וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקנות בשר איכותי במקום הכי מרכזי בתל אביב יפו

מוגש מטעם weshow

4.4.2023 / 18:12

בין נמל תל אביב לגשר של יפו העתיקה מחכה לכם אטליז מרזוק, מקום חדש ומודרני עם טעמים של פעם מבית אמא אשר עברו מדור לדור. אם אתם חובבי טיולים עירוניים ואתם בדיוק בדרך לטיול בדרום תל אביב ויפו, ודאי תשימו לב לאטליז המרשים שנראה כבר מרחוק ומושך אליו הרבה קהל

לקנות בשר איכותי במקום הכי מרכזי בתל אביב יפו/צילום: רועי בר

מקום חדש, היסטוריה מפוארת
אטליז מרזוק נפתח לפני חודשיים (נכון לכתיבת מילים אלו), אך אל תתנו למקום החדש והמודרני להטעות אתכם, מאחוריו עומדת היסטוריית בישולים מפוארת מבית סבא רבא. הזוג מחמוד וחנאן מנהלים את המקום כיום, אך את תחום הבשר למד מחמוד עוד בהיותו בן 10, כאשר הפסיק ללמוד ועבד עם הדודים שלו. כיום, באטליז מרזוק הוא מגשים חלום, עסק של בשר ששם דגש על ערכים של אירוח חם, נדיבות, אדיבות, אהבת הבריות והזכות להאכיל אנשים באוכל טוב ומזין.

גם חנאן שותפה עם מחמוד בחלום. במשך השנים למדה את הבישולים מבית אמה וסבתה והיא משלבת יחד איתם יד מיוחדת מאוד בתיבול. כיום התכנון העתידי שלה הוא חיבור של ספר מתכונים, פרי יצירתה עבור הלקוחות.

אטליז מרזוק. יחצ,
אטליז מרזוק/יחצ

מה מיוחד בבשרים של אטליז מרזוק?
אטליז מרזוק נמצא בצומת הכי מרכזית בין נמל תל אביב לגשר של יפו העתיקה. את המקום ניתן לזהות בקלות מרחוק כי הוא מאוד מרשים בנראות שלו. כשמחמוד וחנאן נכנסו למקום, הם ביצעו שיפוץ מסיבי ועיצבו אותו בגווני אדום שחור שאי אפשר לפספס. לא סתם האטליז הוגדר כמקום הכי יפה ביפו העתיקה, העיצוב שלו יוצא דופן בנוף מקומי ומושך אליו קהל רב. תוכלו להתרשם מהמקום בסרטון הבא:

באטליז מרזוק תמצאו מגוון רחב של נתחים טריים כל הזמן. כל לקוח שנכנס לאטליז יכול לבחור לעצמו מהמקררים את הנתחים שהכי קורצים לו. במקררים יש שפע של נתחים וסוגי בשרים כמו: בלאק אנגוס, אנטריקוט, סינטה, פילה, מעורב ירושלמי, קבב והמבורגר ביתי. הדגש הוא על התיבול המיוחד של הבשרים אשר טמון במתכונים הביתיים שעברו במשך הדורות.

הבשר במקום הוא טרי בלבד, אך ניתן למצוא גם דגים קפואים, תבלינים מיוחדים, פסטות, סלטים, שמנים, מגוון שימורים, גחלים וגם חד פעמי. מי שרוכש בשרים, נתחים ושלל מוצרים באטליז מרזוק, זוכה להנות משירות אישי ואדיב על ידי הבעלים וגם ממחירים שמתאימים לכל כיס.

אטליז מרזוק. יחצ,
אטליז מרזוק/יחצ

למי מתאים לעצור ולרכוש בשר באטליז מרזוק?
נתחיל מזה שהאטליז מתאים לכולם. כל מי שנמצא בסביבה מוזמן להגיע ולבקר באטליז הייחודי, אך מעבר לכך, בגלל הנקודה האסטרטגית שהאטליז נמצא בה, כל מי שיוצא לטיול באזור או לפיקניק, בהחלט יכול לעשות נקודת עצירה ולרכוש בשרים טריים בתיבול מאוד מיוחד וטעמים אותנטיים. גם מסעדות ועסקי קייטרינג רוכשים נתחים מהמקום וכיום האטליז מאוד מפורסם והוא שם דבר באזור.

מה תמצאו בקרבת אטליז מרזוק?
בסמוך לאטליז מרזוק יש מספר פארקים וגנים שניתן לטייל בהם וניתן גם להמשיך לאזור מגדל השעון המפורסם של יפו והנמל. באופן כללי תוכלו לעשות סיור עירוני ולראות את האדריכלות הישנה המאפיינת מאוד את האזור ולהמשיך גם לכיוון דרום תל אביב ולהנות מהאזור של מתחם התחנה, בית אהרון שלוש ומרכז סוזן דלל שהוא מיוחד בפני עצמו.

אז אם אתם בדרום תל אביב ויפו לסיור נעים ומלא בהיסטוריה, עשו עצירה באטליז מרזוק, רכשו לכם בשר טרי ומתובל בטעמים ייחודיים ולכו להכין את הארוחה הבאה שלכם.

אטליז מרזוק - יהודה ימית 20 יפו

אטליז מרזוק. יחצ,
אטליז מרזוק - גם בטיקטוק/יחצ
מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • אטליז
  • בשר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully