וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא צריך לטוס לאיטליה! סיקרט פיצה מציגים תפריט איטלקי מקורי

בשיתוף weshow

11.5.2023 / 12:58

בדקנו ומצאנו: טעמים של איטליה לגמרי בישראל • הגענו אל סיקרט פיצה בעקבות שלל הביקורות המצוינות אשר סובבות סביב שמם ולמען האמת, גילינו דבר או שניים על הטעמים האיטלקיים • רוצים לטעום? אנחנו מתחילים

כבר לא צריך לטוס עד לאיטליה! סיקרט פיצה מציגים: תפריט איטלקי בטעמים מקוריים/צילום - רועי בר

סיקרט פיצה - פיצריית שף נפוליטנית

סיקרט פיצה מציעים מגוון רחב של פיצות שף נפוליטניות אשר נעשות בעבודת יד מבצק מחמצת דק עם שוליים אווריריים. הפיצה של סיקרט, שקוטרה 32 ס"מ, נאפית בתוך טאבון שפועל בחום של 450 מעלות. היא מורכבת מחומרי גלם בולטים ואיכותיים מהמטבח האיטלקי.

פיצה סיקרט מציעים תפריט עשיר במיוחד:
* מנות פתיחה
* נבחרת הפיצה של סיקרט: פיצה נפוליטנה, מיקונוס, נשיקת הדרקון, עקיצת דבורה
* מגוון רחב של קינוחים
* שתיה קרה וחמה, בירות וכמובן, מגוון יינות איכותיים

סיקרט פיצה. סיקרט פיצה,
סיקרט פיצה/סיקרט פיצה

הסיפור מאחורי סיקרט פיצה

השף הראשי של הפיצרייה הוא אלעד שוקר, שף אירועים מכובד שעבר לא מעט השתלמויות באיטליה. אלעד מתעסק בתחום המסעדנות שנים רבות, במהלכן צבר ידע, ניסיון ומוניטין מכובד.

אלעד מספר לנו כי בתקופת הקורונה, כאשר העולם נסגר, הוא החליט להמציא את עצמו מחדש. הוא החליט לנסות ולהגשים חלום, לחבר דמיונות, רעיונות ופנטזיות למציאות אחת מושלמת. הוא התחיל
בקונספט פופ-אפ והפך לבר עם אווירה ביתית.

יחד עם גיא דנינו, איש עסקים שנושם יזמות אך לא פחות חשוב מזה, שף בעצמו, גיא זיהה את הפוטנציאל וחיבר אותו מיד עם התשוקה האדירה שלו לשירות, לאנשים ולקהל ובתוך כך, הביאו השניים לפתח תקווה את הבשורה החדשה בדמות בר במיקום נגיש, עם אוכל מעולה ואווירה של חו"ל. לקוחותיהם החוזרים של גיא ואלעד מעידים על כך שמדובר במקום מיוחד שלא רואים הרבה כמותו במדינת ישראל.

ארבעת הערכים של המקום הם לא אחרים מאשר טריות, טעם, מקוריות ואווירה

אצל סיקרט פיצה לא תמצאו פשרות. הם רואים חשיבות עליונה באיכות המוצרים ומקפידים לשמור על השימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר בשוק. בנוסף, סיקרט פיצה יוצרת טעמים חדשים באמצעות מתכונים מקוריים במיוחד שלא תראו באף תפריט איטלקי. גיא מצא את המתכון הסודי של הפיצה מחומרי גלם אשר מיובאים מאיטליה ומוכנים במקום על ידי הטבחים. כאמור, הפיצה עשויה מבצק מיוחד שעבר התפחה בת שלושה ימים, פיצה נפוליטנית מסורתית - אמיתית!

את האווירה השורה במקום רצינו לתת לכם לחוות בעצמכם, אך בכל זאת השגנו לכם הצצה קטנה. עוד מרגע כניסתכם למקום תבחינו באווירה ביתית יוצאת דופן. כזו שיוצרת את השילוב המושלם בין אוכל טוב ובילוי מהנה. התשוקה שיש לאלעד וגיא לפיצות היא זו שמובילה את הדרך לייחודיות של המקום. שניהם באים עם אהבה למקצוע וזה ניכר גם בשמות המנות שיש בתפריט.

סיקרט פיצה. סיקרט פיצה,
סיקרט פיצה/סיקרט פיצה

אז למה אתם מחכים? שמרו לכם את הכתובת לבילוי הבא!

אז אם אתם מחפשים אחר פיצה טעימה ומיוחדת וכמובן, אם בא לכם ליהנות משילוב של אוכל טוב ובילוי מהנה, זה הזמן לנסות את סיקרט פיצה הממוקמת ברחוב אורלוב 102, פתח תקווה.

אם אתם מעדיפים לאכול את הפיצה מול הטלוויזיה, אתם יכולים להזמין משלוח הביתה בקלות ובמהירות.

ובינתיים, כנסו לאתר הרשמי של סיקרט פיצה והתרשמו ממגוון המאכלים הרחב ומהפעילויות שיש
למקום להציע.

פייסבוק >>>

אינסטגרם >>>

בשיתוף weshow
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully