וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Progeeks: בית תוכנה פרימיום שהוא משפחה עם רצון לשנות את העולם

בשיתוף weshow

9.5.2023 / 11:38

חברת פרוגיקס Progeeks שייכת ל'מועדון הזהב' של חברות שמביאות לעולם בשורה של קידמה טכנולוגית, חדשנות ויצירתיות, ממש כמו ענקיות הטכנולוגיה 'אפל', 'פייסבוק', טוו'יטר, 'WAZE', ווטסאפ כל אותם חברות ובתי תוכנה מבריקים שפריצות הדרך הטכנולוגיות שלהם שינו את החיים

Progeeks- בית תוכנה פרימיום עם DNA של משפחה תומכת, ורצון לשנות את העולם/צלם: רומן פבלוקביץ'

ב'פרוגיקס' (Progeeks ) בית תוכנה עם אמירה ייחודית תוצרת כחול-לבן, מציגים היום רעב להצלחה ועיניים בוערות ששואפות להביא את הבשורה לשוק כמו שעשון ענקיות הטכנולוגיה 'אפל', 'פייסבוק', טוו'יטר, 'WAZE', ווטסאפ כל אותם חברות ובתי תוכנה מבריקים שפריצות הדרך הטכנולוגיות שלהם שינו את החיים.. נפגשנו איתם והבנו מהם החומרים שמהם עשויה הצלחה.

חברת Progeeks משלבת פעילות רחבת היקף בתחומי התוכנה וההייטק. מדובר בבית תוכנה וותיק, שהמשמעות למילה 'בית' בתוך המונח 'בית תוכנה' היא עבור המייסדים שלו בעלת ערך ראשון במעלה: בית במובן של בית מקצועי, ובית במובן של בית מסור ללקוחות (ולתלמידים).

החברה חובקת ארבעה תחומי פעילות עיקריים:
בית תוכנה Progeeks
ProLabs - מרכז הכשרות לבוגרים אחרי צבא לתחומי ההייטק (מגילאי 20 פלוס)
ProJobs - מיקור חוץ והשמה בתחום ההייטק, בעיקר השמת מפתחים
מכללת פרוגיקס לנוער, המבוססת על פלטפורמה דיגיטלית וחדשנית, מכשירה ילדים/ות ונוער בגילאי 10-17 בתחום לימודי המחשבים, מכוונת למצוינות טכנולוגית ולמיומנות מתקדמת בתחום כבר מגיל צעיר ומבוססת על חדשנות טכנולוגית ברמה סופר-מתקדמת. כאלפיים ילדים ובני נוער בשנה לומדים במכללה והמוניטין שלה הוא שם-דבר בעולם.

חברת פרוגיקס Progeeks. פרוגיקס בע"מ,
ProLabs - מרכז הכשרות לבוגרים אחרי צבא לתחומי ההייטק (מגילאי 20 פלוס)/פרוגיקס בע"מ

בית תוכנה שחי ונושם את השוק העולמי, עם לב חם לשוק המקומי

בית התוכנה של Progeeks מעניק פתרונות ללקוחות קטנים וגדולים כאחד. "אנחנו נותנים שירותי ייעוץ ופיתוח לאירגונים מכל זרועות המשק בארץ ובעולם", מספר דניס אברמוב, הבעלים, "אנחנו מעניקים שירותי תוכנה מותאמים Taylor made בין אם מדובר בניית מערכת חדשה מאפס ובין אם מדובר בשדרוג מערכת קיימת ללקוח. הלקוחות שלנו מכל תחומי המשק, ארגונים קטנים בינוניים וגם גדולים במיוחד ברמת פתרונות SAP . אנחנו שמחים לעבוד גם עם סטרטאפים וללוות אותם משלב הרעיון ועד לשלב היישום, מאפס למאה. כבית תוכנה שמעסיק את כל אנשי המקצוע הרלבנטיים, אנחנו אלה שמובילים את ניהול צוות הפיתוח אצל הלקוחות שלנו, כך שהפתרונות שהלקוח יקבל יהיו אופטימליים. יש לנו צוותי פיתוח מהשורה הראשונה וצוות מעצבים Inhouse שעומדים לרשות הלקוחות ומסוגלים לתת מענה מקיף מכל זווית מקצועית רלבנטית. אנחנו רואים בכל התקשרות עם לקוח שותפות לדרך, ואכן זוהי דרך - יש כאן מסע שאליו אנחנו יוצאים עם הלקוח ושבמהלכו הארגון של הלקוח עובר תהליכים, מתייעל, מתחדש, לומד על הארגון לעומק, מבחין בהזדמנויות חדשות מתמודד עם אתגרים - וכל זה בתהליך משותף שבו אנחנו מלווים אותו ובונים עבורו פתרונות קונקרטיים, מתחברים לעולם שלו, לניהול תהליכים בארגון שלו, והתהליך והתוצאה - 'מנוע צמיחה' בהתהוות".

עם לקוחות החברה נמנים גופים מובילים בארץ ובעולם, ביניהם: בנקים, גופים פיננסים, מערכות ציבוריות, עסקים, גופים אקדמיים ועוד.

מספרת רותי דן, שותפה ומנהלת השיווק בחברה: "בתחום שלנו, שירותי תוכנה, כשמדובר בלקוחות זה תמיד 'רומן לשנים ארוכות'. המחויבות שלנו להצלחה של הלקוח היא עצומה, ולרוב מדובר בתהליך שמצריך שירות צמוד וליווי נוכח לאורך שנים. אנחנו כנותני שירות בעצם גם צומחים עם הלקוח ובהתאם לצורכי הארגון/העסק שלו, תוך כדי המסע הזה. זו אחריות שלדעתי רואים אותה בעוצמה כזו רק במסגרת משפחתית. זה ב-DNA שלנו, המחויבות הטוטאלית ללקוח. וכך גם פנימה בתוך פרוגיקס: יש לנו תרבות ארגונית בריאה שמקפידה על יחס אישי חם לעובדים ולהנהלה, על אווירה של תמיכה ומסירות".

תראו מה שלקוחות של פרוגיקס מספרים:
לבנת שוורץ - ''הראל''
"אני עובדת עם חברת פרוגיקס בפרויקט במערכות מידע בהראל. אני רוצה לציין כי צוות הפיתוח של חברת פרוגיקס עובד במיומנות רבה, כנות וחריצות. נותנים מענה בכל שעה, פותרים בעיות, זמינים תמיד בטלפון ופיזית באתר. ממש כיף לי לעבוד איתם, לפני הכל הם אנשים! אכפת להם מהלקוח! בתור אחת שרואה מקרוב שלב אחר שלב איך הם עובדים, זה נדיר ביותר!".
גלעד פלדמן - ביטוח לאומי
"אני גלעד פלדמן, מנהל יישום באגף מערכות מידע בביטוח לאומי. אני עובד עם חברת פרוגיקס בפרויקטים רבים. כל פרויקט שאנו מבצעים ביחד עובר הכנה מקדימה, מעמיקה בהתחשבות בצרכי הלקוח. אנו רואים לנגד עינינו את צרכי הלקוח למול יעילות של זמן ותקציב. צוות של פרוגיקס בוחר בקפדנות כלים חדשניים ופורצי דרך ומבצע את הפיתוח בעזרת כח פיתוח של אנשים מהשורה הראשונה בעלי ניסיון רב שנים. במיומנות ובמקצועיות. בכל הפרויקטים שביצענו יחד, בית העסק עבר שינויים ושדרוגים והתייעלות משמעותית בביצועים פנימיים בתוך הארגון".
אנדריי ניסטרנקו - ru-nova
"עברנו בחברתנו שינויים ושדרוגים ניהוליים משמעותיים. עלינו ממערכות על גבי שרתים פיזיים למערכות ענן. את המהלך הובילו חברת פרוגיקס עם צוות מיומן. מהר מאוד התחברנו לשיטות העבודה שלהם. התוכנית יצאה לפועל, עמדה בזמנים, ועד היום אנו נהנים מהשירות האדיב והממושך שאנו מקבלים מחברת פרוגיקס. אנחנו מאחלים לחברת פרוגיקס הצלחה רבה!".
גיא בוארון - הפניקס
"אנחנו עובדים עם פרוגיקס במספר רב של פרויקטים במקביל. הצוות של חברת פרוגיקס מתמודד עם אתגרים רגולטוריים מיוחדים ורגישים. כל בקשה ופניה נענית במהירות, היחס מעולה, מרוצה וממליץ על השירות ומקצועית של פרוגיקס".
חיים ביילי - YAZAME
"אנחנו חברת סטארט-אפ נעזרנו בשירותים של חברת פרוגיקס בפרויקט מורכב בריבוי טכנולוגיות, מבוסס על בינה מלאכותית. הצליחו חברה של פרוגיקס להעמיד מוצר מא' ועד ת' על כל המשתמע מכך! פי 2 יותר מהר מהצפוי חשבנו שזה לא אמיתי אך בבדיקות גילינו 0 תקלות! אנחנו ממליצים מאוד לעבוד איתם בפרויקטים של סטארט-אפ, כי ההצלחה בעבודה איתם מובטחת!".
יעקב נשיא - Elmo Motion Control
"אנחנו ב'אלמו' עובדים עם פרוגיקס כבר במספר רב של פרויקטים במערכות מידע. אנחנו מאתגרים את פרוגיקס בכל פעם מחדש. הם נותנים לנו מענה מפתיעים אותנו ביצירתיות ובמקצועיות רבה. לפרוגיקס צוות מקצועי שיודע להתמודד עם כל בעיה ואתגר בצורה יוצאת דופן. לעבוד עם צוות פרוגיקס זו הצלחה מבטיחה ובטוחה!".

חברת פרוגיקס Progeeks. פרוגיקס בע"מ,
בית התוכנה של Progeeks מעניק פתרונות ללקוחות קטנים וגדולים כאח/פרוגיקס בע"מ

מרכז הכשרות למקצועות המחשב המבוקשים ביותר לשוק של היום

הקורס היחיד בישראל הכולל הכשרה מקצועית ויישום מעשי בבית תוכנה

מרכז ההכשרות של פרוגיקס מאפשר לתלמידים צעירים ובוגרים (סביב גיל 20 ומעלה) ליהנות מהכשרה במקצועות המחשב וההייטק המבוקשים ביותר, במתכונת שתואמת את צורכי השוק העכשווי. מדובר בקורס היחיד בישראל שמתבצע במסגרת של בית תוכנה וותיק, פעיל ומצליח. המשמעות של זה היא שתוך משהו כמו חצי שנה, במקום ארבע שנות אוניברסיטה למשל, התלמידים מוסמכים ומסוגלים לעסוק בתחום שלמדו באופן פרקטי. הלימודים נערכים ומוגשים על ידי מיטב המרצים בכל תחום רלבנטי, כולם מגיעים מעשייה רבת שנים ב'שטח' ותוכנית הלימודים עצמה בנויה כך שהסטודנטים נחשפים 'לעולם האמיתי' ולעדכונים הכי 'חמים' בתחום שאותו הם לומדים. היתרון המובהק של מרכז ההכשרות של Progeeks טמון בעובדה שמדובר בבית- תוכנה וותיק שעומד מאחורי המכללה כגב מקצועי, וגם בעובדה שהתלמידים חשופים לצורכי השוק האמיתיים כבר במהלך הלימודים. בזכות העובדה שמדובר בבית תוכנה מצליח מזה שנים ולא רק במכללה, התלמידים זוכים בלימודים מבוססי פרקטיקה, מקבלים תמונה מציאותית של 'תנאי השטח' ויוצאים ל'שוק' כשהם כבר בתוך השוק. בנוסף, הפעילות של ProJobs יכולה לסייע בהשמה בתחום בסיום הלימודים (זה לא משהו שהחברה מבטיחה, אבל מעצם קיומה של חברת השמה INHOUSE, הסיכויים להשתלב בתחום עולים)!

הלימודים במסלול לקהל הבוגר (גילאי 20 פלוס) מתמקדים בתחומים הבאים:
פיתוח אפליקציות
עיצוב מערכת
בניית אתרים
UX חוויית משתמש
מערכות SAP
קורס SAP
קורס ABAP
קורס SAP UI5
קורס Full-Stack SAP
קורס תכנות מאפס למאה
קורס מכינה לעולם הפיתוח
קורס Full-Stack
קורס בדיקות תוכנה QA
קורס תכנות PYTHON
קורס React
Java Script
קורס פיתוח תוכנה
קורס Angular
בלוקצ'יין - אוטומציה
קורס בינה מלאכותית AI
בוקסה (הטקסט הבא שכאן יעוצב כבוקסה מובלטת)

חולמים להשתלב במקצועות ההייטק? הקריירה שלכם יכולה להתחיל בפרוגיקס!
חצי שנה עד שנה במקום ארבע שנים ואתם בשוק בת'כלס! אתם קולטים?...

מהלימודים במרכז ההכשרות של פרוגיקס יוצאים ת'אכלס עם מקצוע ביד. כבר לא חייבים ללמוד ארבע שנים באוניברסיטה בשביל להשתלב בהייטק. תלמדו חצי שנה עד שנה קורס מקיף, מרתק ומעשי ובסיום ההכשרה תוכלו 'לצאת מהקורס' כאילו שכבר עשיתם מטראז' בשוק בפועל. תוך כדי הלימודים תפגשו את העולם האמיתי ותתמודדו עם סיטואציות של 'תאכלס'. מיטב המרצים במכללה מגיעים מתחומי ההייטק, מגיעים כולם מהשטח- מבתי תוכנה, עם המידע העדכני ביותר בתחום, טרי ישירות אליכם לשיעור. להשתלב בתחום זה הרבה יותר מאשר רק ללמוד את התחום. וזה קורה 'תוך כדי תנועה' רק בפרוגיקס.

מגדלים את דור העתיד, מכשירים את כישרונות-העתיד
ישראל יכולה להיות גאה בבני הנוער שלה. בפרוגיקס מספרים שיותר ויותר ילדים ובני נוער (בנים ובנות כאחד) נמשכים היום לתחומי המחשבים וההייטק. אם בעבר כשהייתם שואלים חברה צעירים מה הם רוצים להיות, הרבה מהם היו עונים "להיות מפורסם"...היום הרבה מהם משיבים אחרת ומצביעים על חלומות בכיוון של סטארטפ והייטק, מספרים שהם חולמים 'לעשות את זה בגדול', כמו צוקרברג ואילון מאסק בעולמות הטכנולוגיים. רבים מהם עוד כבני נוער ממש צעירים נושאים עיניים ליחידת 8200 ולקראת שירות צבאי טכנולוגי משמעותי. מכללת פרוגיקס לנוער שמה לה למטרה להנחיל לצעירים המוכשרים האלה גם את חדוות הלימודים ואת החוויה של לימודי מחשבים כתהליך מעצב, כחלק מ'ציר התבגרות' והתנסות משמעותי, ולא רק כמסלול שהתוצאה שלו היא תעודה כלשהי או עמידה ביעדים בלבד. התפיסה היא שמדובר בחינוך ולא רק בחינוך טכנולוגי, בחינוך שמשמעו חינוך למצוינות טכנולוגית ובתרומה משמעותית לעיצוב פני החברה הישראלית. בכל שנה מסיימים כאלפיים תלמידים את הלימודים במכללה, מספר שמדבר בעד עצמו ויכול להעיד על ההצלחה המרשימה של פרוגיקס לנוער.
אז 'מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול"?...
הנה כמה מהמקצועות שנלמדים במכללת פרוגיקס לנוער:
קורס תכנות
פיתוח משחקים
אפליקציות למובייל
בניה ועיצוב אתרי אינטרנט
עיצוב תוכנה
יזמים צעירים
סייבר
אבטחת מידע
גרפיקה ועיצוב ממוחשב
יצירת מוזיקה דיגיטלית
סאונד ודי ג'יי
עריכת ווידיאו, אנימציה ותלת מימד
לינוקס רשתות
רשתות MICROSOFT
הלימודים במתכונת של לימודים מקוונים, בדיגיטל, בפלטפורמות למידה חדשניות! וכמובן שמגובים בקבוצות-פייסבוק אקטיביות, כך שגם מידת הגמישות היא נוחה מאוד בכל הקשור ללוחות-זמנים, תרגולים, מפגשים במרחב הלימודי המקוון.

פרטים להתקשרות:
טלפון - 073-33-22-717
לינקדין >>>
האתר של קבוצת פרוגיקס >>>
האתר של מכללת פרוגיקס לנוער >>>
האתר של מכללת פרולאבס >>>

פייסבוק של Progeeks >>>
פייסבוק של מכללת פרוגיקס לנוער >>>
פייסבוק של ProLabs - המקפצה שלך לעולם ההיטק מבית פרוגיקס >>>
אינסטגרם >>>

בשיתוף weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully