וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה הייחודית לשינוי התודעה שלכם שגם תשנה את חייכם

בשיתוף weshow

8.5.2023 / 12:01

אסתר מיכאסקו, רפלקסולוגית בכירה, מורה לרפלקסולוגיה, רייקי מאסטר, מאבחנת, מטפלת ומדריכה הוליסטית עם ניסיון עשיר מעל שלושים שנה בקליניקה פרטית, שקטה ומטופחת בישוב שלומי המתאימה לגברים, נשים וילדים

הכירו את השיטה הייחודית לשינוי התודעה שלכם שגם תשנה את חייכם!/צלם - פאבל פרסליאק

סיפור אישי מדהים המשנה חיים
אסתר ,ילידת ברזיל, עלתה לארץ בגיל 12. כל חייה סבלה מאסטמה קשה ואלרגיה לכלבים, חתולים, אבק ועוד וטופלה עם טיפולי אינהלציה וסטרואידים.

לאחר לידת הבן השלישי, כשהניקה את בנה עם אינהלציה, גמלה בלבה ההחלטה לעשות שינוי גדול ומשמעותי בחייה והחלה לחקור במשך שלוש שנים במטרה למצוא את התשובות לשאלות ובניהן מדוע היא "מחזיקה" את המחלה ומה המימד הרגשי של הסיפור שלה שטרם טופל. היא שוחחה במקביל גם בני משפחה ועם הוריה על מנת לגלות את הטריגר למחלתה כאשר ברוב במקרים קשה מאד להוכיח. אבל אסתר הצליחה לעשות זאת בסופו של דבר. בעזרת דמיון מודרך ועבודה מתמדת ועקבית, למדה להתחבר לעוצמה האישית שלה, ועם הזמן נעלמו האלרגיות והתקפי האסטמה כלא היו. כבר שלושים שנה שהיא לא סובלת מהתופעות למרות שהמחלה קיימת אך אינה פעילה. לאחר שחוותה את השינוי המדהים הזה, הבינה שהיא יכולה לעזור לאנשים הסובלים מחולי או כאב פיזי - לעבור טיפול המשנה חיים.

אסתר מיכאסקו, רפלקסולוגית בכירה, מורה לרפלקסולוגיה, רייקי מאסטר, מאבחנת, מטפלת ומדריכה הוליסטית. ריקי שרון,
אסתר מיכאסקו, רפלקסולוגית בכירה, מורה לרפלקסולוגיה, רייקי מאסטר, מאבחנת, מטפלת ומדריכה הוליסטית/ריקי שרון

מאסטר מעולמות האבחון, הטיפול והרפלקסולוגיה
אסתר מאד ותיקה בתחום הרפלקסולוגיה ועובדת משנת 1989 כשמאחוריה יותר משלושים שנות ניסיון ברפואה משלימה, ידע עשיר ושפע של לקוחות מרוצים.

אסתר יודעת לזהות כאב ומצוקה של אנשים על ידי מגע ולכן מסוגלת לעזור עם אינספור בעיות על ידי טיפול.

משנת 1991 החלה ללמד ובשנת 2019 הפכה למומחית בעולם הרפלקסולוגיה והמשיכה גם ללמד. בנוסף למדה במהלך השנים רייקי והפכה למאסטר, טיפול הוליסטי, אבנים חמות, פרחי באך, טיפול בצמחי מרפא ומתמחה בטיפול במתחים, נרות הופי וארומתרפיה. אסתר גם פיתחה שיטה מיוחדת עליה תוכלו לקרוא בהמשך.

שיטה המשנה את התודעה: IPC
לפני שלושים שנה מהמקום האישי שלה שבה שינתה את אורח חייה והחלה לחיות ללא מגבלות, פיתחה אסתר שיטה המסייעת להתחברות לעוצמה אישית.
שם השיטה:IPC (Inner Power Connection) - חיבור לעוצמה האישית ומטרת השיטה למצוא חוסן נפשי המשפיע על מחלות וכאבים.

בטיפול המיוחד הזה מציעה אסתר למטופלים מסע מרתק וחיוני המשפיע על הביטחון העצמי, תורם להערכה עצמית, לתפקוד יום יומי, מסייע במצבים של חוסר תעוזה, חוסר התמודדות, תקיעות, קושי לשנות וכשיש חוסר אמונה בעצמנו.

הטיפול בסיסי וההשפעה שלו מאד רב גונית, כולל 3 טיפולים בשלושה שלבים, שעתיים כל טיפול המשולב עם רפלקסולוגיה ודימיון מודרך כאשר הטיפול מכוון למקור הבעיה ולא רק לתסמינים.

בתום 3 השלבים, המטופל רוכש כלי שבאמצעותו הוא יכול להיות בתודעה אחרת (שינוי תודעה) במצבים שונים בחייו. "התת מודע אינו מבדיל בין עבר, הווה או עתיד כי מבחינתו הכל נמצא בהווה. אם נלמד להתמודד עם סיטואציה מסוימת בעזרת דימיון מודרך, נגיב אחרת והתת מודע יגיב בהתאם. לדוגמה התמודדות עם כעסים ועלבונות, התמודדות עם כישלונות ועוד."

הטיפול מוקלט לכל אורכו כי מבחינת אסתר ידע הוא כוח ולכן כל מטופל מקבל הקלטה למייל על מנת שיוכל לשמוע שוב את הדרכתה בכל עת שיחפוץ.

הקליניקה של אסתר מיכאסקו. ריקי שרון,
הקליניקה של אסתר מיכאסקו/ריקי שרון

חשוב לדעת: לפני הטיפול יש צורך לעבור אבחון משום טיפול נכון נעשה בהתאם לאבחון אישי של כל מטופל.

שיטת אבחון ייחודית
מדובר בשיטת אבחון ייחודית ומקורית שפיתחה אסתר, המאפשרת זיהוי מצב פיזיולוגי, רגשי ומבנה אישיות באמצעות כפות הרגליים. האבחון נועד כדי להתאים את הטיפול באופן אישי למטופל כשכל מרכיבי מצבו נלקחים בחשבון.

באמצעות האבחון מוצאת אסתר את הטריגר לבעיות של המטופל והטיפול נעשה בכל מיני שיטות משולבות עם רפלקסולוגיה ולפעמים גם עם שיאצו, שמנים ארומטיים, פרחי באך, הילינג, מוח אחד, נרות הופי, עיסוי עם אבנים חמות בהתאם לצורך המטופל.

במהלך האבחון אסתר מגיעה לעומק שורש הבעיה ומבינה איך אישיות של המטופל גורמת לו לפרש את המציאות כמו שהיא. לדוגמה: אנשים עם חרדות, בטחון עצמי נמוך.

"האבחון מספר לי על המצב הפיזי הרגשי ועל אישיות המטופל שכן יש אישיות מולדת ויש אישיות נרכשת. האבחון נעשה באמצעות כפות הרגליים שם למעשה יש השתקפות של כל הגוף והנפש. לדוגמה: אנשים הסובלים מכאבי גב תחתון ובעיות בחלק התחתון של הגוף, יכול להצביע בדרך כלל על תחושת ביטחון פגומה, ובטיפול זה נלקח בחשבון.

כאשר המטופל מרגיש חסר ביטחון לדוגמה, התת מודע מפרש זאת כסכנה, ובמצבים כאלה עלולות להופיע אחת משלושת התגובות: תקיפה, בריחה או קיפאון.

באבחון, אני מבינה כיצד המטופל מפרש את המציאות שלו, ועל ידי שינוי מצב התודעה, הוא יגיב אחרת, כאשר המציאות נשארת אבל הוא משנה את התגובה בעקבות הגישה.

כל מה שאני רואה, אני אומרת. מאד חשובה לי השקיפות המלאה. כשהכל מונח על השולחן אני חושבת ששנינו מרוויחים: בשבילי זה ידע נוסף שאני רוכשת כשאני עובדת נכון ולמטופל יש סיוע בשינוי וצמיחה. כי לפעמים שינוי קטן עושה הבדל גדול מאד."

האבחון הוא טיפול בפני עצמו ויכול להיעשות באופן נפרד או עם טיפול המשך, הוא גם מאפשר הכוונה מקצועית עפ"י האישיות (לימודים, בחירת מקצוע).
האבחון מוקלט גם כן עם שקיפות מלאה לכל אורך הטיפול, נמשך שעתיים והוא חד פעמי.

למגע יש המון כוח לשנות את התודעה
לאחר שהמטופל עבר אבחון וטיפול בשיטת IPC יש טיפולי ליווי על מנת להטמיע את הטכניקה, להעצים ולחדד אותה גם בהמשך.
"למגע יש המון כוח והוא יכול לסייע המון בנוגע לשינוי התודעה ואני מתמלאת סיפוק לעזור לאנשים לרפא כאבים. אני מקבלת המון מכתבי תודה, ויש לי גם דף פייסבוק עם המלצות של לקוחות מרוצים."
בנוסף, אם מתחשק לכם להעניק ליקיריכם מתנה מקורית עם ערך מוסף ופינוק,

יש לאסתר שוברי מתנה מפנקים לבחירתכם ותוכלו לקבלם עם יצירת קשר.

אם אתם זקוקים לטיפול מעולם הרפואה המשלימה ומעוניינים בנוסף לעשות שינוי תודעתי משנה חיים, אסתר תשמח לעזור לכם.

טלפון ליצירת קשר: 052-8696105
כתובת: האלון 43, שלומי
וואטסאפ
אתר הבית
דף נחיתה | פייסבוק | אינסטגרם I דרכי הגעה בוויז

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

בשיתוף weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully