וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלטפורמת השיווק הכי עוצמתית למומחים מתחום הרפואה והבריאות

מוגש מטעם weshow

4.4.2023 / 19:21

יש פלטפורמה אינטרנטית שנוצרה במיוחד כדי לשווק מומחים מתחום הבריאות והרפואה. אם גם אתם רוצים לפרסם או להתחיל לקבל מידע, כנסו לאתר רק בריאות

פלטפורמת השיווק הכי עוצמתית למומחים מתחום הרפואה והבריאות – "רק בריאות"/צילום: אליהו ברוך

בזמן שקמפיינרים ומשווקים דיגיטליים לא מפסיקים לפרסם עשרות מאמרים כמו "איך לעשות שיווק דיגיטלי לרופאים", "איך לשווק קליניקה לטיפולים אסתטיים", "מהם אפיקי השיווק הכי טובים למטפלים" וכן הלאה, בפורטל המומחים "רק בריאות" מציעים פלטפורמה אינטרנטית, שנוצרה במיוחד כדי לשווק מומחים מתחום הבריאות והרפואה. זה אומר, שגולשים שמגיעים לכאן, ככל הנראה, מחפשים מומחה או רופא בתחום מסוים, והמשמעות של זה היא, שמי שמפרסם כאן, בוודאות מבטיח לעצמו לידים איכותיים בלבד. דרך אגב, יש כאן מקום רק ל- 3 מומחים מכל תחום, מה שגורם לכולם לרצות, אבל רק מי שימהר, יקבל כאן חשיפה.

הפורטל עוד לא חגג את שנתו הראשונה בזירה המקוונת, וכבר אסף רשימת תפוצה שמונה 51,397 עוקבים, נכון למועד כתיבת שורות אלו. העוקבים, שמקבלים את שירות האתר בחינם מסמנים את המומחה או את תחום הרפואה שאחריו הם רוצים לעקוב, ומידי חודש, כאשר כל מומחה מפרסם 2 מאמרים מקצועיים חדשים לפי דרישת הפלטפורמה, עם דגש על נושאים וסוגיות שלא ניתן למצוא בשום אתר תוכן אחר, פורומים, אתרי קופות החולים וכדומה, הם מקבלים מאמרים שרלוונטיים לתחומי העניין שלהם ישירות למייל. לדוגמה, גולש שסימן שהוא מעוניין לעקוב אחר נושאים בתחום הפוריות, יקבל 2 מאמרים חדשים שיפורסמו על ידי המומחים לפוריות ישירות למייל.

נשמע נהדר לא?
רגע, זה ממש לא הכל, יש כאן הרבה יותר, גם עבור הגולשים באתר וגם עבור המומחים שמפרסמים בו.

הגולשים שעוקבים אחר האתר יודעים, שכאן הם ייחשפו למידע ממקור ראשון - מומחים אמינים, מקצועיים, נטולי אינטרס ונקיים, שמפרסמים תוכן מקצועי, תיאורי מקרה וכיוצא בזה, ולא תוכן שנכתב על ידי אנשי תוכן ומקדמי אתרים. עבור המפרסמים, הלוא הם המומחים השונים, מוצעת כאן פלטפורמת שיווק שאין לה אח ורע בשום מקום ברשת, לפחות לא בתחום רפואת המומחים בישראל.
בעוד שכל המפרסמים, בכללותם רופאים ומומחים מכל תחומי הטיפול השונים, כמו אורתופדים, רופאי שיניים, קלינאי תקשורת, פסיכותרפיסטים, מטפלים ברפואה אסתטית, מנתחים פלסטיים, גניקולוגים ועוד, מפרסמים בפייסבוק ובגוגל ושופכים אלפים ועשרות אלפי שקלים מידי חודש על מודעות ממומנות וסרטונים, כאן מקבלים פלטפורמה שלא דורשת מהמפרסם לטרגט את הלקוחות של המומחה, ולא מצריכה ליצור תוכן פרסומי מעוצב וקריאייטיבי או לעקוב אחר תוצאות הקמפיין, אלא פשוט לעסוק בתחום ההתמחות שלהם בלבד, ולכתוב על זה.

ברק חיון. באדיבות המצולם,
ברק חיון/באדיבות המצולם

למעשה, האתר עובד הפוך מפייסבוק וגוגל, שם עלות הלידים גדלה מידי שנה, והבחירות הקרובות הן רק סיבה אחת מיני רבות לעליות המחירים שמתרחשות שם כל הזמן. עבור מטפל או מומחה, שלרשותו תקציב מוגבל או קבוע, זו עשויה להיות בעיה, כי הוא יידרש כל הזמן להשקיע יותר, אבל יקבל פחות לידים, שגם מחירם ילך ויגדל. לעומת זאת, בפורטל המומחים "רק בריאות" התקציב של המומחה בטוח, כי כמות הגולשים והעוקבים רק עולה, והמחיר אחיד לכל החיים.

לאתר גם קהילת יוטיוב פעילה, שגדלה מידי יום, והיא מאפשרת למומחים המפרסמים בה ליצור פודקאסטים, וובינרים ושידורים חיים. כל מומחה שמפרסם מקבל מיני סייט משלו, באנר, פורום לניהול ואת האפשרות להטמיע כל קישור רלוונטי, וכל הטוב הזה ב- 1,200 ₪ בלבד!
כפי שצויין קודם לכן, פורטל המומחים "רק בריאות" מטרגט עבור כל מומחה שמפרסם באתר את הקהלים שרלוונטים עבורו, ומי שזקוק לתחום ההתמחות הספציפי שלו וסוגי הטיפולים שהוא מציע, ואפילו חוסך את הצורך באיש פרסום או חברת קידום.

הפלטפורמה הזו כל כך עוצמתית, ויתרונה הגדול טמון בעובדה שהיא גדלה בהתמדה. למעשה, פורטל המומחים "רק בריאות" לא רק מקיים את ההבטחה שלו למומחים, הוא גם משפר ומגדיל את התמורה שהוא מעניקה למומחים המפרסמים בו כל הזמן! זו עובדה קיימת, הקהל של האתר, כמות הכניסות ומספר הנרשמים לשירותי האתר גדלים כל הזמן!

מכירים פלטפורמה נוספת שעושה זאת?
דרך אגב, המחיר שנגבה כאן עבור הפרסום, 1,200 ₪, נחשב לסכום סמלי במונחים של שיווק רופאים ומומחים, והוא נשאר קבוע כל הזמן.

ואם גם אתם רוצים לפרסם או להתחיל לקבל מידע, כנסו לאתר רק בריאות לצד כל מומחה תיחשפו לכל פרטי ההתקשרות, המומחיות, סוגי הטיפולים, אזורי הטיפול וזמני קבלת המטופלים בקליניקה.

עוד פרטים באתר "רק בריאות" >>>

פייסבוק >>>

אינסטגרם >>>

יוטיוב: >>>

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully