וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון view במג'דל שמס מביא בשורה אמיתית לתרבות האירוח

מוגש מטעם weshow

22.3.2023 / 15:52

חוויית בוטיק אותנטית במלוא מובן המילה

מלון view במג'דל שמס מביא בשורה אמיתית לתרבות האירוח בישראל. חוויית בוטיק אותנטית במלוא מובן המילה/צילום: פאבל פרסליאק

מלון view הוא מלון בוטיק יפהפה בגולן, בכניסה לכפר הדרוזי מג'דל שמס, ממוקם בנקודה הכי גבוהה וירוקה באזור, עשר דקות מהחרמון, בסביבה שבה השקט והרוגע יכולים להגדיר מחדש את המילה 'שלווה'. חוויית האירוח ייחודית למקום, אותנטית, חמה ואישית. סטנדרט האירוח מזכיר מלונות בוטיק בשוויץ, שילוב של פרימיום אמיתי עם תחושת בית חמימה ועוטפת. הקונספט מזכיר את האיכות של 'מצפה הימים' עם אקסקלוסיביות ואותנטיות מקומית.

חוויית אירוח אותנטית ואקסקלוסיבית
את הקמת המקום יזמו שני אנשי עסקים דרוזים ממג'דל שמס, שראו בחזון שלהם מלון בוטיק ייחודי שיספק לאורחים חוויית אירוח בוטיקית, בסגנון ייחודי שייתן ביטוי גם למאפיינים של מג'דל שמס ושישלב את האקסקלוסיביות המלונאית עם עולם התוכן הדרוזי. היזם המרכזי הוא יוסף אבו עראר יליד הכפר, שהחזון שלו קרם עור וגידים והוגשם בפועל בכל פינה במלון. יוסף הוא נצר למשפחה מכובדת וענפה עם שורשים של 200 שנה באזור, מחובר לאדמת המקום, לחקלאות, וגאה להיות זה שמביא למג'דל שמס תרבות- אירוח בסטנדרט בינלאומי. יוסף יילוד הוא בעל מעדון כושר ומכון יופי, בנה את עצמו מאפס והצליח להשיג את חלומו כאיש עסקים מצליח. היזם השני והשותף של יוסף הוא עלאא רדא, יילוד כפר מסעדה, שמאז ומתמיד היה עצמאי וחרוץ, היה לו עסק בתחום של מכונות קידוח. יום אחד בפגישת חברים הם העלו את הרעיון של פרויקט חדש ומשותף בתחום התיירות והאירוח. אחרי כמה מפגשים נוספים היוזמה נולדה בפועל, והפרויקט של הקמת מלון הבוטיק החל לקרום עור וגידים. כיום View Hotel ניצב לתפארת ופותח את שעריו לאורחים מכל רחבי הארץ.

מלון view במג'דל שמס. תימור ולי,
מלון view במג'דל שמס/תימור ולי
מלון view במג'דל שמס. תימור ולי,
מלון view במג'דל שמס/תימור ולי

ניהול ושירות באווירה משפחתית
את המלון מנהל צוות שחלקו מורכב מבני הכפר כך שהאווירה נעימה, חמה ומוקפדת ומעניקה תחושה של הכנסת אורחים מכל הלב.

העיצוב האדריכלי של המלון יפהפה ומציג שפה בפני עצמה, שילוב של מודרני עם מסורתי. במלון 13 חדרים וסוויטות בסטנדרט גבוה וגם סוויטה אחת מפוארת במיוחד, בגודל של 120 מ"ר קינג סייז בקינג סרוויס.

במלון ארבעה סוגי חדרים, ברובם יש מרפסות לנוף קסום, פונים לירוק, למטעים בסביבה.

מתחם ספא ופנאי פרטי צופה לירוק
המלון מציע תרבות פנאי ופינוקים ברמה גבוהה: מתחם ספא יפהפה, ג'קוזי, סאונה, בריכה. חדר עיסויים. למי שמעוניין, אפשר גם להזמין עיסוי מפנק לחדר. על גג המלון יש אזור-פנאי יפהפה עם קירות זכוכית מרצפה לתקרה ובו בית קפה צופה לירוק. יש במלון חדר אוכל אינטימי.
על המטבח אחראי צוות שהכותרת Girl Power יכולה להתאים לו: שפית בשם הודא וארבע עובדות נוספות אמונות על התפריט הייחודי. התפריט עצמו כולל ארוחת בוקר בסגנון ים תיכוני. אפשר לבחור מתוך מגוון עשיר: דגנים עם חלב, מבחר גבינות עצום, לאבנה משובחת מסוגים שונים, פיתה דרוזית אותנטית, מבחר סלטים עם ירקות טריים, שקשוקה תוצרת בית בתיבול מיוחד, פיצות ובורקסים במבחר טעמים, מיצים טבעיים שתיה חמה, עוגות מפנקות לקינוח.

למי שמעוניין, אפשר לקבל בתוספת תשלום ארוחת ערב אותנטית או ארוחת צוהריים על טהרת המטבח הדרוזי: קבאב, עלי גפן, מאקלובה ועוד מנות כיד המסורת הדרוזית.

אפשר גם להזמין לחדר פלטת גבינות, סלסלת פירות העונה, יין, שמפניה וגודיז נוספים.

מלון view במג'דל שמס. תימור ולי,
מלון view במג'דל שמס/תימור ולי
מלון view במג'דל שמס. תימור ולי,
מלון view במג'דל שמס/תימור ולי

השהייה במקום מעניקה תחושה של מלון שהוא פרטי רק בשבילך, האורח זוכה לפרטיות מלאה, אווירה אינטימית, בכל 'תחנה' שמתארחים חשים באווירת הבוטיק העוטפת.

שהבא אבו אל חיר מנכ"לית המלון, רק בת 27, מגיעה מרקע של אירוח מלונאי, מחזיקה בשני תארים בניהול בתי מלון, למדה את התחום בשפה האנגלית על כל גינוני האירוח האריסטוקרטי, וחיה את הענף באהבה ובהתלהבות. היא מספרת בהתרגשות: "אנחנו מעניקים חוויה מיוחדת לאורחים שלנו, זה לא נופש סטנדרטי. השילוב של מלון בוטיק עם חוויית אירוח שיש בה אותנטיות מעולם התוכן הדרוזי מעניקה ערך מוסף לאורחים שלנו. הסביבה הירוקה, נופי הגולן המרהיבים, הפירות והירקות מהמטעים הסמוכים, שילוב טעמים מהמטבח הדרוזי בתפריט, הקפדה על שירות אישי חם, כל אלה יחד מהווים חוויה שאפשר לקבל רק כאן".

אירוח ואירועים בסטנדרט בינלאומי
אירוח במלון view מתאים גם לזוגות שחוגגים ירח דבש, למטיילים באזור בחרמון, ברמת הגולן, בצפון הארץ בכלל, לזוגות לקראת חתונה, לערב רומנטי באשר הוא, מתאים לחגוג בו יום הולדת סולידי, מתאים לביקור של אורחים מחו"ל שרוצים להציג להם את ישראל מזווית לא סטנדרטית, ליהנות מחופשה שבה באמת רוצים ליהנות משלווה ורוגע, מסביבה אקסקלוסיבית, אותנטית ונעימה.
* ניתן לערוך במלון אירועי בוטיק לקבוצות של עד 55 איש

המחיר ללילה לזוג + ארוחת בוקר: החל מ-1,150 ₪
לעוד פרטים : 0504082226/ 074-7189230

אתר האינטרנט >>>

פייסבוק >>>

אינסטגרם >>>

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully