וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק מיוזיק - השכרה ומכירת ציוד הגברה ותאורה בצפון

מוגש מטעם weshow

8.5.2023 / 8:00

שוק מיוזיק מתמחים בהפקות ואירועים גדולים עם ליווי אנשי סאונד מקצועיים, השכרות ומכירות ציוד הגברה וציוד נלווה. תוכלו להזמין גם התקנות קבע של ציוד הגברה, תאורה והקרנה לבתי עסק ומוסדות גדולים כולל ייעוץ והדרכה מותאמים אישית

שוק מיוזיק – השכרה ומכירת ציוד הגברה ותאורה בצפון עם מעטפת שירותים מפנקת!/צלם - פאבל פרסליאק

הכירו את מאיר, הבעלים של שוק מיוזיק
מאיר, הבעלים והמנהל של שוק מיוזיק, מאז ומתמיד התחבר לתחום המוזיקה וכבר בגיל 16 השכיר רמקולים לאירועים. הוא מאד אוהב את התחום והכי אוהב לשמח אנשים ולהגשים להם את החלום. לפני שנתיים עם פרוץ הקורונה, הבין שזה היעוד שלו ולאחר לימוד מעמיק וניסיון של מעל 500 אירועים, הפך לאלוף בכל מה שקשור לתחום ההגברה והציוד הנלווה לאירועים.

העסק צמח וגדל בהדרגה, וכיום שוק מיוזיק נחשבים למומחים בהקמת אירועים בצורה הכי מקצועית וטובה שיש. יש להם ציוד הגברה איכותי, יקר ומקצועי שיכול להרים אירוע עם 3,000 אנשים והכל עם מחירים נוחים ושוברי שוק. מאחוריהם מאות פרויקטים ולקוחות מרוצים, ביניהם ארגון הידברות, תנועת בני עקיבא בישראל, עיריית טבריה, עיריית צפת, ארגון ידידים ועוד רבים וטובים.

שוק מיוזיק השכרת ציוד הגברה. מאיר חיון - שוק מיוזיק,
ש להם ציוד הגברה איכותי, יקר ומקצועי שיכול להרים אירוע עם 3,000 אנשים והכל עם מחירים נוחים ושוברי שוק/מאיר חיון - שוק מיוזיק

בשוק מיוזיק הלקוח תמיד במרכז
בשוק מיוזיק מאד מקפידים לבוא לקראתו של הלקוח ולהעניק את השירות הכי מקצועי ומשביע רצון שניתן. מאיר מלווה את הלקוח מתחילת האירוע ועד סופו ומעניק שירות מסור ואדיב הכולל התקנה ותחזוקה במקום או בבית העסק וייעוץ ללא עלות.

"ציוד ההגברה שלנו מאד איכותי ואני מקפיד שתמיד הסאונד יהיה מעולה. אני לא מתפשר על מוצרים זולים ונותן את הלב והנשמה כדי שהלקוח יהיה מרוצה ושמח כי אין דבר שחשוב לנו יותר מהלקוחות ומשביעות הרצון שלהם."

שוק מיוזיק השכרת ציוד הגברה. מאיר חיון - שוק מיוזיק,
שוק מיוזיק השכרת ציוד הגברה/מאיר חיון - שוק מיוזיק

מעטפת שירותים מפנקת
בשוק מיוזיק תוכלו לקבל מעטפת שירותים רחבה בתחום ההגברה והתאורה לאירועים, הופעות, ושמחות הכוללת מכירה והשכרה של ציוד הגברה ותאורה ללקוחות פרטיים ועסקים וגם למוסדות ציבוריים, התקנות ציוד באולמי אירועים, תפעול מערכות למוסדות, השכרת גנרטורים, דוכני מזון, מסכי פלזמה, ציוד הקרנה ועוד. כל מה שתרצו מתחום המוזיקה - שוק מיוזיק הוא המקום בשבילכם.

השירות, הליווי והציוד מותאם אישית לכל לקוח לפי צרכיו והם נמצאים אתכם במהלך כל האירוע כאשר כל לקוח מקבל תמיכה ושירות מלא (בין אם הוא לקוח פרטי או לקוח גדול) וזאת עם שימוש בציוד הכי איכותי שיש על מנת שלא יקרה מצב שיהיו תקלות במהלך האירוע. כל מוצר המוצע למכירה נבדק קודם בצורה יסודית על מנת להכיר אותו היטב ואז להסביר לכם עליו בצורה מפורטת ועם שקיפות מלאה.

שוק מיוזיק השכרת ציוד הגברה. מאיר חיון - שוק מיוזיק,
שוק מיוזיק השכרת ציוד הגברה/מאיר חיון - שוק מיוזיק

שפע של לקוחות מרוצים
"אנחנו מקבלים הרבה משובים חיוביים מלקוחות מרוצים על תודעת השירות והאכפתיות. מאד חשוב לי שהלקוח יהיה מרוצה באופן מקסימלי. אני מקפיד על עבודה נקיה וטובה, מעניק יחס אישי ומאד נהנה מהיכולת שלי להבין את הלקוח ולספק לו בדיוק את מה שהוא צריך. חשוב לי להבין את האירוע ואת הקהל משום שיש לקוחות שיש להם אירוע ולא יודעים איך לתפעל אותו, ולכן הרבה פעמים אני נשאר, מעניק הסברים ומדריך באהבה כיצד נכון לקיים את האירוע מבחינת ההתקנות, הציוד, ההגברה והתאורה. המחירים שלנו הכי טובים בשוק לצד הציוד הכי יקר, מושקע ואיכותי."

לשוק מיוזיק יש שאיפה לפתוח עוד סניפים בכל הארץ על מנת שיהיה ללקוחות מענה בכל מקום בכל הקשור לציוד הגברה ותאורה לאירועים. כיום יש סניף בטבריה והיד עוד נטויה.
אם אתם מעוניינים בשירות מסור ואדיב עם מחירים ללא תחרות, צרו קשר עוד היום.

טלפון ליצירת קשר 054-7071909 (מאיר)
כתובת: סניף טבריה כהנא 590, וסניף בני ברק
מייל: music.suk.01@gmail.com
וואטסאפ
אתר הבית
אינסטגרם | פייסבוק

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

מוגש מטעם weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully