וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי מועדון קרב- האגדה של עולם הקיק בוקסינג בישראל!

בשיתוף weshow

9.5.2023 / 11:23

אורי צבי ממייסדי האומנויות לחימה בארץ, וחלוץ הקיק בוקסינג הישראלי הקים את פרויקט אינטרקלאב "מועדון קרב", המפגיש מועדונים וספורטאים מכל רחבי הארץ לערבי קרבות מרתקים וסוחפים

אורי מועדון קרב- האגדה של עולם הקיק בוקסינג בישראל!/"מועדון קרב אמנויות לחימה"

את אורי צבי אין צורך להציג, שמו הולך לפניו - האדם שהשפיע רבות על עולם אומנויות הלחימה בארץ, מקום רביעי בעולם מטעם המועצה העולמית לקיק בוקס, בעל חגורה שחורה דאן1 בקרטה שוטו קאן, חגורה חומה בקונג פו-שוריי וו שו, בעל תעודת הדרכה לאומית ובינ"ל בקיק-בוקס ובוגר קורס מדריכי הגנה עצמית (ק.מ.י) מטעם מכללת וינגייט.

אורי החל לעסוק באומנויות הלחימה בתור ילד. את ספורט הקיק-בוקס הביא לישראל כבר בשנת 1987 ומאז ועד היום הוא פועל רבות לפיתוח הענף ולרווחת הספורטאים והמאמנים בו.

פרויקט אינטרקלאב "מועדון קרב". מועדון קרב אמנויות לחימה,
אורי צבי וצ'אק נוריס - ככה הכל התחיל/מועדון קרב אמנויות לחימה

איך האהבה לתחום נוצרה אצלך?
אורי: זה סיפור שלא זוכים לשמוע כל יום. בגיל 8 הייתי מעריץ נלהב של ברוס לי, מאוד כאב לי על מותו הפתאומי ונורא רציתי לדעת את סיבת המוות. מכיוון שלא היה אז אינטרנט, הכל היה מאוד פרטי, ביקשתי את הכתובת של צ'אק נוריס, אגדה בתחומו וקולגה מוכרת של ברוס לי. כתבתי לעיתון "עולם הקולנוע", הם ענו לבקשתי, שלחו לי את כתובתו. צ'אק ענה לי, שמר איתי על יחסים חמים, וגם הגיע לבקר אותי. מתוך כל הסיפור המטורף הזה, האהבה לתחום רק התעצמה והרגשתי שהמקצוע בחר בי, ידעתי מגיל קטן במה אני רוצה לעסוק.

ןכך גם קרה, אורי פתח את האיגוד הישראלי לקיק בוקסינג, והיה הראשון שהביא את סוג אומנות הלחימה הזאת לארץ.

אורי: לקחנו מקלט בדרום תל אביב, שהיה נטוש ומוצף, עם הזמן לאימפריה שיש בה זירה מתקדמת הכוללת מסכים ואבזור מתקדם.

מדי חודש נובמבר עד אפריל , המועדון עושה אינטר קלאב שזה למעשה מפגש של מועדונים מכל כארץ, בה מתקיים ערב קרבות שמועבר בלייב בערוצי היוטיוב השונים.

פרויקט אינטרקלאב "מועדון קרב". מועדון קרב אמנויות לחימה,
פרויקט אינטרקלאב "מועדון קרב"/מועדון קרב אמנויות לחימה

מה טווח הגילאים של המתאמנים?
אורי: מגיל 5 עד 65!
מאימון קבוצות עד אימונים פרטניים.
האימונים כוללים מיגון מלא, ביטחון הוא ערך עליון אצלנו!

אני התחלתי בתור ילד שמן ואסמתי ופחדן והגעתי למצב שסיימתי מקום 4, ההתלהבות שלי מברוס לי, אני רואה אותה קיימת במתאמנים שלי כיום.

מה התמורה שנותן המועדון?
אורי: קודם כל המטרה היא אחת - לבנות ביטחון עצמי לאנשים, אנחנו בתור בוגרים צריכים להתמודד עם קשיים. אתה נכנס לזירה שזה ג'ונגל בפני עצמו, מה שמציב אותך, להתמודד עם הפחדים שלך.

אם אתה יכול להתגבר עליהם, אני שם כדאי לתת את הכלי להתמודד עם זה, ולנצח אותו. הפחד הופך להיות התחביב שלך, האדרנלין מהזירה מניע אותך להיות הגרסה הטובה ביותר שלך.


כתובת: עמיקם 8 תל אביב-נמצא בתוך קאנטרי גורן גולדשטיין
טלפון: 050-5364476
אתר >>>

בשיתוף weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully