורונה ומשם הפסיקה כל הפעילות עם המשרדים שעבדתי עימם. לקוחות שהכירו אותי, שאלו אותי האם אני מעוניין להביא להם פירות וירקות, כיוון שהם מכירים את האיכות, הטריות והתוצרת המובחרת שאותה אני בוחר להביא עבור הלקוחות. כאן נולד הרעיון של לספק ולשלח את הסחורה ללקוחות, הכל מתוך המשאית שהייתה לי.

מפה לאוזן התחילו להכיר אותנו, לאט לאט פתחתי אתר אינטרנט, קצת פיילרים, שיווק, לא היה פשוט בכלל, הכל מאוד קשוח, התמודדות עם הרבה גורמים מסביב, אבל ברוך השם, עברנו את כל תקופת הקורונה בערך כשנתיים ואז ופתחתי את החנות ברעננה. \

"יבולי השרון - בוטיק פירות וירקות"

יבולי השרון. רועי בר,
יבולי השרון/רועי בר

מה החנות מציעה?
החנות מציעה פרודוקטים ברמה הגבוהה ביותר, עוברים מיון מהחקלאי לשוק הסיטונאי עד לחנות, הלקוח מקבל מוצר מוגמר וממוין אם זה תפוח ,בננה, מלפפון.

הסחורה מגיעה כל יום באופן אישי וטרי על ידי, והכל בהתאם לקטיף שנעשה באותו הבוקר. לצערי, אני לא יכול לעבוד עם הרבה חקלאים, כיוון שלחקלם אין מיון לפי הדרישה שלי, מיון לפי גודל, טעם, ואסתטיקה, אני יודע שעולה לי הרבה כסף, לכן גם המחירים בהתאם.

יש אצלנו אחריות על המוצר. הלקוחות יודעים שהם יכולים להחזיר לקבל זיכוי או מוצר אחר. במידה ולקוח נכנס ויש לו ספק לגבי טעם או כל דבר אחר על המוצר, אני מיד מציע לו לטעום ולנסות, כמובן ללא עלות נוספת. אני מאמין במוצר ואני יודע מה אני מביא, כך שאני לא חושש.

הקמתי אתר אינטרנט אשר מעודכן מידי יום עם מוצרים חדשים ומחירים, האתר מתורגם לכמה שפות ,כדי לפנות למגוון קהלים ולפתח נגישות לכולם.

יבולי השרון. רועי בר,
יבולי השרון/רועי בר

מה מייחד אתכם מהשאר?
אנחנו דואגים לתוצרת כחול לבן, דוגלים בסחורה ישראלית. אנחנו מכירים את החקלאים ברמה אישית, ועם זאת, כפי שאמרתי מקודם, לא פשוט לנו לעבוד איתם.

אנחנו כל כך בטוחים ברמה ואיכות של התוצרת המובחרת שאנחנו בוחרים עבור הלקוחות שלנו, כך שבמידה והגיע מוצר לא טעים, או פגום, אנחנו מיד מזכים או לחלופין נותנים חדש, גם אם צריך להוציא שליח.

אמינות ושירות לקוחות הם ערך עליון אצלנו. הבקשות של הלקוחות, שאלות על המוצרים, הסבר מהיכן המוצרים מגיעים. זה מידע שללקוח שלנו מאוד חשוב להבין, במיוחד בתחרות הקשה שיש היום וחוסר אמון בתחום הזה.

החנות זה כמו הבית שלנו חשוב שתהיה נקייה ומזמינה תמיד, הלקוחות כמו האורחים שלנו, וכך בדיוק אנחנו מתייחסים אליהם. הלקוחות מתקבלים עם חיוך, תשומת לב, אנחנו זוכרים את שמם ומבוקשם. העובדים מרושתים בכפפות וסינרים ,תלבושת אחידה לכולם , בהחלט משהו אחר ממה שהתרגלנו בשוק הישראלי.

העובדים שלנו דוברי שפות שונות בהתאם לקהל לקוחותינו, בעלי ערכים ומידות וכמובן בעלי תודעת שירות גבוהה.

ישנה הקפדה על נראות ואיכות החנות. אנשים כאן נהנים מהמוסיקה, יש בפינה נדנדה לילדים ולמבוגרים... דבר אשר מעלה חיוך ובהחלט מזמין, אגב, מאוד קשה להיפרד מהנדנדה אחרי שיושבים עליה.

יבולי השרון. רועי בר,
יבולי השרון/רועי בר

*** אצלנו תקבלו אננס מתנה בקנייה מעל 180ש"ח
*** חבר מועדון VIP, מקבל 10% הנחה בקנייה מעל 300 ש"ח

מה מצפה לנו בעתיד?
רוצים למקסם את החלום שלנו, להגדיל את מאגר הלקוחות שלנו, שיחוו חווית קניה שונה לטובה וממכרת, אין כמו להגיע כדי להבין ולהנות.
חשוב לי מאוד לציין, שכל סידור ועיצוב החנות, הוא פרי דמיונה של אשתי, אשר ליווה אותה
אביה.... שמאוד אהב פירות וירקות, והייתה מאוד מחוברת אליו - כל זה לכבודו ולזכרו.


המלאכה 18, רעננה
טלפון: 054-35-22-555


ביצוע הזמנה באתר >>>

לעמוד האינסטגרם >>>
לעמוד הפייסבוק >>>
הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
weshow instagram
weshow tiktok

מוגש מטעם weshow
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully