וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה המושלמת ליולדת: גיפטקארד לאוכל ביתי בריא, מזין ומפנק

מוגש מטעם יאמי

2.4.2023 / 15:19

אחרי הלידה יש ליולדת נטייה לזלזל במה שהיא אוכלת, אבל דווקא אחרי הטראומה שהגוף עובר זה הזמן הכי חשוב לאוכל בריא ומזין. אבל למי יש זמן לבשל ב"חופשת" הלידה? יאמי, אתר הבשלנים הגדול בארץ, מציע פתרון - וגם גיפט קארד שיפנק את היולדת

כל אישה יודעת ש צריך למצוא לתקופה של "חופשת" הלידה שם אחר. זו לא חופשה, אין בה מנוחה, השינה היא לא באמת שינה ואין זמן לאכול כמו שצריך, למרות שזה זמן שחשוב מאוד לאכול בו בריא ומזין. בגלל שלא תמיד אפשר לבקש מאמא או בן הזוג לבשל עבורנו 24/7 במשך כמה חודשים והיולדת לא באמת מספיקה לבשל לעצמה, יש צורך למצוא פתרון בריא ומזין . כאן נכנס לתמונה יאמי - אתר שמחבר אתכן עם עשרות בשלנים נבחרים שמבשלים עבורכן אוכל טרי ולפי הזמנה, כולל מענה לבקשות מיוחדות (לא חריף, בלי כוסברה, וכו').

באתר יש בשלנים משלל עדות וסגנונות - כולל אוכל ביתי קלאסי, בריא, מזרחי, אירופאי, הודי, תאילנדי ועוד. לכל בשלן/נית באתר יש תפריט עם מנות להזמנה (כולל אפשרויות ללא גלוטן, טבעוני, ילדים וכו'). פשוט מזמינים את המנות מהתפריט ומקבלים את האוכל במשלוח (רק שימו לב שהאוכל מוכן במיוחד בשביל המזמין, ולכן מזמינים יום מראש).

אוכל של יאמי. יאמי,
עשרות בשלנים נבחרים שמבשלים עבורכן אוכל טרי ולפי הזמנה/יאמי

הרעיון ביאמי הוא להזמין אוכל לכמה ימים כדי שהמקרר יהיה מלא ולכן תהיה אפס התעסקות עם חיפוש אחרי אוכל. כך תמיד יהיה ליולדת הטריה אוכל זמין לכמה דקות בודדות שיש לה כדי לאכול כשההתינוק/ת ישן/נה.

ליה רוג'ינסקי, בת 32 מנתניה, ילדה לפני חמישה חודשים את אלכס, והיא מספרת למה היא התחילה להזמין אוכל ביתי מ"יאמי":"כי החיים נראים אחרת על קיבה מלאה, אוכל מזין זה תמיד טוב - גם להרגשה הפיזית וגם הנפשית. לפני יאמי כל ההתעסקות באוכל הייתה מתישה. לחשוב מה להכין, חיפוש המתכונים, ההכנה עצמה, וכו'. כל זה קשה לי ואני לא אוהבת את זה. אחרי שגיליתי את יאמי הבנתי שזה מאוד נוח שיש אוכל מוכן במקרר שרק צריך לחמם. איזה כיף שאני לא צריכה לבזבז זמן וכוח שאין לי, על להכין לעצמי משהו".

ליה רוג'ינסקי והילדים. באדיבות המצולמים,
ליה רוג'ינסקי והילדים/באדיבות המצולמים

מה לגבי העלויות?

"בחופשת לידה זה שיש לך אוכל במקרר זה פשוט חוסך כסף. לאכול או להזמין ממסעדה זה מאוד יקר וכשאת מסתובבת בקניונים למשל ואת יודעת שאין לך אוכל בבית אז ברור שאת מתפתה לאכול בחוץ משהו שגם לרוב יהיה יקר יותר ולא בריא. ביאמי אני מזמינה בסביבות ה-250 ₪ אוכל לכמעט שבוע שלם".

מארז אוכל של יאמי. יאמי,
הרעיון ביאמי הוא להזמין אוכל לכמה ימים כדי שהמקרר יהיה מלא/יאמי

המתנה המושלמת ליולדת: לנוח ולהמשיך לאכול אוכל ביתי

עם הזמן, ביאמי ראו שלהרבה אנשים נמאס לקנות כובע או פיג'מה לתינוק וחיפשו מתנה מקורית, פרקטית וישירה עבור האם היולדת - ובחרו להזמין דרכם אוכל מוכן ליולדת. לכן הם החליטו להוסיף את האופציה של "מתנה ליולדת": גיפט קארד להזמנה של אוכל ביאמי. היתרון הגדול פה הוא שהיולדת עצמה נכנסת לאתר, בוחרת את מה שמתאים לה לאכול ומתי שמתאים לה לקבל את ההזמנה.

גיפטקארד של יאמי. יאמי,
דרך הכי טעימה להגיד מזל טוב ולפנק בחופשת הלידה/יאמי

את הגיפטקארד הפתוח אפשר לרכוש בכל סכום מעל 50 ₪ והוא דיגיטלי, כך שניתן לשלוח אותו במייל/סמס או להדפיס אותו. זו הדרך הכי טעימה להגיד מזל טוב ולפנק בחופשת הלידה. עם יאמי גיפטקארד מקבלת המתנה תוכל לבחור מנבחרת הבשלנים באתר אוכל ביתי במגוון סגנונות, שמבושל בהתאמה אישית ומגיע עד פתח הבית.

להזמנת הגיפטקארד הקליקו כאן

מוגש מטעם יאמי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully