וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחב אהבה: אדריכלות פנים נפש בשילוב nlp תודעתי רגשי

מוגש מטעם weshow

4.5.2023 / 18:37

חגית אוזלבו, אדריכלית במקצועה, עסקה בתכנון פנים של בתים כל חייה ובעשור האחרון עשתה הסבה מקצועית כשהפעם היא נכנסת לבית של האדם עצמו.

מרחב א.ה.ב.ה: אימון רגשי nlp, העצמה, בית פנימי וחיצוני, השראה

חגית היא יוצרת, מרפאה, צלמת ומשוררת בשפת האהבה, המחוברת לטבע בכל מהותה. אדריכלית פנים מקצועית, כאשר בעשור האחרון הלכה עם קול הלב ועשתה תפנית.

עברה הכשרה רחבה בתחום האימון הרגשי בשיטת התדר והמשיכה להעמיק בתחום נפש האדם. כיום היא גם טריינר nlp (מאסטר + מנחה קבוצות) לאימון רגשי תודעתי ורוחני, מנחת סדנאות ויוצרת קלפים. אם נתמצת את עבודתה למשפט, הוא יהיה: אדריכלית פנים נפש.

המפגשים, פרונטאליים וגם וירטואליים בזום (מפגשי זום אפקטיביים לא פחות ממפגשים פנים מול פנים) ונוגעים בכל הרבדים של האדם: רוח, רגש, תודעה, יצירה ומופנים בעיקר לנשים וגברים, כאשר עיקר הטיפול עוסק בחיזוק הדימוי והבטחון העצמי, ליווי והעצמה וריפוי פצעים נפשיים וטראומות.

מרחב  א.ה.ב.ה: אימון רגשי nlp, העצמה, בית פנימי וחיצוני, השראה. hagit2love,
מרחב א.ה.ב.ה: אימון רגשי nlp, העצמה, בית פנימי וחיצוני, השראה/hagit2love

לפני כעשר שנים, החל השינוי המקצועי לאחר שבן זוגה עבר תאונת עבודה קשה ובעקבותיה איבד את רגלו. שנה לאחר התאונה, החלו לעלות שאלות אישיות לגבי היעוד שלה בחיים. היא יצאה לטבע המרפא, לים, ליער וצילמה בלי סוף. תוך כדי הצילומים הגיעו גם מילים שהפכו לחרוזים, לשירים ולפעימות של אהבה. משם נולד ספר שירים וקלפים: פעימות של אהבה

חגית החלה כאסיסטנטית במקום שלמדה וסטודנטים רבים עברו דרכה, כאשר כל אחד היה עולם ומלואו אשר פתח עוד נתיב לתובנות החיים והעניק השראה וחיבור אל עולם הנפש.

"אני כאן ללמד את שפת השפע והאהבה, להזכיר לאדם מי הוא באמת, לחבר אותו לעוצמת המהות שלו, לנשמה, למתנות שקיבל, לחוזקות וליכולותיו ותוך כדי, לתת לו יד מלווה ותומכת שתעצים אותו. זו השליחות שלי ואני רואה בה ברכה וסיפוק עצום להיות מגדלור ומעין צינור המעביר דרכו אהבה, חמלה וכוח."

המפגשים במרחב האהבה מאד ייחודיים ברוחב המנעד, כאשר חגית נמצאת עם המטופל\ת במקום שהוא הכי מתחבר אליו (בקליניקה, בזום או בטבע כמו יער או ים).

לדוגמה: יש אפשרות לטיפול רגשי בטבע, בשילוב צילום תמונות והתבוננות חוץ פנים, למי שמתחבר לתחום הצילום.

"הטבע מאד עוצמתי ומעצים את האדם ולמעשה משקף אותנו, כראי, לנפש שלנו.
אני אדם של השראה. באמצעות מה שאני יוצרת כותבת ומצלמת, אנשים מקבלים השראה וזה מדרבן אותם להאמין שזה אפשרי לעשות שינוי."

מרחב  א.ה.ב.ה: אימון רגשי nlp, העצמה, בית פנימי וחיצוני, השראה. hagit2love,
מרחב א.ה.ב.ה: אימון רגשי nlp, העצמה, בית פנימי וחיצוני, השראה/hagit2love

הטיפולים נעשים באופן אישי ומדויק לפי צרכיו של כל מטופל. אורך הטיפול כשעה ויותר, כשהתהליך מותאם לפי הקצב של המטופל.

"בעיניי כל בן אדם באשר הוא, מכיל בתוכו בית פנימי, עם יסודות (שורשים), תאורה (אור), חלונות, שערים, גוון, מנגינה, נוכחות ועוד. אם משהו בחייו של האדם לא עובד או מתפרק רצוי לבדוק קודם את היסודות ולחזק אותם." עוד על בית פנימי

חגית היא יוצרת מוכשרת, שיצרה עד כה, 5 ערכות קלפים מרהיבים עם מסרים ושירים, שאותם עיצבה, צילמה וכתבה. ערכות הקלפים יצאו לאור וניתנים לרכישה באתר. לצפייה ורכישה בקלפים

בנוסף למפגשי ליווי ריפוי והעצמה אישיים, חגית מקיימת סדנאות קלפים, צילום וכתיבה מגוונות. כמו כן, ערבי שירה בשילוב מוזיקה תוך שיתופי פעולה עם מוזיקאים (שירה ונגינה) לחיבור לבבות אל מהות האהבה.

סדנת קלפים: "קלפים מקלפים"
סדנה חווייתית, המתאימה למטפלים, מאמנים ולכל מי שאוהב את תחום הקלפים ונפש האדם. הסדנה יכולה להיות חד פעמית או תהליכית.
הנושאים בסדנה הם מגוונים, ומתאימים לקהל היעד. לדוגמה: תודעת שפע, רגשות, הילדה הפנימית, שפה כהזדמנות להעצמה.
מדובר במסע מעניין ומרגש כאחד, המכיל כתיבה, תנועה, התבוננות פנימית, ניקוי פינוי ובינוי של חדש תוך שמחה ואהבה.
"קלפים הם מרחב מופלא המסוגל להכיל את הנפש שלנו בתוכו".

קלפים עובדים עם המוח היצירתי, ראייתי, תחושתי ולכן עוקפים את ההיגיון.

אחת הערכות, נקראת "שערים ומפתחות" והקלפים בתוכה, מזמינים אותנו לבחור איזה שערים חדשים בחיינו, אותם אנו רוצים לפתוח (שער האהבה שער היצירה, שער השפע וכדומה). ואילו מפתחות יעזרו לנו בכך. "רק בעצם ובזכות בחירת השער אנו מתחילים להפעיל את הדמיון וליצור מציאות חדשה בחיינו.

מרחב  א.ה.ב.ה: אימון רגשי nlp, העצמה, בית פנימי וחיצוני, השראה. hagit2love,
מרחב א.ה.ב.ה: אימון רגשי nlp, העצמה, בית פנימי וחיצוני, השראה/hagit2love

סדנת כתיבה: "כתיבה יוצרת תודעה"
סדנה וירטואלית המתבצעת בזום וכוללת 8 מפגשים ומיועדת לקהל הרחב.
בסדנה לומדים ומדברים את שפת האהבה. מתחברים באמצעות תרגילי כתיבה, לברכת השם הפרטי המכיל את כל המתנות שלנו, מחזקים אמונות מלהיבות ועוד.

"הכתיבה מכניסה אותנו אל הבית הפנימי שלנו ומאפשרת לנו לטייל בו. דרך הכתיבה אנו צורבים מילים בתודעה, נוצרת שפה חדשה. במילים אחרות: לומדים את שפת האהבה שהיא בעיניי שפה מעצימה שמשנה אנשים לטובה כי הם מרגישים שפתאום קורים להם דברים טובים בחיים. יש חיוך, ביטחון, התרחבות של הנשמה ואז הם יכולים לראות את הטוב והשפע שיש להם."

לקורס כתיבה יוצרת תודעה

סדנת טבע: "צילום בטבע בראי הנפש"
בסדנה זו התודעה משתנה ולכן מדובר בסדנה מאד חווייתית, רגשית ורוחנית.
הסדנה מתקיימת בטבע ואורכת כארבע שעות, מתאימה לקבוצות ובעיקר לנשים במהלכה מטיילים במסלול בטבע ומשלבים צילום, שייח רגשי ואתגר.

לדוגמה: האתגר וההר - מה האתגר שלכם ולפני איזה הר אתם עומדים? במהלך האתגר משתתפות הסדנה מטפסות על הר ומצלמות תוך כדי הטיפוס כשכל תמונה משקפת משהו על עצמנו ואז מגיעות תובנות מעניינות ומרגשות כאחד.

לסדנת טבע כראי נפש האדם


צילום מעצים 1:1: "מפגש אישי הכולל תהליך nlp וסט צילומים ייחודי (תדמית)"
במפגש הזה, כל הפוקוס הוא עליך, תוך חיזוק והרחבת האיכויות הקיימים בך. לאחר תהליך יצירתי של nlp בשילוב הקלפים, ממשיכים לצילום אישי תוך כדי מוזיקה ותנועה. מפגש שהוא חגיגה לנשמה - "אני רואה אותך בנשמה והיא יפה" וסט צילומים מדהים.
למפגש צילום מעצים 1:1

במרחב האהבה תוכלו למצוא השראה, חיבור והעצמה וכמו כן, מזור לפצעים שמעכבים את ההתפתחות האישית שלכם. אם אתם רוצים לשנות את תפיסתכם ונקודת מבטכם לגבי חוויה שעברתם ולקבל השראה, הכוונה חיובית, הכוללת פתיחת שערי שפע, קבלת הזדמנויות, הכרת הטוב, העצמה אישית וריפוי פנימי, חגית היא האדם המושלם עבורכם.

טלפון ליצירת קשר: 050-7400645
כתובת: הצדף 21 טירת כרמל
אתר הבית
אינסטגרם | פייסבוק

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • nlp
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully