וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהייעוד שלך מוצא את הדרך אליך

מוגש מטעם weshow

26.3.2023 / 13:21

מלכה חוזק שיר היא הילרית, יועצת רגשית, מרפאה ומדריכה כיצד לשנות מציאות ולצאת ממצבים מסוימים בחיים - באמצעות ניקוי אנרגטי

כשהייעוד שלך מוצא את הדרך אליך - מלכה חוזק שיר/צילום: גיא גליק

הדרך עבור רוב האנשים היא ברורה ודיי סלולה מילדות. הולכים למסגרות החינוך 12 שנים, ממשיכים לצבא ומשם מתחילים לחפש מה ללמוד ובמה לעסוק. יש אנשים שמגיל צעיר יודעים מה הם יעשו בחיים, יש כאלו שמתחילים ללמוד משהו שהם מעוניינים ונשארים לעסוק במה שלמדו ויש כאלו שלוקח להם קצת זמן למצוא את הייעוד שלהם בחיים, כך בדיוק קרה למלכה חוזק ישר אשר עוסקת בניקוי אנרגטי ותקשור, אך זה לא מה שעסקה בו כל החיים. המקצוע בעצם מצא אותה וכיום היא מסייעת להמון אנשים פרטיים ועסקים.

מי את מלכה חוזק שיר?
"נעים מאוד, אני מלכה חוזק שיר, בת 71 ואני מדריכה אנשים על איך לצאת ממצבים מסוימים בחיים ואני עושה זאת באמצעות ניקוי אנרגטי. אנשים שפונים אליי, דרך הזום או דרך הטלפון, מבקשים ניקוי אנרגטי לבית או שנעבוד יחד על החלקים הרגשיים, המחשבתיים, התודעתיים והפיזיים שבהם הם מרגישים תקועים בחייהם. חינוך הילדים, קריירה, זוגיות וכל פן אחר בחייו של האדם ניתן לטיפול. מי שמרגיש שהוא תקוע או לא מצליח לייצר שינוי פונה אלי לעזרה".

ואיך את מטפלת באנשים באמצעות יכולות רוחניות?
"היכולות הרוחניות שלי הם למעשה סל של מתנות אל שקיבלתי במתנה הכוללות אנרגיית ריפוי ואנרגיות רגשיות ופיזיות. אני מצליחה להעביר את האנרגיות האלו לאנשים שמעוניינים ליצור שינוי בחייהם. השינוי עשוי להיות שינוי רגשי, מנטלי ופיזי בעקבות מחשבות שליליות שהם חשים כבר זמן מה או תקיעות שלא מאפשרת להם להתקדם בחיים, אפילו כאלו שנאספו מרחם האם בעודם עוברים. את הפעולה האנרגטית אני מעבירה לאחר שאנו מבצעים טיהור של המקום. זה יכול להיות הבית או העסק של אותו אדם".

מלכה חוזק שיר. באדיבות המצולמים
מלכה חוזק שיר/באדיבות המצולמים

האם את מסייעת רק לאנשים פרטיים?
"אנשים פרטיים פונים אליי. החיים של בן אדם הם מארג הכולל מגוון תחומים, בניהם גם הזוגיות ופרנסתו של אדם, הבית והילדים. לפעמים אנחנו נמצאם במצב לא פשוט, וניתן לצאת מהרבה מאוד מצבים באמצעות עבודה מנטלית ורגשית. כמטפלת בעזרת אנרגיות ריפוי, אני מודעת לכך שביחד נגלה שיש עוד שדברים שיש לטפל בהם מלבד מה שהאדם פונה אלי. הרבה ממה שמתרחש בעולמנו טמון בדברים שהתרחשו בגלגול קודם אבל לא רק. כולנו באנו לעולם כדי ללמוד שיעור או שניים, יש גם דברים שמתרחשים בעולם הזה והרבה מהם טמונים בדברים שאנו עושים לעצמנו כמו מחשבות שליליות, מילים שאנו אומרים ויש להן המון כוח, אשמות ועונשים שאנו מענישים את עצמנו. כל אלו יחד יוצרים אנרגיות לא טובות המורגשות בכל רובד בחייו של אותו אדם, ואני יודעת להנחות כיצד להשתחרר מהן כדי להתקדם בחיים. הדרך שלי לעזור היא גם להדריך את אותו אדם ולסייע לו להתנהל נכון יותר"

מהיכן מגיעה האנרגיה שלך ולמי עוד את יכולה לסייע?
"כיום אני מודרכת על ידי אנרגיה ומעבירה אותה כדי לרפא. האנרגיה שלי מגיעה מישויות כמו הרמב"ם, חוני המעגל והבן איש חי, אשר מלווים אותי כבר מההתחלה. ידוע שאנרגיה עוברת בין עצמים ובין אנשים כל הזמן. האנרגיה היא דבר טוב, אבל היא מחייבת ניקוי שלה וטיהור באנרגיות טובות. ניקוי אנרגטי אמיתי יכול לסייע בפתרונות כלכליים, בעיות בריאות ואפילו בעיות רגשיות ובעיות במערכות היחסים. זו מתנה שקיבלתי ואיתה אני עוזרת להמון אנשים כיום.

איפה אפשר להיחשף לטיפול האנרגטי שאת מעניקה?
כיום אני מציעה ייעוץ דרך הטלפון, תהליך טיפול אנרגטי של חודש ימים בשיחות טלפוניות לאורך השבוע ומפגשי חוויה לקבוצות. כמו כן, הופעתי רבות בתכניות טלוויזיה ורדיו ואני גם משתפת את דרך הטיפול שלי בספר 101 מיסטיקנים.

עוד פרטים בעמוד הפייסבוק >>>

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully