וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנייה חדשנית בשילוב עם הטבע: הדס גל אדריכלות ועיצוב פנים

מוגש מטעם weshow

3.4.2023 / 19:41

הכירו את הדס גל • אדריכלית ומעצבת פנים ששמה דגש על טכנולוגיה מתקדמת ומשתפת אותנו ביתרונות הבולטים בתחום

כאדריכלית, עוסקת הדס בתכנון בניה מתקדמת על כל סוגיה. היא מסבירה כי חלף זמנן של שיטות בנייה בנות אלפי שנים ללא שינוי מהותי וכעת, הגיע הזמן למהפך בעולם הבנייה. מהפך אשר מותאם לקצב, איכות ורמת החיים שלנו.

מהפך הבנייה הוביל לשינוי מהותי בכך שהפך לטכנולוגי. תחום זה עוסק בעיקר בתכנון יסודי המכיל בתוכו את המבנה על כל חלקיו והוא מבוסס על חומרים חכמים יותר. תהליך זה אינו מסתמך על החלטות ושינויים בשטח ומראש לוקח בחשבון אלמנטים לחיזוק ובידוד תוך שימת דגש על שימוש בחומרים ידידותיים לסביבת המגורים, מניעת זיהום אוויר, חיסכון באנרגיה, הימנעות מכשלים מבניים, עמידה יציבה בעת רעידת אדמה, קרינה ועוד מגוון אלמנטים חשובים לא פחות.

כשאנו מדברים על בנייה מתקדמת, אנו מבינים מיד כי מדובר בהליך בנייה ירוק, יעיל ומתוכנן יותר.
אין ספק שבנייה כזו הולכת ותופסת תאוצה בישראל והפעילות של הדס מקדמת את הבנייה הזו ותומכת בה.

עיצוב של הדס גל, אדריכלית ומעצבת פנים. רון שלף,
עיצוב של הדס גל, אדריכלית ומעצבת פנים/רון שלף
עיצוב של הדס גל, אדריכלית ומעצבת פנים. רון שלף,
עיצוב של הדס גל, אדריכלית ומעצבת פנים/רון שלף

מגשימת החלומות החדשה שלכם! ה"אני מאמין" ששובר את כל המוסכמות

הדס משתפת אותנו כי מנקודת מבטה, מטרתו העיקרית של תכנון ועיצוב הבית הוא ליצור סביבת חיים מותאמת לכל לקוח. היא מוסיפה כי התאמת תכנון הבית משפיעה על האופן בה מתנהלת המשפחה, על איכות הקשרים המשפחתיים ואיכות חייהם באופן כללי.

ולא, אין פה שאלה של טעם וסגנון אלא של התאמה ותכנון מדויק. לכל לקוח אופי שונה, צרכים אחרים וסיפורים אישיים. את כל אלה הדס גל מתרגמת לאלמנטים אדריכליים ועיצוביים המשקפים את רוח בני הבית ומוסיפים לתחושת השייכות שלהם למקום.

הדס מאמינה בשילוב של המבנה המתוכנן עם הסביבה. היא מסבירה כי לרוב אנו בוחרים לגור במקום בו הסביבה מתאימה לנו - סביבה אורבנית, או כזו בה הטבע הוא המרכז - סביבה ירוקה או מדברית, עירונית או כפרית. תכנון אדריכלי שנותן מקום של כבוד לאותה הסביבה תוך שילוב הפנים והחוץ לשפה אחת עם הנוף אותו הסביבה מציעה, יחזק את תחושת השייכות של כל בני המשפחה לבית המתוכנן.

בנוסף, הדס שמה דגש על התכנון האקלימי וכיווני האוויר, הנופים, האור והרוח וכמובן, על עוד מגוון רחב של אלמנטים המשפיעים על הקשר בין המקום למבנה, איכות המבנה והתחושה בו. הדס הביאה אלינו פתרונות רבים המבוססים בעיקרם על חשיבה הוליסטית, שלמה ומקיפה אשר מאפשרת תכנון מדויק וחסכוני.

שילובה של הדס בתהליך ובמיוחד בתחילתו, כבר מעת בחירת המגרש, יתרום רבות להבנת הסביבה, לניצול מרבי של יתרונותיה ומציאת פתרונות יצירתיים על חסרונותיה. חומרי הגמר, הצבעים, התאורה והצמחייה הם הכלים בהם ניתן לכייל ולחדד את הביצועים. "תפקידי הוא להוביל, להוות אוזן, להציע, לייעץ, לתכנן ולתמוך בכל אורך התהליך המשמעותי והחשוב בחייכם" אומרת הדס.

עיצוב של הדס גל, אדריכלית ומעצבת פנים. רון שלף,
עיצוב של הדס גל, אדריכלית ומעצבת פנים/רון שלף
עיצוב של הדס גל, אדריכלית ומעצבת פנים. רון שלף,
עיצוב של הדס גל, אדריכלית ומעצבת פנים/רון שלף

הדס גל • הבחירה המדויקת לפרויקט הבא שלכם!

היתרון של הדס בא לידי ביטוי בכך שהיא שמה את הלקוח במרכז ומשלבת בין החלומות לפרויקט במציאות. אגב, זה אולי אחד מהאתגרים היותר גדולים, השאיפה לשלב בין הרצוי למצוי.
הדס מקדמת את הפרויקט בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח. היא מאמינה בכימיה מלאה עם הלקוח מכיוון שהוא זה שיגור בבית.

ובמילים שלה: "תכנון ועיצוב בית מגורים - זה כמו לכתוב את הסיפור שלכם. לכל אחד יש את הסיפור המיוחד שלו"

הדס מספרת לנו קצת על הבית המצולם לעיל ומשתפת כי תהליך התכנון התחיל בבניית סיפור קונספט, סיפור שיצרה על ידי החלומות, הרצונות והצרכים של דור ושירן בעלי הבית.

במסגרת התהליך, תוך שימת דגש על הסברים ולימוד משמעויות הדברים, הדס פעלה ביחד עם בעלי הבית לצורך דיוק מרבי כך שבסופו של התהליך, הבית אמנם שונה מסיפור הקונספט הראשוני, אך מדויק בהרבה לחייהם של הזוג הצעיר, לשלושת ילדיהם ולסביבה בה ממוקם הבית:
המראות הירוקים המשתקפים דרך החלונות הגדולים ומשתלבים עם גווני הבית הטבעיים, שילוב חומרים גולמיים כמו עץ, קש וברזל המשתלבים גם הם עם הטבע בחוץ, הפניית הבית לשטח גדול ופתוח ועוד מגוון רחב של אלמנטים מיוחדים אשר משקפים את השילוב המושלם בין הבית לטבע.
דור ושירן הבינו כי עומד בפניהם הליך ארוך ומורכב אך ידעו כי אין אתגר שאינו ניתן לפיצוח. בהתנהלות שוטפת מול אנשי מקצוע לצורך ניווט החלטות מבניות ועיצוביות, ובליווי צמוד לאורך כל הדרך, משלבי התכנון הראשונים ועד לכניסה רשמית לבית, צלחנו יחד את כל המהמורות אשר ניצבו בדרך.

ברוח זורמת שכזו, עם אנשי מקצוע שיודעים את עבודתם ואף הביאו עמם רוח יצירתית, בשיתוף פעולה צמוד של כל הגורמים לכל אורך התהליך ובעיקר ברצון משותף להפיק מוצרים איכותיים, ניתן לתאר תהליך בנייה קל בו ניתן לממש את חלום הבית הנחשק של כל אחד ואחת.

עיצוב של הדס גל, אדריכלית ומעצבת פנים. רון שלף,
עיצוב של הדס גל, אדריכלית ומעצבת פנים/רון שלף

אז למה אתם מחכים? טלפון אחד ומתחילים!

יחד עם הדס גל תנסחו קונספט ובו תפרסו את כל חלומותיכם. הדס כבר תדאג להגשים אותם בהתאם לצרכים, התקציב והחזון תוך שילוב בין החלומות למציאות, בין הרצוי למצוי וכמובן, בגבולות האפשר.


רוצים לדבר עם הדס גל? צרו קשר דרך עמוד הפייסבוק, או עמוד האינסטגרם שלה ותאמו פגישה עוד היום!

הדס גל, אדריכלית ומעצבת פנים. רונית וולפר,
הדס גל, אדריכלית ומעצבת פנים/רונית וולפר

תודות מאת הדס גל:

● תודה לדור ושירן שהביאו עימם רוח קלה, שיתוף פעולה, טעם משובח והשקעה של ממש בהליך כולו

● תודה על הבנייה והפיקוח ל "רמות הנדסה", על בית מקסים, מקצועיות , ידע נרחב , רוח קלה והמון צחוקים

● תודה לנגר רוני דואק הסדנה 42, האומן יש לומר, על הסבלנות ומציאת פתרונות יצירתיים לחלום המטבח המיוחד.

● ואחרון חביב, תודה לצלם רון שלף, שידע למצוא את הזוויות המשקפות את קסם הבית.



הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow

האינסטגרם של Weshow ן הטיקטוק של Weshow

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully