וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוקים מהטבע: ליהנות ממוצרים טבעיים בלי לשבור את הכיס!

מוגש מטעם weshow

4.4.2023 / 17:59

אין ספק כי בשנים האחרונות עלתה המודעות לבריאות טבעית, אך כמה מאיתנו באמת לקחו את הנושא הזה ברצינות והחליטו לשנות את הרגלי החיים שלהם? • זה הזמן שלכם להכיר את המוצרים הטבעיים פרי יצירתה של אילה אביטל • מוצרי טיפוח וטיפול מן הטבע

פינוקים מהטבע: ליהנות ממוצרים טבעיים בלי לשבור את הכיס!/אילה אביטל

אילה מוצרים טבעיים
את אילה הכרנו בעקבות הביקורות המצוינות אשר מקיפות אותה. במסגרת סיקורנו גילינו כי אילה עוסקת כבר 30 שנה ברפואה טבעית ובין השאר ברפלקסולוגיה, תזונה נכונה, יוגה, צמחי מרפא ועוד. היא פועלת מתוך זיקה לתחום הטבעי ולא פחות חשוב מזה, שמה דגש על בריאותו של האדם ועל איכות הסביבה שבה אנו חיים. תוך למידת מחקרים מקיפה, אילה למדה שהעור שלנו סופג את כל החומרים הקיימים במוצרי הטיפוח שאנו מורחים, ללא כל סינון. מי מאיתנו לא מורח מוצרי קוסמטיקה כאלה ואחרים מבלי לדעת שהם עלולים להכיל חומרים מסרטנים ומזיקים ביותר? למעשה, הבנת החומרה לעומק גרמה לאילה להשתמש רק בחומרים טבעיים לגמרי על מנת לשמור על עור בריא, וזאת מבלי שאף יצור חיי יפגע בתהליך ייצור המוצרים.

אילה מספרת כי גילתה את העלות הגבוהה להפליא של מגוון המוצרים הטבעיים ובעקבות כך היא החליטה לייצר בעצמה קרמים, סבונים וכל מוצר שחיפשה להשתמש בו.

את פיתוח המוצרים היא החליטה לקחת שלב אחד קדימה והחלה להעביר מהייצור האישי שלה גם למשפחה ולחברים. בעקבות הביקורות המצוינות ושלל המחמאות, היא החליטה לצאת במכירת המוצרים שלה על מנת להנגיש את טובו של הטבע גם לקהל הרחב.

אילה מוצרים טבעיים. אילה אביטל,
אילה מוצרים טבעיים/אילה אביטל

המוצרים הטבעיים שאתם פשוט חייבים להכיר!

אילה מייצרת ומשווקת מוצרים טבעיים בלבד. באתר העסק הרשמי תוכלו למצוא מוצרי טיפוח, מוצרים טבעיים לטיפול במחלות עור, קוסמטיקה, תוספי תזונה, בשמים, דאודורנטים טבעיים, ועוד מגוון רחב שיתן מענה למבוקשכם.

הצצנו בחוות הדעת של לקוחותיה של אילה ומצאנו שלל ביקורות מעולות למגוון המוצרים הרחב וביניהם, הקרם לטיפול באקזמה ופטרת, תוספי התזונה, מוצרי הקוסמטיקה ועוד.

בחוות הדעת על המשחה לטיפול בטחורים ופיסורה, מגוון רחב של אנשים שיתפו את החוויה האישית שלהם לאחר השימוש במוצר וסיפרו כי הם ניסו כבר כל דבר אחר, גם קונבנציונלי וגם טבעי וכי המשחה לטיפול בטחורים ופיסורה מאת אילה מוצרים טבעיים היא היחידה שעזרה להם.

בנוסף, בדקנו גם את קרם הפנים אנטי אייג'ינג וגילינו את יתרונותיו הבולטים. הקרם לפנים מכיל חומצה היאלורונית ותפקידו להחליק קמטים ולמצק את העור. מחוות הדעת של הלקוחות השונים ניתן להסיק כי לאחר שימוש במותגים המובילים ביותר בשוק, הקרם לפנים אנטי אייג'ינג של אילה מוצרים טבעיים באמת בעל השפעה של ממש.

אילה מוצרים טבעיים. אילה אביטל,
הקרם לטיפול באקזמה ופטרת/אילה אביטל

ייחודיות זה שם המשחק
כל חומרי הגלם של המוצרים הם חומרים מהצומח בלבד. אילה לא משתמשת במוצרים שפוגעים בסביבה ובבעלי חיים, כמו שמן דקלים למשל. אילה טוענת כי הבסיס לאורח חיים בריא הוא לשמור על הגוף נקי מרעלים ומלא במה שהוא באמת צריך למען תפקודו. אי לכך, היא שומרת על תזונה טבעונית. אילה מספרת לנו כי כל מוצר חדש עובר תחקיר עמוק ורציני עוד לפני השקתו וכמו שכבר בטח הבנתם, המוצרים של אילה מתאימים לכולם! המטרה העיקרית שלה היא להנגיש את עניין הבריאות הטבעית ולהעלות את המודעות לתזונה נכונה דרך כל הטוב הקיים בטבע בלי כל צורך להתפשר.

בבחירה באילה מוצרים טבעיים, תקבלו את כל העזרה שאתם זקוקים לה. החל ממענה זמין ואכפתי ועד לרכישת מוצרים טבעיים לחלוטין.

כאשר אתם משתמשים במוצרים של אילה אביטל, דעו כי אתם לוקחים חלק גדול בתהליך הרבה יותר רחב של שמירה על הסביבה, על בעלי החיים וכמובן גם על בני האדם.

אל תתפשרו על הבריאות שלכם!
אז אם גם אתם מחפשים אחר מוצרים טבעיים לטיפוח הגוף או לבריאות הנפש, או שמא הנכם רוצים לקחת חלק גדול בשמירה על איכות הסביבה ובעלי החיים, אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט של אילה מוצרים טבעיים, להתרשם מהמגוון הרחב ולרכוש מוצרים איכותיים במיוחד.
את המשלוח תקבלו בצורה קלה ופשוטה באמצעות משלוחים בפריסה ארצית, עד לבית או לנקודת מסירה.

מעוניינים להתרשם מהפעילויות הנוספות של אילה אביטל? כנסו לדף הפייסבוק או צרו קשר בטלפון 052-8602576



הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow

האינסטגרם של Washow

הטיקטוק של Wwshow

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully