וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעים וחמים: חגיגה תימנית אסלית שאתם חייבים להכיר בהרצליה

מוגש מטעם weshow

8.5.2023 / 8:51

המאפים של המטבח התימני מוכרים לרבים מאיתנו ואהובים מאוד, אך האם יצא לכם לאכול אוכל תימני אמיתי שמגיע עמוק מהשורשים של העדה? אם עדיין לא יצא לכם, אבל תמיד רציתם לנסות, זה הזמן להגיע לשאוורמה צארום ומסעדת צארום בהרצליה. הכתבה הבאה היא זרקור על המקום המיוחד

טעים וחמים: חגיגה תימנית אסלית שאתם חייבים להכיר בעיר הרצליה/צלם- רועי בר

מסעדת צארום ושווארמת צארום - חווית אוכל ביתי, תימני, אסלי
בשני מוקדים מאוד מרכזיים בעיר הרצליה, שוכנות להן שווארמה צארום ומסעדת צארום אשר מוכרות מאוד בעיר. מדובר בעסק משפחתי המתחזק מסעדה בהצלחה רבה משנת 1974 ושווארמה מאוד פופולארית ומוכרת בעיר משנת 2022.

את עסקי האוכל מנהלים הזוג צארום אשר עובדים יחד שנים בתחום הקולינריה התימנית וכיום, השתלבו גם ילדיהם בתוך העסק המשפחתי. כל המשפחה יחד משלבת את הידע הרחב והניסיון בבישול תימני מסורתי יחד עם אהבת האירוח שמורגשת היטב כבר מהכניסה למקום.

לב העניין במסעדה והשווארמיה של משפחת צארום מתרכז באפיית הפיתות התימניות ובהכנה ביתית של אוכל טעים המבוסס על מתכונים מסורתיים, עתיקי יומין שעברו בירושה במשך דורות. המשפחה שמה דגש בבישול על חומרי גלם איכותיים, בשר ארגנטינאי משובח ושילוב של תבלינים מהמטבח התימני המסורתי יחד עם טוויסט ישראלי המותאם לזמננו.

אם תשאלו בהרצליה על מקום טוב לאכול בו, בסבירות טובה שתשמעו את השם שווארמה צארום או מסעדת צארום. המקום מציע תפריט עסקיות עשיר במחירים מעולים, ארוחות קומבינה לכל המשפחה, מאפים תימניים אסליים, מגוון סוגי מרקים ובראשם מרק הרגל התימני המוכר.

לפני השבת תוכלו להגיע למסעדת צארום כדי להעשיר את השולחן בחלות ויז'ניץ, קיגל, אוכל טבעוני, דגים, בשרים ומנות עוף עם תוספות חמות ומבחר סלטי בית עשויים במקום על ידי שף הבית.
מי שיבחר להגיע אל השווארמה והמסעדה יחוש מיד באווירה הייחודית המשדרת חום, המון שמחה, לב פתוח ואוהב לכל מי שמגיע והמון אוכל טוב!

להגעה לשווארמה: רחוב סוקולוב 73 הרצליה. למשלוחים: 09-8864999
להגעה למסעדה: רחוב ברל כצנלסון 25 הרצליה. למשלוחים: 09-9558431
תוכלו להתרשם מהשתיים גם באתר >>>
או בפייסבוק >>>

וולט >>>

פוסט פייסבוק על מסעדת צארום. Facebook,
פוסט פייסבוק על מסעדת צארום/Facebook

מה עוד כדאי לעשות בעיר הרצליה

• קצת תרבות בבית הראשונים בהרצליה
בית הראשונים בהרצליה הוא כיום מוזיאון המאגד את תולדות העיר מראשיתה ועד היום. המוזיאון מציע מגוון חדרי תצוגה המתעדים את קורות העיר ויש בו אוספים של פריטים עתיקים שהם חלק מההיסטוריה של הבנייה הראשונית. המוזיאון בעברו היה ביתם של אנשי העלייה השנייה, שרה וברוך צ'יזיק וכיום ניתן להנות בו מתערוכות, הרצאות וסיורים מודרכים. כחלק מהמוזיאון, קיים במתחם החיצוני שלו גם גן בוטני מרהיב.


המרינה של הרצליה
המרינה של הרצליה היא חלק בלתי נפרד מהעיר והיא משתרעת על פני שטח של 500 דונמים. ניתן לטייל באזור המרינה, להנות מהנוף הקסום והבריזה של הים לצד היאכטות המגוונות העוגנות במקום. בסמוך למרינה, שוכן לו קניון ארנה המכיל בתוכו מגוון רחב של חנויות וניתן בהחלט להמשיך את הבילוי בעיר גם שם. מי שמעוניין בחוויה מרגיעה נוספת, יוכל לבחור באחד מבתי המלונות הסמוכים אשר מציעים מתחמי ספא מצוינים.

פארק הרצליה
אם אתם מחפשים חוויה בטבע בתוך העיר, תוכלו להשיג זאת בפארק הרצליה הכולל המון מדשאות שאפשר לשבת בהן ולהנות עם כל המשפחה או בזוג, אגם מלאכותי, מגוון מתקני שעשועים לילדים, מסלולי הליכה וריצה, שבילי אופניים ושדה חמניות עצום וייחודי. במקום מתקיימות פעמים רבות הופעות וכאשר מתכננים יום בילוי, כדאי לבדוק האם באותו יום מתקיימת הופעה כלשהי.

לסיכום, העיר הרצליה מציעה כיום למבקרים בה, מגוון רחב של אטרקציות מהנות וקסומות הקרובות גם לטבע. תוכלו לתכנן לכם יום שלם של בילויים מהנים בעיר ויחד עם זאת להנות מחוויה קולינארית איכותית, ביתית ומאוד מיוחדת המוצעת בעיר על ידי משפחת צארום.

מוגש מטעם weshow
  • עוד באותו נושא:
  • הרצליה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully