וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיקים אירוע חברה? Munier Food Ideas הופכים כל אירוע לאמנות

מוגש מטעם weshow

4.4.2023 / 19:36

מחפשים לעשות אירוע לחבר'ה? בא לכם לפנק את העובדים? אתם חייבים להכיר את Munier food ideas • הופכים כל אירוע חברה לאמנות ומזמינים מגשי אירוח טעימים ומעוצבים שישאירו לכל העובדים טעם של עוד

מתכננים להפיק אירוע חברה? Munier Food Ideas מציגים: להפוך כל אירוע לאמנות/צילום: רומן פבלוקביץ'

תחילה, הכירו את Munier Food Ideas
מונייר מעצבים מגשי אירוח מתוך חזון ייחודי אשר כל מטרתו היא להפוך את האירוח הביתי או העסקי שלכם לאמנות של ממש. על הקונספט של המקום אחראי השף הצרפתי מוריס מונייר. מוריס עבד מספר שנים במסעדות מישלן בכל רחבי אירופה והפך לשף מצליח במיוחד במטבח הצרפתי הקלאסי. יחד עם רפאל טרגן, איש עסקים שנושם יזמות, רפאל זיהה את הפוטנציאל וחיבר אותו מיד עם התשוקה האדירה שלו לשירות, לאנשים ולקהל ובתוך כך, הביאו השניים חוויה ייחודית בשאיפה שכל לקוח שאוהב אוכל מעולה יהפוך את האירוע שלו לאירוע קולינרי שלם. הקייטרינג של מונייר פעיל כבר מעל 15 שנה ובזכותם, מגוון רחב של לקוחות יכולים להפיק אירוע קולינרי ייחודי המביא לידי ביטוי יצירתיות קולינרית יוצאת דופן אשר עשויה מחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

מונייר אמנם מקבלים גם לקוחות פרטיים, אך הם בהחלט מכוונים יותר לקהל העסקי שעושה הרמות כוסית או כל אירוע חברה אחר שרוצה קצת לצאת מהקופסא. את כל הטוב הזה מונייר מבצעים תוך הקפדה יתרה על ערכים של קיימות, עבודה עם כלים מתכלים, תרומה לקהילה באופן קבוע, יוזמה של שיתופי פעולה למען הקהילה, עבודה עם נוער בסיכון ועוד מגוון רחב של דברים. כפי שניתן לראות, לא מדובר פה רק באוכל וטעמים אלא בדרך חיים של ממש כחלק מתפיסה של עזרה לזולת.

מגשי אירוח לחג שבועות של Munier Food Ideas. יח"צ, אפיק גבאי
מגשי אירוח לחג שבועות של Munier Food Ideas/אפיק גבאי, יח"צ

מונייר - מגשי אירוח מעולם אחר
מונייר מאפשרים לכל לקוח להרכיב את האירוע שלו בדיוק כמו שהוא דמיין אותו. זו בדיוק הסיבה שמונייר מציעים לכם תפריט קולינרי עשיר במיוחד ולו על מנת ליצור את הגיוון ואת המגע האישי. ניתן למצוא אצל מונייר בין השאר מגשי אירוח של קומבינציות קאנאפס, מיני בריוש, מיני קישים פריכים, מגוון רחב של סלטים, מגשי אירוח של קינוחים וביניהם, הפחזניות המפורסמות של מונייר, טראפלס שוקולד מריר, קרמבו, מקרונים צבעוניים, טארטלט בטעמים ועוד מגוון קינוחים ומאכלים שונים. אצל מונייר ניתן למצוא גם מאכלים טבעוניים ומאכלים שאינם מכילים קמח חיטה.

בין אם אתם מעדיפים מגש ביס פרעצל עזים, מגש קאנאפס או דווקא מיני פיתה פלאפל, כל מטעם שתבחרו עשוי מחומרי הגלם המשובחים והטריים ביותר, על פי המתכונים המפורסמים של השף מונייר.

חגיגה של טעמים וצבעים שתגרוף עבורכם מחמאות רבות מהאורחים - כשהמאמץ היחיד שתצטרכו להשקיע, הוא להזמין אותם באתר החברה או בטלפון ולפתוח את הדלת לשליח שיביא את המגשים אליכם הביתה.

מגשי אירוח לחג שבועות של Munier Food Ideas. יח"צ, אפיק גבאי
מגשי אירוח לחג שבועות של Munier Food Ideas/אפיק גבאי, יח"צ

"אנחנו לא מוכרים מגשי אירוח, אנחנו מוכרים חוויה"
מעבר למגשי האירוח אותם מונייר מעצבים, חשוב להם להעביר חוויה ייחודית. רפאל מספר לנו כי הם דואגים לעיצוב השולחנות לגמרי בעצמם ולפי נושא האירוע. בנוסף, ניתן להזמין אירוע מתופעל על ידי הצוות של מונייר שיגיע עם העמדות והכלים ויתפעל עבורכם את האירוע באווירה מצוינת. הצוות של מונייר עומלים רבות על מנת שאתם תוכלו להתפנק עד הסוף ובאפס מאמץ.

התרשמנו במיוחד לגלות כי לצד החדשנות, הייחודיות והטכנולוגיה, מונייר עושים הכל בעבודת יד מוקפדת אשר באה לידי ביטוי באיכות ובאסתטיקה של מגשי האירוח שלהם.

מגשי אירוח לחג שבועות של Munier Food Ideas. יח"צ, אפיק גבאי
מגשי אירוח לחג שבועות של Munier Food Ideas/אפיק גבאי, יח"צ

מחפשים להפיק אירוע חברה? צרו קשר עם Munier Food Ideas עוד היום!

אם גם אתם רוצים להפיק אירוע חברה אך חשוב לכם לצאת מהקופסא, לשמור על יצירתיות ולהשאיר לעובדים שלכם טעם של עוד, אנחנו ממליצים לכם להתרשם ממגשי האירוח של מונייר. לשמחתנו, הם כשרים בכשרות הבד"צ.

❖ את מגשי האירוח של מונייר ניתן להזמין לכל מטרה דרך האתר

❖ משלוחים בפריסה ארצית - המשלוחים יוצאים ברכבי קירור על מנת שהכל יגיע אליכם טרי וטעים

❖ חנות המפעל: יוסף ספיר 7, ראשון לציון

❖ כשרות: בד"צ בית יוסף


כנסו לאתר האינטרנט הרשמי של Munier Food Ideas והתרשמו מהמוצרים שלהם, סמכו עלינו, שווה הצצה.
עוד פרטים בעמוד הפייסבוק

ובאינסטגרם


הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow
עמוד האינסטגרם של Weshow

עמוד הטיקטוק של Weshow

מוגש מטעם weshow
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully