וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירות מרפא לטורקיה תוצרת ישראל ושירות VIP זה Smile travel

מוגש מטעם weshow

4.4.2023 / 18:30

מעוניינים בניתוח פלסטי בחו"ל, חושבים על טיפולי שיניים ו/או טיפולים אסתטיים בטורקיה? חשוב שתעשו את זה בדרך הבטוחה והמשתלמת ביותר ושתחסכו מעצמכם מראש את כל 'כאבי הראש' שכרוכים בתיאומים סביב התהליך הזה. חברת Smile travel היא הכתובת שלכם

תיירות מרפא שמנוהלת על ידי ישראלית עם שירות איכותי שיחסוך לכם הרבה זמן וכסף. אם תרצו, הכלה מאיסטנבול...

עדי, המנכ"לית והבעלים מספרת: "מעל לכל ולפני הכל חשובה לי הבטיחות האישית של הלקוחות שלנו. אנחנו עובדים רק עם הרופאים המקצועיים ביותר בתחום, עם צוותים מומחים בכל קטגוריה, יש לנו קשרים של שנים עם מוסדות רפואיים ובתי חולים בטורקיה, כל מי שאיתו אנחנו עובדים עבר את ה'סינון' המוקפד שלנו, כך שלקוח שמגיע אלינו יכול להיות שקט שהוא בידיים אמינות".

למה אלפי ישראלים 'רצים' לטורקיה לטיפולים האלה?
עדי: "מכל העולם מגיעים לטורקיה לקוחות ליהנות מטיפולים אסתטיים קוסמטיים, לא רק מישראל. אפשר לומר שהיום איסטנבול היא בירת האסתטיקה העולמית ושתיירות המרפא לשם משגשגת. ההסבר לכך טמון במגוון הטיפולים שמוצעים שם, באיכות הגבוהה שלהם (כמובן כשיודעים לבחור באנשי מקצוע מיומנים) ובמחירים האטרקטיביים שלהם. התמהיל הכולל הוא מאוד משתלם: הלקוחות זוכים לשיפור המראה שלהם בסביבה בטוחה, ברמת אירוח VIP לפני הטיפול ובתהליך ההחלמה, והחוויה הופכת לחיובית וכדאית מאוד".

ניתוח פלסטי. Smile travel,
שאיבות שומן וניתוחים פלסטיים עושים בבירת האסתטיקה העולמית/Smile travel

מה הביא אותך להקים חברת תיירות מרפא על קו ישראל-איסטנבול?
"אני באופן אישי עברתי לפני כמה שנים את החוויה הזו כאדם פרטי, הבנתי עד כמה חשוב לעשות סקר שוק רציני לפני שבוחרים ברופא, בקליניקה, בבית החולים/במקום שבו יבוצע הטיפול. הבנתי שהתהליך יכול להתבצע בצורה הרבה יותר מקצועית, מאורגנת ומבוקרת. חשבתי לעצמי כמה היה לי קל אם היה גוף מקצועי שהיה מרכז בשבילי את הכל וחוסך לי את כל הריצות, הביורוקרטיה ומפנה לי את הזמן רק לטיפול ולהחלמה נטו. מהחוויה האישית שלי ועם הרקע שלי בתיירות הבנתי שאני יכולה לעשות את זה עבור אחרים בסטנדרט הכי גבוה שאפשר".

באיזה שירותים החברה שבבעלותך מתמקדת?
עדי: "אנחנו ב- Smile travel מספקים שירותי תיירות מרפא בתחומים הבאים: טיפולי שיניים, ניתוחים פלסטיים, ניתוחי אף והשתלות שיער. בעצם, מהרגע שלקוח פונה אלינו והוא מעוניין בטיפול מסוים באחת מהקטגוריות האלו, אנחנו מקדמים עבורו את התהליך. כמובן שכל הפרוצדורות של איתור הצוות הרפואי המתאים, איתור הקליניקה, איתור בית החולים הרלבנטי, האירוח המלונאי שלפני הטיפול/לפני הניתוח ולאחר הטיפול, כולל טיסות, יציאה מנתב"ג, הגעה לשדה התעופה באיסטנבול ואיסוף ממנו לנקודה הרלבנטית - לכל זה אנחנו דואגים".

ניתוחי אף. Smile travel,
ניתוחי אף/Smile travel

מה מבדיל אתכם מלקוח שפונה ישירות לגופים/לרופאים וסוגר מולם טיפול?
לקוח שיפנה עצמאית יקבל מחיר תייר, ולרוב מדובר במחירים הרבה יותר גבוהים. אנחנו כחברה מקבלים מחיר מיוחד מאחר ואנו עובדים ישירות מול הגורמים המטפלים בפועל ומאחר ואנו מביאים אליהם מאות לקוחות, ההסכם שלנו כחברה מולם הוא במחיר של 'סיטונאי'. הגורמים שמולם אנחנו עובדים עומדים בתקנים ובנהלים המחמירים ביותר בתחום, עם ציוד רפואי מתקדם וטכנולוגיות פורצות דרך. הזמינות שבמסגרתה אנחנו סוגרים ללקוח תור לטיפול עם כל מה שכרוך בזה היא הרבה יותר גבוהה לולא היה מגיע דרכנו. יתרון משמעותי נוסף הוא שאני מתאמת ישירות מול הצוות הרפואי את כל הפרוצדורות עבור כל לקוח ומנגישה את כל מה שרלבנטי ללקוח בשפה העברית. תהליך ההחלמה שלאחר הטיפול/הניתוח כשהוא מנוהל דרכנו נעשה בתנאים אופטימליים ומפנקים, בסטנדרט מלונאי, שמעניק ללקוח את כל הבטחון והשקט הנפשי להם הוא זקוק בסיום הטיפול. בסופו של דבר התנהלות דרכנו חוסכת ללקוחות הרבה זמן 'ריצות', ביורוקרטיה וכסף.

טיפולי שיניים. Smile travel,
טיפולי שיניים/Smile travel

כל הפרוצדורות לקראת הטיפולים מתנהלות על ידי Smile travel, וללא תוספת תשלום!
חברת Smile travel מספקת את מעטפת השירותים המלאה בכל הקשור בטיפולים אסתטיים/טיפולי שיניים/ניתוחים פלסטיים/השתלות שיער בטורקיה. השירות עצמו לא כרוך בתשלום, שזה לכשעצמו מפתיע. (החברה מקבלת את החלק שלה מהגורמים השונים ברשת הקשרים שלה) זה אומר שכל מה שנשאר לכם לעשות במקרה שאתם מתכננים ניתוח אסתטי/השתלת שיער/טיפול שיניים בחו"ל/בטורקיה - זה להרים טלפון לעדי, להתייעץ איתה ולהתקדם משם.

טלפנו לייעוץ ולתיאום >> 055-308-7340 עדי
קישור ישיר לווטסאפ >>>
פייסבוק טיפולים אסתטיים >>>
פייסבוק טיפולי שיניים >>>
אינסטגרם >>>

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully