וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TOP MODIL: רהיטים בהתאמה אישית עם נגרות יצירתית

מוגש מטעם weshow

27.3.2023 / 13:05

מחפשים ריהוט ייחודי, כזה שתוכלו לעצב בסגנון משלכם, בול בטעם שלכם, בעזרת אנשי מקצוע סופר-יצירתיים? 'מודיל' הירושלמית, מהוותיקות בישראל בתחום הריהוט, חנות שמשלבת מוניטין של שנים עם יצירתיות וחדשנות (ומפעל-ייצור פרטי) היא הכתובת שלכם!

רהיטי מודיל/צילום: רומן פבלוקביץ'

'מודיל' מתמחה בריהוט בהתאמה אישית מזה 55 שנה, שושלת ירושלמית מפוארת של ייצור ועיצוב רהיטים. המשפחה מנהלת חנות, אולם תצוגה ומפעל-ייצור בצמוד בשכונת 'תלפיות' בירושלים. העסק הוא מוסד איתן, בעל מוניטין, מוכר מאוד בעיר הבירה ואחד מהוותיקים בתחום הריהוט בישראל BY FAR.

מסקיצה דמיונית למציאות ביתית
"אנחנו מאוד וותיקים בענף", מספר אמנון יוסף המנכ"ל והבעלים, "אלפי לקוחות עברו אצלנו במרוצת השנים. אפשר לומר שבירושלים אנחנו ממש 'מוסד'. אנחנו מייצרים ריהוט לכל חדרי הבית: אם זה סלון, מטבח, פינת אוכל, חדרי ילדים, חדר שינה, חדרי הורים, חדרים 'רטובים' (אמבטיה, שירותים) פתרונות משלימים (כמו 'כוורות', מדפים מעוצבים, מזנונים, מעמד לטלוויזיה, שידות, ארונות ועוד). היתרון המובהק שלנו הוא שאנחנו גם חנות וגם מפעל, כך שאנחנו יכולים לספק ללקוח ריהוט בהתאם לכל חלום, לכל רעיון עיצובי. אין אצלנו את ההגבלה של ''זה מה שיש במלאי'', כי המפעל שלנו יכול לייצר כל רהיט בכל גודל בכל צבע בכל סגנון. המפעל שלנו מאפשר ייצור מקומי בזמינות גבוהה, לא צריך לחכות למשלוח מחו"ל, אין עיכובים בנמל, הכל מיוצר כאן במקום, כחול-לבן ירושלמי למהדרין.

וותק ומסורתיות בצד חדשנות ויצירתיות
אנחנו עובדים עם חומר איכותי שנקרא 'שבבית ספרדית' (Sonae Industria) עם עץ מלמין, ברמת גימור גבוהה מאוד, בציפוי פורמייקה, וגם עם עץ סנדוויץ'. החומרים שאנחנו עובדים איתם הם דחוסים מאוד, מה שמקנה לרהיטים שלנו יציבות ועוצמה, ריהוט שיכול להחזיק גם חמישים שנה. כך למשל, שלד של ארון אצלנו יהיה בעובי של 28 ס"מ - זה מאוד מייקר את הייצור, אבל זה מבטיח איכות מעולה ועמידות לשנים ארוכות. הלקוח מקבל מאיתנו שירות היקפי: משלב תכנון ושרטוט הרהיטים, דרך ההתאמה של הריהוט המתוכנן לנתונים הפיזיים של הבית שלו של המיקום הספציפי שבו אמור הרהיט להשתלב, אנחנו משתפים את הלקוח בתהליך ההתאמה, חושבים יחד איתו מייעצים לו, מציגים בפניו הדמיות, עד שמגיעים לעיצוב האופטימלי ומשם עוברים לייצור. כל לקוח שמעוניין בכך יכול להיעזר במעצבת-הבית שלנו, להתייעץ, לחשוב יחד על קונספט עיצובי, וכך הלאה. אנחנו מגדירים את הקונספט שלנו 'נגרות יצירתית' - שילוב של מקצוענות ומעוף, דיאלוג אמיתי בין סגנון ופונקציונאליות".

רהיטי מודיל. מודיל,
רהיטי מודיל/מודיל

מפעל ייצור פרטי מאפשר ייצור מוקפד ואספקה זריזה
היתרון של ייצור מקומי ב'מודיל' ובעובדה שהכל מתרחש בעצם ב- One stop shop בא לידי ביטוי גם במחירים נוחים ואטרקטיביים. פריט שמיוצר בהזמנה אישית ובהתאמה מקסימלית לצורכי הלקוח ולסגנון שהלקוח רוצה יעלה הרבה יותר בחנות שאין לה מפעל-ייצור משלה.

"לקוחה יכולה לבוא אליי עם כל רעיון, נגיד משהו שהיא ראתה באיזה מגזין-עיצוב ולבקש שאנחנו נעשה לה 'כזה', ברוב המקרים נוכל לבצע את זה", אמנון מוסיף, "חופש היצירה שלנו מתאפשר מעצם העובדה שברשותנו מפעל ייצור פרטי. יש לנו חופש מלא במובן הזה ואנחנו לא תלויים באף ספק/גוף חיצוני. אנחנו באמת מסוגלים להגשים חלומות ללקוחות שלנו".

מעבר לפן האסתטי-עיצובי, ב'מודיל' מקפידים מאוד על בטיחות: כל רהיט שיוצא מהמפעל עובר בקרת איכות ווידוא שהוא בטיחותי, יציב ומתאים לשימוש שלשמו הוא יוצר. כמובן שיש אחריות על כל מוצר ושיש 'אבא ואמא' גם אחרי הקנייה, גם חמישים שנה אחרי הקנייה...שירות, אמינות ויחס אישי הם לא מושגים מהקטלוג כשמדובר ב'מודיל', הם דרך-חיים.

לגדול עם הריהוט של 'מודיל' - 'משפחות גדלות עם העיצובים שלנו'
בחברה מעצבים ומייצרים ריהוט לכל ה'מנעד': בתים פרטיים, וילות, דירות מגורים, למשרדים ולארגונים גדולים (ביניהם האוניברסיטה העברית) אמנון מספר שאלפי משפחות ממש 'גדלו עם הריהוט' שלהם. ושיש למשל, המון מקרים שבהם מגיעים לחנות הורים צעירים לקנות חדר-ילדים, כשהם-עצמם גדלו בחדר שההורים שלהם קנו להם לפני 30 שנה ב'מודיל'. שומרים על המסורת...

יוסף בעל החלומות
אמנון מאוד אוהב את העיסוק שלו ואת העובדה שבזכות המקצוע הוא משמח אנשים ובעצם נותן להם שירות שתורם משמעותית לאיכות החיים שלהם. כשיוצא מהמפעל שלו פריט-ריהוט לבית של לקוח הוא מתרגש 'כמו ילד' ויודע שמשפחה נוספת הגשימה חלום קטן. בענף שה'באז' סביבו מורכב לרוב מטרנדים ואופנות מתחלפות אפשר לומר ש'מודיל' משלבים מסורת-מקצועית ארוכת שנים עם רוח של חדשנות בכל הצבעים. רוצים להתחדש? בואו לבקר את אמנון בחנות, להתייעץ עם הצוות המסור ועם מעצבת-הבית ולהשלים לעצמכם את הפריט או הקולקציה הפרטית שלכם. טלפנו >> 02-6722228

האתר הרשמי >>>

פייסבוק >>>

---------------
הכתבה בוצעה ע"י חברת Weshow
הטיקטוק של Weshow

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully