וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חום הקמין: איפה תמצאו את כל סוגי הקמינים בהתאמה אישית?

מוגש מטעם weshow

23.3.2023 / 13:59

חום הקמין היא חברת בוטיק מקצועית המשווקת את כל סוגי הקמינים בהתאמה אישית כולל אביזרים נלווים והתקנה בבית הלקוח

חום הקמין - חברת בוטיק מקצועית המשווקת את כל סוגי הקמינים בהתאמה אישית כולל אביזרים נלווים והתקנה בבית הלקוח/צילום: - פאבל פרסליאק

תופעת הקמינים כובשת גם את ישראל כאשר בשנים האחרונות גובר הביקוש לקמין מעוצב בהתאמה אישית לבתים פרטיים. חברת חום הקמין מזמינה אתכם ליהנות מפתרונות חימום פרקטיים, זולים ומעוצבים עם מגוון סוגים לבחירתכם ושירותי הרכבה בכל הארץ. קר לכם בחוץ? עם חום הקמין חם לכם בפנים! השירות אדיב, אמין, מדויק ודייקן, זמינות כל השבוע ומוצרים ברמת איכות מקסימלית עם ביצוע התקנה למופת.

חום הקמין פעילה משנת 2001 והמובילה בתחום הקמינים בארץ
צוות המקום מאפשר ומסייע לכל לקוחותיו להגשים חלום ולהתאים קמין מעוצב לפי טעמם האישי, לשדרג את הבית ולהנות מחורף חם ונעים. כשתגיעו אל חום הקמין ותכירו את סמי, תגלו יחס חם ואישי לצד שירות אדיב מקצועי ומנוסה של בעלי החברה.

ל-חום הקמין וותק וניסיון רב בשוק, מוצרים איכותיים עם זמן בעירה ארוך וממושך, עיצוב מודרני וטכנולוגיה מתקדמת.

"אנחנו מעניקים לכל לקוח שירות אחראי ומקצועי, עם ניסיון עשיר שנצבר במשך שנים רבות של פתרונות חימום לבתים ולעסקים כאחד. חשוב לנו שהלקוחות יהיו מרוצים, לכן אצלנו נדאג ללוות את הלקוחות לאורך כל השלבים, משלב קדם הרכישה דרך ההובלה ועד ההתקנה בבית, ומציעים מגוון מחירים הגונים ונוחים השווים לכל כיס, בנוסף תוכלו ליהנות מייעוץ חינם במקום, ולאחר ההזמנה נגיע עד בית הלקוח לצורך בדיקות והתאמת קמין מעוצב, ללא התחייבות וללא עלות."

ישנם סוגי קמינים רבים כאשר המומלצים והנמכרים ביותר הם הקמין החשמלי, קמין העץ וקמין הגז.

חום הקמין - חברת בוטיק מקצועית המשווקת את כל סוגי הקמינים בהתאמה אישית. חמאדין עומר,
חום הקמין - חברת בוטיק מקצועית המשווקת את כל סוגי הקמינים בהתאמה אישית/חמאדין עומר

קמין חשמלי
הקמין החשמלי מספק את הנתונים הטובים ביותר מכל הבחינות העיצוב והבטיחות. רמת הזיהום והפגיעה בסביבה ובטבע נמוכה וכמעט לא קיימת. השימוש בקמין הוא עם חשמל ביתי בלבד, ללא ריחות לא נעימים ולא מדובר בתחזוקה אינטנסיבית ויקרה והכי חשוב מסייע בשמירה על הסביבה וגם והעלות שלו זולה ביחס לאחרים.

הקמין החשמלי מעוצב בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת את התאמתו למבחר גדול של חללים, הוא מסוגל להעניק מראה אלגנטי לצד מראה כפרי. הוא גם האופציה הבטוחה ביותר כאשר נדרש רק שקע חשמלי על מנת להפעיל אותו וגובה הלהבה נשלט בצורה מלאה באמצעות שלט רחוק.

קמין חשמלי הוא האופציה המשתלמת ביותר לבית או לעסק כפתרון חימום טכנולוגי מתקדם ומעוצב בשל המחיר הזול ביותר. התקנת הקמין בכל חלל היא עניין פשוט שאינו מצריך התערבות של גורמים חיצוניים או אישורים מיוחדים ומותאם לחדרים קטנים וגדולים כאחד. צריכת החשמל בקמין סבירה לחלוטין וההתקנה פשוטה שאינה דורשת מעברים של צינורות מיוחדים, קידוחים או פתח ליציאת ארובה.

חום הקמין - חברת בוטיק מקצועית המשווקת את כל סוגי הקמינים בהתאמה אישית. חמאדין עומר,
חום הקמין - חברת בוטיק מקצועית המשווקת את כל סוגי הקמינים בהתאמה אישית/חמאדין עומר

קמין עץ
האופציה הרומנטית לחימום הבית. קמין עץ, מלבד החום המיוחד שהוא מספק והאלמנט העיצובי והמהמם שבהתקנתו, הוא גם משרה אווירה מיוחדת בחלל הבית ולרוב ממוקם באזור ההתכנסות המרכזי של הבית כמו סלון.

עיצוב של קמין עץ מותאם לסגנון האדריכלי והעיצובי של הבית ועל מנת שהבית יתחמם באופן מיטבי, כדאי להעביר את הארובה דרך מרכז הבית. (בבתים דו קומתיים רצוי ללא מעבר בחדרי השינה, מכיוון שהארובה יכולה לחמם את החדר מעבר לצורך).

החימום עם קמין עץ ידוע בחיסכון אנרגטי וללא חומרים מזהמים.

חומרי הגלם במבנה הקמין הם מחומרים לא דליקים (קרמיקה, פלדה ואבן וחול בתחתית( חזית הקמין עשויה במקרים רבים מזכוכית מיוחדת, עמידה בטמפרטורות גבוהות במיוחד ובאש גלויה, כך שניתן ליהנות מהמראה של לשונות האש, השורפות את הדלק ללא חשש ועם ביטחון מלא.

חום הקמין - חברת בוטיק מקצועית המשווקת את כל סוגי הקמינים בהתאמה אישית. חמאדין עומר,
חום הקמין - חברת בוטיק מקצועית המשווקת את כל סוגי הקמינים בהתאמה אישית/חמאדין עומר

קמין גז ונפט
קמין איכותי שיחמם לכם את החורף ויעצב לכם את הסלון באופן מושלם. הקמין משמש בתים רבים לחימום הבית עם גז, נפט או עץ ומספק עוצמות חום מדהימות שלא תוכלו להפיק באף מתקן חימום אחר. קמין הגז הוא הפתרון המושלם בשבילכם לחימום הבית באופן מטיבי. דרך נוספת לחמם את הבית עם קמין נפט באמצעות שריפת נפט.

קמין נפט מאפשר חימום בעוצמה גבוהה מאוד שתספק לכם את האפשרות ללכת עם בגדים קצרים בבית, גם בימי החורף הקרים ביותר, נחשב לבטיחותי במיוחד ומומלץ באזורים קרים במיוחד בצפון.


חום הקמין הינה חברה מקצועית לייבוא ושיווק קמיני חימום לבית. היא מספקת הובלה עד הבית כולל התקנה בצורה מושלמת ובטיחותית. הסלון שלכם יראה מדהים עם הקמין המחמם הנחשב לשיטת החימום האידאלית ביותר.

לרשותכם בנוסף סוגי קמינים אחרים כמו קמין סולר, קמין פלט ועוד. בנוסף יש אביזרים נלווים, ארובות לקמין ועוד מגוון מוצרים שיחממו לכם את החורף.

בחום הקמין השקיפות המלאה מאד חשובה ולכן, אתם תקבלו את כל המידע הנחוץ לכם כבר מההתחלה. היחס הינו אישי ואדיב ויש להם הרבה ניסיון והמלצות רבות מלקוחות מרוצים. הם עובדים 7 ימים בשבוע ויש במקום חניה בשפע.

אם אתם מתעניינים לגבי האפשרות להתקין, קמין עץ מודרני, קמין חשמלי או כל סוג אחר כדאי לכם להתייעץ עם הצוות המקצועי והאיכותי של חברת חום הקמין. הם פתוחים כל השבוע וישמחו להעניק לכם שירות ולחמם לכם את הבית.


טלפון ליצירת קשר: סמי 0528313647 | עומר 0525400519
מייל: homhakamin@gmail.com
כתובת: חוסין נימר, שפרעם, 2020000
אתר הבית
אינסטגרם | פייסבוק

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • קמין
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully