וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צימר ארבעת היסודות: סוויטה מפנקת לזוגות עם נופים עוצרי נשימה

בשיתוף weshow

10.5.2023 / 10:57

צימר ארבעת היסודות הוא סוויטת בוטיק מיוחדת, מעוצבת ומאובזרת עם כל הפינוקים שצריך על מנת להנות מחופשה זוגית מושקעת, מהנה ואינטימית עם נופים עוצרי נשימה להרי הגליל, הגולן והחרמון - בראש פינה

צימר ארבעת היסודות - סוויטה מעוצבת ומפנקת לזוגות עם נופים עוצרי נשימה להרי הגליל, הגולן והחרמון - בראש פינה!/קרדיט - פאבל פרסליאק

הכירו את סמדר, אומנית ומעצבת פנים.

סמדר הקימה את מתחם ארבעת היסודות לפני שמונה שנים ויצרה אותו על פי טעמה האישי שלה עם התייחסות והשקעה גם בפרטים הקטנים. בנוסף לאירוח מתקיימים מידי פעם במקום גם מופעי אומן, הרצאות סלון, ארוחות שף ועוד. יש לה סטודיו לפיסול בחימר, שם היא גם מארחת ומעבירה סדנאות לאורחי הצימרים ולתלמידיה.

מדובר במקום מאד מיוחד עם שאר רוח ומומלץ מאד לזוגות המעוניינים בנופש רומנטי.

צימר ארבעת היסודות. אלברט אדוט,
צימר ארבעת היסודות/אלברט אדוט

אי קטן וירוק בראש פינה ובו ארמון קטן ופרטי

צימר ארבעת היסודות הוא סוויטה פרטית מעוצבת ,גדולה ומרווחת לזוגות, עם אלמנטים טבעיים, מפרט טכני משוכלל וחניה פרטית. הסוויטה היא היחידה במתחם, מה שמעניק לאורחים פרטיות מלאה ושקט מבורך, וכל התענוג הזה נמצא במיקום מרכזי בגליל העליון.

חלל הסוויטה גדול ומרווח, עם תקרת עץ גבוהה, קמין מפנק ומחמם, מערכת ישיבה ושולחן קפה. תוכלו להנות ממיטה נוחה,אורתופדית וגדולה, שמיכות פליז נעימות וספות אירוח נינוחות. יש מערכת SMART TV עם מסך 55 ", ו- Wifi.

מטבחון עם דלפק בר מעץ, בר מים, מכונת אספרסו משוכללת, מיני מקרר, מיקרוגל וכלי אוכל והגשה (לא ניתן לבשל בצימר) . חדר רחצה מעוצב ומרווח עם מקלחת ענקית, חלוקי רחצה, נעלי ספא, נרות ,מוצרי טיפוח ואפילו מייבש שיער.

מסביב לסוויטה, אפשר ליהנות משתי מרפסות פרטיות ויפות ,שתיהן עם נוף פסטורלי להרי הגולן והרי הגליל, ואחת מהן עם ג'קוזי ספא גדול, מקורה ופרטי ,ולידו- פינות ישיבה נעימות. בנוסף יש אפילו גן על הגג, מיוחד ופרטי עם אוירה רומנטית ונעימה.

הסוויטה מושלמת לירח דבש, חופשה זוגית ורומנטית ואפילו להתכוננות לחתונה (גם זה כבר היה להם כמה פעמים). בסוויטה תיהנו מכיבוד קל כגון פירות, שוקולדים ,עוגיות ובקבוק יין, קפסולות למכונת אספרסו, חלב, תה וקפה.

צימר ארבעת היסודות. אלברט אדוט,
צימר ארבעת היסודות/אלברט אדוט
צימר ארבעת היסודות. אלברט אדוט,
צימר ארבעת היסודות/אלברט אדוט

אטרקציות מהנות בסביבה

המתחם נמצא מיקום מרכזי בגליל העליון ויש בסביבה בתי קפה, גלריות ומדרחוב עם אירועי אומנים בראש פינה הציורית. תוכלו לסייר באתרים היסטוריים בראש פינה וצפת, להנות ולבקר ביקבים בסביבה, בטיולי טרקטורונים וג'יפים, רפטינג בירדן, מסלולי רכיבה על אופניים ועוד.

יש בסוויטה מגזינים וספרים לעיון, משחקי קופסה, משחק זוגי של קלפי תודעה וגם טיפים ועזרה בתכנון הנופש שלכם.

אורחי המקום לא מפסיקים להתפעל מהחשיבה על הפרטים הכי קטנים, מהעיצוב המיוחד, ומהאווירה הנעימה והיפה שיש למקום להציע אז כדאי גם לכם.

אפשר (ואף מומלץ) להזמין עיסויים זוגיים לסוויטה, בתיאום מראש.

לציבור הדתי: יש בית כנסת בקרבת המקום, הכיבוד כשר, ניתן להוסיף לסוויטה מיחם, פלטת שבת וכלים חד פעמיים בהודעה מוקדמת.

חשוב לדעת: המקום לא נגיש לנכים ואין כניסה לחיות מחמד.
יש אפשרות לרכוש שובר מתנה טלפוני.

אם מתחשק לכם להתפנק בצימר הכי מיוחד, רומנטי, מפנק ומושקע בגליל העליון, באווירה כפרית וליהנות מאירוח נפלא מכל הלב והנשמה - זה המקום בשבילכם.

צרו אתנו קשר:
4 היסודות ב- Airbnb או בפייסבוק
כתובת: פטר פביאן 22, ראש פינה
מייל: 4elementsg@gmail.com

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

בשיתוף weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully