וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול יעיל במיוחד לראש נקי מכינים וביצים עם פטנט גאוני

מוגש מטעם weshow

4.5.2023 / 18:55

הכירו את שומרי הראש - הם מצאו טיפול יעיל במיוחד לראש נקי מכינים וביצים בזכות פטנט גאוני שישמור על הראש של ילדכם נקי ונעים

הכירו את שומרי הראש -טיפול יעיל במיוחד לראש נקי מכינים וביצים: פטנט גאוני שישמור על הראש של ילדכם נקי ונעים./רועי בר

המוצר של שומרי הראש מוכרח להיכנס לתודעה הציבורית ולכן, אל תאמרו לא ידעתי
לא שמעתי כי הנה, יש פתרון חדשני, מהמם ומוצלח שלא שהיה קודם וישים סוף לתופעת הביצים והכינים החוגגים בראשי ילדינו.

תופעת הכינים בארץ מאד שכיחה ומוכרת כמעט בכל בית
מי לא מכיר\ה את התופעה? הילדים נדבקים, מתגרדים, ההורים משתמשים בכל מיני תכשירים ואז עם המסרק הסמיך - שעות עם הילדים. מדובר בתהליך מאד מתיש ולא נעים בלשון המעטה, גם להורים וגם לילדים.

הכירו את תמר פרידמן, הבעלים של "שומרי הראש" והיא רוצה לספר לכם על הפתרון העמיד להשמדת כינים וביצים, אשר הופך את היוצרות - פטנט אמריקאי חדשני להסרת כינים. "אין שום סיבה שהנושא הזה ינהל אותנו ויגזול מאיתנו זמן יקר." מסבירה תמר אשר קנתה את הזיכיון לפני שנה וחצי כולל המכשירים, המאושרים על ידי הFDA האמריקאי וגם בישראל על ידי משרד הבריאות, עוד סיבה שכדאי להגיע אל תמר משום שאין הרבה מכונות בארץ וגם לא יהיו בשל התקנים מול החברה.

תמר פרדימן ו"שומרי הראש" - הפתרון העמיד להשמדת כינים וביצים. אברהם פרידמן,
תמר פרדימן ו"שומרי הראש" - הפתרון העמיד להשמדת כינים וביצים/אברהם פרידמן

שומרי הראש הוא עסק שהיה קיים ברמת אביב אשר הוקם על ידי איילת (אמריקאית שהביאה את המוצר מארצות הברית). לפני 5 שנים חזרה איילת לארה"ב ותמר המשיכה עם המוצר המוצלח לפני כשנה וחצי ומאד רוצה שכולם יכירו אותו כי הוא משנה חיים. המקום עבר מהמרכז המסחרי ברמת אביב למקום אינטימי עם פרטיות מלאה על מנת שגם נערות ומבוגרים ירגישו בנוח להגיע לטיפול.

"במקצועי אני גרפולוגית אבל בזמן הקורונה חיפשתי לעשות הסבה מקצועית. יוזם הרעיון לרכוש את "שומרי הראש" היה של בעלי אברהם, וזה מאד השתלב עם השינוי שרציתי לעשות. אני גם אמא ויש לי ילדים וכמו כולם מודעת לבעיה השכיחה של כינים וביצים. יצאתי לדרך לאחר מפגש עם איילת והחלטתי ללכת על זה. למדתי את העולם הביולוגי של הכינה באופן מעמיק ויצאתי לדרך."

תמר פרדימן ו"שומרי הראש" - הפתרון העמיד להשמדת כינים וביצים. אברהם פרידמן,
תמר פרדימן ו"שומרי הראש" - הפתרון העמיד להשמדת כינים וביצים/אברהם פרידמן

מכשיר המבוסס על חום, אינו כימיקלי וללא התערבות חיצונית
המכשיר של שומרי הראש, הורג 95% ביצים ו-94% כינים חיות.

התהליך מורכב משלושה שלבים: בשלב הראשון עוברים טיפול במכונה, בשלב השני שמים חומר טיפולי בשיער - חומר ייחודי הנועד "לוודא הריגה" של הכינים והביצים (שלא ניתן להשיג במקומות אחרים, רק אצל שומרי הראש) ובשלב האחרון מתבצע סירוק מקצועי בכל הראש.

הטיפול אורך כשעה וחצי ובדרך כלל מספיק טיפול אחד. לפעמים יש צורך בשני טיפולים. לדוגמה: לפעמים יש סוג של אלרגיה לחומר שהכינה מפרישה, אם הילד לא אלרגי, הוא לא מרגיש את ההדבקה בזמן, ולכן במצבים כאלה צריך 2 טיפולים.

הטיפול מאושר מגיל 4 ומעלה ומתאים גם לנשים בהריון ומניקות.

"יש לי לקוחות הטוענים שאני קוסמת אבל אני לא קוסמת. אני פשוט למדתי את כל עולמה של הכינה ומאמינה בשיטה של שומרי הראש שכן היא מוכחת ומנוסה."

המכשיר מבוסס על חום, לא כימיקלי וללא התערבות חיצונית.


כולן יודעות "להרוג" כינים בעזרת כל החומרים בפארם שמטרתם לחנוק את הכינה ולא להרוג אותה. בנוסף, המוצרים האלה לא הורגים את הביצים ולכן מתקיימת הדבקה מתמשכת. אנחנו בדרך כלל מנסים מוצר כזה או אחר ותוך שבוע עד 14 יום יש לנו בקיעה מחודשת של הביצים.

"ההדבקה לא חזרה, היא פשוט לא נעלמה מעולם. מדובר בביצים שבוקעות שוב ורק המכונה שלנו נותנת מענה ופתרון יעיל שהוא הריגת הביצים. מדובר בטיפול הבעיה מהשורש ועצירת הלופ המתמשך. מעבר לנושא החשוב של ראש נקי מכינים וביצי כינים, חשוב לי להפוך את החוויה הזו משלילית לחיובית. הילדים לא יוצאים עם טראומה וההורים מקבלים מידע חשוב בנושא הכינים. הלקוחה המבוגרת שלי הייתה קרוב לשבעים. מגיעים אלי גם סטודנטים, מבוגרים ועוד. למכונה שלנו יש טופ שמגיע לקרקפת בלי לגרום לנזקים או כוויות עם אפס אחוז לחות ובלי ליבש את הקרקפת."

יש לנו חומר מיוחד בקליניקה ויש אותו רק אצלנו
לביצה יש דבק חזק שהוא למעשה מצמיד אותו לשיערה. אחרי שהביצה "מתה" היא נשארת חודשים ארוכים בשערה אם לא מוציאים אותה. רוב ההורים מעבירים סירוק עם מסרק סמיך, הילדים לא אוהבים את הטקס הזה ולרוב אנחנו גם לא מצליחים לנקות את כל הראש באופן יסודי. החומר המיוחד שיש לשומרי הראש ממיס את הדבק של הביצים ועוזר להוציא אותם בקלות ובלי לגרום כאב לילדים. לאחר הטיפול נשארים עם החומר על הראש למשך שעתיים.

שוברים פה מיתוס על כינים!
שער צבוע לא מונע כינים ולא הורג את הביצים. כדאי להבין את זה ולדעת שגם נשים עם שיער צבוע בהחלט יכולות להידבק בכינים.

כינים זזות בזחילה. הן לא יכולות לקפוץ או לעוף והן מופצות במגע ישיר עם שיערו של אדם נגוע. התפשטות על ידי מגע עם בגדים (כגון כובעים, צעיפים, מעילים) או פריטים אישיים אחרים (כגון מסרקים, מברשות או מגבות) המשמשים אדם נגוע אינה שכיחה.

דבר נוסף שכדאי לדעת, אם יש אם ובת או אחיות שנדבקו יחד, אפשר לעשות טיפול במקביל מה שיקל על כולן. "אני מזמינה את כל ההורים והילדים להגיע ולעבור את הטיפול ולהצטרף לשפע של לקוחות מרוצים וממליצים."

הטיפול החדשני שלנו מחסל את הכינים והביצים בטיפול אחד בלבד. מהסיבה הזאת הוא מתאים במיוחד אם אין לכם זמן, כוח וחשק להתעסק עם סיוט הכינים. הטיפול מתבצע אצלנו בקליניקה ע"י קלינאית מוסמכת והתוצאות מעולות!

טלפון ליצירת קשר: 058-5306999
כתובת: הבנים 25, רמת השרון (כניסה אחורית מהחצר לקליניקה)
לפרטים נוספים הקליקו כאן
או היכנסו לפייסבוק >>>

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • כינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully