וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו ומצאנו: השווארמה הכי טעימה בארץ!

מוגש מטעם weshow

2.5.2023 / 17:07

הכירו את השווארמיה מאבו גוש של אמן השווארמה - לואי • עם טעם ייחודי, שירות מעולה ושמירה על מחירים נוחים - השווארמה של לואי היא הכתובת הבאה שלכם!

בדקנו ומצאנו: השווארמה הכי טעימה בארץ!/צלם - פאבל פרסליאק

השווארמיה מאבו גוש - אושר בכל ביס

הגענו אל ראשון-לציון על מנת לסקור עבורכם את השווארמה של לואי וכמו הסלוגן שלהם, הבנו את היפוך המילים "שווארמה = מהו אושר". השווארמה של לואי היא לא שווארמה רגילה, ביקור בבית השווארמה ואף טעימה קטנה מגוון המנות הרחב תספק לכל אחד חוויה קולינרית ייחודית שתשאיר אתכם שבעים ומרוצים ואיך לא - כמהים להגיע שוב.

בבית השווארמה ניתן למצוא מגוון פינוקים רחב:

❖ שווארמה פרגית
❖ שווארמה עגל
❖ שיפודי בשר על האש
❖ חזה עוף
❖ שניצל
❖ שווארמה בתוך לאפה דרוזית
❖ סושי שווארמה
❖ מגוון סלטים טריים
❖ רטבים לבחירה

השווארמיה מאבו גוש. דיגיטל אינפינימי,
בבית השווארמה של לואי שמים דגש על כל חווית השירות./דיגיטל אינפינימי

מעבר לאוכל הנהדר, בבית השווארמה של לואי שמים דגש על כל חווית השירות. הדגש הוא על טעם ייחודי, שירות מעולה ומחירים נוחים. תמורת 49 ₪ בלבד יכולים הלקוחות ליהנות מפיתת שווארמה, שני סלטים ומשקה. למי שרוצה להתפנק, לואי מציע לחם דרוזי מפנק עם 300 גרם בשר, שתייה וסלטים ב-57 שקלים. עבור לקוחות שרוצים ליהנות מהשווארמה בבית, לואי מציע משלוחים מאת סיבוס, תן ביס ובאמצעות וולט.

כל הדרך מהכפר:

במסגרת הסיקור שערכנו למקום, גילינו כי לואי הוא לא רק בעל שווארמיה, הוא מותג של ממש. הכרנו אדם מדהים שהקדיש את חייו לשכלול אמנות הכנת השווארמה. את הידע שלו רכש מגיל צעיר ולמד ממיטב יצרני שווארמה באבו גוש, כפר קטן ליד ירושלים אשר מפורסם בשווארמה שלו.

עם ידע וניסיון רב שנים, החליט לואי לפתוח שווארמיה משלו בראשון לציון. למרות שיש לו תעודת רואה חשבון, לואי ידע שהתשוקה האמיתית שלו טמונה באומנויות הקולינריה ובמיוחד בהכנת שווארמה. אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בשווארמה של לואי הוא שכל חומרי הגלם, הבשר והמוצרים - כשרים.

השווארמיה מאבו גוש. דיגיטל אינפינימי,
לואי ידע שהתשוקה האמיתית שלו טמונה באומנויות הקולינריה ובמיוחד בהכנת שווארמה/דיגיטל אינפינימי

לא רק שווארמה! חווית טעמים מעולם אחר
הבשרים נעשים בצורה מאוד מוקפדת ויסודית ואופן ההגשה שונה לגמרי ממה שכולנו מכירים. השווארמה של לואי עטופה בלאפה דרוזית אותנטית, לחם רך וטעים ולאחר מכן, השווארמה מכוסה בסלטים ורטבים טריים לבחירה, אשר יוצרים פיצוץ טעמים בכל ביס.

אז כמו שכבר בטח הבנתם, בבית השווארמה תוכלו ליהנות מחוויית שווארמה ייחודית. התשוקה של לואי להכנת שווארמה ניכרת בכל פרט, מאופן בישול הבשר ועד לאופן ההגשה. עם טעם ייחודי, שירות מעולה ומחירים נוחים, השווארמה של לואי היא הכתובת הבאה שלכם.

זה הזמן לגזור ולשמור - לואי והצוות מזמינים אתכם ליהנות מהשווארמה הטובה בישראל!

בעקבות ההצלחה המסחררת, לואי מתכנן לפתוח עוד כמה סניפים ברחבי הארץ, כאשר הבולט שבהם הוא בעפולה. המשאלה של לואי היא שכולם יהנו וידעו מהו אושר דרך החוויה הקולינרית הייחודית שהוא מציע.

השווארמיה מאבו גוש. דיגיטל אינפינימי,
השווארמיה מאבו גוש/דיגיטל אינפינימי

אז אם אתם מחפשים אחר שווארמה טריה ועסיסית, שיפודי בשר על האש, חזה עוף מעולה או שניצל טעים במיוחד, אתם חייבים להגיע לשווארמיה מאבו גוש. בית השווארמה ממוקם ברחוב דוד סחרוב 22, ראשון לציון.

אתם יכולים להתרשם ממגוון המנות הנהדרות של השווארמיה באמצעות דף הפייסבוק של המקום, עמוד האינסטגרם או דף הטיקטוק.


להזמנות, פרטים ובירורים נוספים: 03-7933444

שיווק דיגיטלי מנוהל ע"י חברת אינפינימי
דני אברהמי 054-2003007



הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow
אינסטגרם I טיקטוק

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully