וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרית הציפורניים דניאל גרבק מגיעה למרכז וחושפת את סודות המקצוע

מוגש מטעם weshow

4.5.2023 / 18:39

אם גם את מעוניינת ללמוד את עולם הציפורניים או שאת רוצה לעלות רמה ולהשתפר בתחום, את חייבת להכיר את דניאל גרבק • דניאל מזמינה אותך להיכנס לתחום רווחי במיוחד, ללמוד את סודות המקצוע ולקחת את העבודות שלך רמה אחת מעל

מאסטרית הציפורניים דניאל גרבק. Daniel-nails,
מאסטרית הציפורניים דניאל גרבק/Daniel-nails

הגענו לסקר את דרכה של מאסטרית הציפורניים וגילינו כי למרבה הפלא, לא הכל ורוד

כיום דניאל בעלת תעודת מאסטר בינלאומית אך אם נחזור מעט אחורה, נוכל לראות את הדרך שעשתה בעולם הציפורניים וכמובן, להתרשם ממגוון הפעילויות הרחב אותן היא משלבת בסטודיו שלה בחולון. מהיכרות קצרה איתה גילינו כי דניאל התחילה את דרכה בעולם הציפורניים כבר בגיל צעיר אך בזכות הדחיפה של בעלה היא החלה ללמוד את התחום באופן מקצועי. דניאל מספרת לנו כי לאחר לימודים מעמיקים היא החלה לקבל לקוחות וכי היומן התמלא לאחר זמן לא רב. בעקבות הביקוש שהביא איתו היומן, היא החליטה להעביר את הידע שלה לאחרות ולחשוף את סודות המקצוע גם לבנות אשר מגיעות עם אפס ידע בתחום.

דניאל פיתחה את הקורס הפרונטלי שלה שנקרא - Level up - ובנוסף, היא החלה להעביר השתלמויות למקצועיות בתחום הציפורניים שמעוניינות להשתפר ולשפר את רמת העבודה שלהן.

על מנת לעשות לכן סדר בבלאגן, שאלנו את דניאל מה מייחד את הקורס שלה
לפני הכל, דניאל סיפרה לנו על התשוקה שמניעה אותה בכל יום. היא קיבלה החלטה שהקורס שלה יהיה בנוי בצורה שתיתן מענה גם לנשים אשר מתחילות את דרכן בעולם הציפורניים וגם לנשים מקצועיות אשר רוצות להשתפר ולעלות רמה. "אני מלווה את התלמידות שלי גם לאחר סיום הקורס! אחד הדברים החשובים ביותר עבורי הוא היחס האישי המועבר לכל תלמידה" אומרת לנו דניאל.

במסגרת הקורס הפרונטלי אשר מיועד למתחילות, דניאל מלמדת הכל, ממש מאפס, החל ממחלות ובעיות בציפורניים, סוגי ראשי שיוף ועד לבנייה בג'ל ללא שיוף, פוליג'ל, בנייה בג'ל ולק ג'ל על ציפורן טבעית. דניאל יודעת היטב כמה קשה בימינו לפתוח ולנהל עסק עצמאי ולכן היא החליטה ללמד בנוסף לידע המקצועי, כיצד פותחים עסק מאפס ומתמודדים מול הרשויות, איך לפרסם את העסק ולנהל אותו בצורה היעילה ביותר ועוד מגוון רב של דברים שיעזרו לפתיחה וניהול עסק לציפורניים. בנוסף, דניאל מעבירה שיעורים מעשיים בהם היא מלמדת מריחה מדויקת אשר משפיעה על התמונה כולה, איך לסדר את זמני העבודה וכיצד לעבוד ביעילות.

מאסטרית הציפורניים דניאל גרבק. Daniel-nails,
מאסטרית הציפורניים דניאל גרבק/Daniel-nails

היתרונות הבולטים בלמידת הקורס הפרונטלי של דניאל ניילס:
❖ שימוש במכונות המקצועיות ביותר ובחומרי הגלם המתקדמים בשוק - דניאל מלמדת מתחילות בתחום הציפורניים את כל הידע שהן צריכות לדעת על עולם הציפורניים, מעשי ופרקטי, והיא מלמדת מקצועיות בתחום כיצד להשתפר ולבצע קפיצת מדרגה ולהיכנס לשוק עם עבודות חדשות וידע פרקטי לשיפור זמנים

❖ שימת דגש על היחס האישי ועל כמות הערך והידע הניתנים בקורס ביחס לסכום - דניאל מלווה את התלמידות שלה גם לאחר הקורס בכל מה שהן צריכות, בין אם זה על ידי עזרה בפתיחת עסק ובין אם זה בנושא טכני

❖ ניסיון רב שנים ומוניטין מכובד - דניאל מתעסקת בעולם הציפורניים מאז שהייתה קטנה. היא החליטה להמשיך לקבל לקוחות למרות הקורסים הפרונטליים משום שהיא מאמינה שבשביל להיות המורה הטובה ביותר, היא צריכה להמשיך לעבוד ולהשתפר ברמה האישית בכל יום מחדש

אז למה את מחכה? צרי קשר עוד היום עם הסטודיו של דניאל ניילס ועשי צעד משמעותי אל עבר החלום!
אז אם את רוצה להיכנס לתחום רווחי מלא בסיפוק אישי, או שמא את בכלל מעוניינת לעלות רמה, דניאל מזמינה אותך ללמוד את הסודות שהיא רכשה במרוצת השנים.

בקרוב תפתח חנות אונליין למגוון מוצרי הדגל המנצחים בתחום הציפורניים. בחנות יהיה ניתן לרכוש גם את המספריים של דניאל שנמצאות כרגע בתהליכי ייצור.

ובינתיים, תוכלי להיכנס לדף הפייסבוק הרשמי ולעמוד האינסטגרם של דניאל גרבק על מנת להישאר מעודכנת ולהתרשם מעבודתה המגוונת.

לפרטים ובירורים נוספים, התקשרו עוד היום למספר הטלפון של דניאל: 054-9703003
פייסבוק >>>

אינסטגרם >>>

אתר רשמי >>>

הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow

אינסטגרם I טיקטוק

מוגש מטעם weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully