וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסם הכפר: הצימרים בגולן שבהם הקסם קורה

מוגש מטעם weshow

4.4.2023 / 17:51

אנחנו כבר יודעים איפה תבלו את החופשה הבאה שלכם בצפון! אל מול נוף עוצר נשימה של עמק החולה והרי הגליל, שוכן לו מתחם בעל 2 יחידות אירוח מרשימות אותו לא תרצו לפספס ולהנות מהקסם השוכן שם

קסם הכפר: הצימרים בגולן שבהם הקסם קורה/צילום: פאבל פרסליאק

המתחם הקסום כולל 2 יחידות אירוח מפנקות במיוחד. בסוויטה המשפחתית שלנו המתאימה לאירוח של עד עשרה אנשים, וכוללת בתוכה חדר שינה עם מיטה זוגית וטלוויזיה חכמה. סלון מרווח עם טלוויזיה חכמה, מערכת ישיבה, מיטת יחיד וספה נפתחת, פינת ישיבה נוספת ,פינת משחקי ילדים, מיטת תינוק (מתניידת). ניתן להוסיף 2 מזרנים במקרה הצורך.

תוכלו להנות ממטבח מאובזר עם מקרר גדול, מיקרוגל, טוסטר, כלי בישול וכלי מטבח. חדר רחצה הכולל שירותים, חדר רחצה עם ג'קוזי פינתית, כיור, מגבות רכות ותמרוקים.

מחוץ ליחידה מחכה לכם מתחם חוץ פרטי הכולל נדנדה, טרמפולינה, מרפסת, עמדת מנגל ושולחן אוכל.

קסם הכפר: צימרים בגולן. קסם הכפר,
קסם הכפר: צימרים בגולן/קסם הכפר

לזוגות שלנו ומשפחות קטנות תוכלו להנות מיחידה מתאימה לאירוח של זוגות עד 2 ילדים וכוללת:
חדר שינה עם מיטה זוגית ומיטת תינוק , פינת ישיבה עם ספה נפתחת, ג'קוזי גדול ומפנק ופינת קפה עשירה. חדר רחצה הכולל שירותים, אמבטיה, כיור, מגבות רכות ותמרוקים.
מחכה לכם מחוץ ליחידה פינת ישיבה ועמדת מנגל.


קסם הכפר מספק לכם ארוחות עשירות ומפנקות עם תוספת תשלום.

קסם הכפר: צימרים בגולן. קסם הכפר,
קסם הכפר: צימרים בגולן/קסם הכפר

כידוע קסם הכפר משקיף על נוף גלילי ומרהיב, בו תוכלו להגיע לחרמון בנסיעה קצרה, להנות בעמק החולה.

בקרבת מקום תוכלו למצוא גם מבצר נמרוד, מפל סער ונחל סער, ברכת רם, שמורת הבניאס, לסייר במוזיאון הטבע בבית אושיסקין, שמורת יער אודם והר בנטל, להנות בקייקי כפר בלום המפורסמים, לקיים קטיף עצמי באודם ובכפרים ברמת הגולן, לסייר בעונת הקיץ בסיור עששיות קסום בתל פאח'ר ובמבצר נמרוד.

לחובבי האקסטרים תוכלו לקרוע את הדרכים בטיולי ג'יפים, ג'יפויקה - טיולי ג'יפים, פיינטבול הגושרים וגם טיולי ריינג'רים וטרקטורונים בקרבת הכפר סמוך למפל סער.

לרגועים שבנינו תוכלו לאכול במסעדות בכפר, בישובים האחרים ברמת הגולן וגם על ברכת רם, ולהנות ממגוון היקבים הסובבים את הגולן.

טלפון: 050-7597387
כתובת: כפר עין קניא, רמת הגולן

אתר weekend >>>

פייסבוק >>>

גוגל >>>

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully