וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: מזרן אורטופדי שיוצר עבור בתי המלון היוקרתיים בעולם, נמכר במחיר לא שפוי

בשיתוף קליק מדיה

30.5.2023 / 13:17

לאחרונה נחשפנו לשחקן חדש בשוק המזרנים שחתך את המחירים בעשרות אחוזים. אהרון כהן, הבעלים של חברת נפוליאון מזרנים מסביר: "הלקוח שלי מקבל מזרן אורטופדי ברמה של חו"ל ובמחיר הוגן, אני זוכה בלקוח מרוצה ונאמן"

אנו מבלים כמחצית מחיינו בשינה. ידוע, כי שינה טובה משפיעה על מהלך היום כולו, והמזרן הוא אחד הגורמים החשובים ביותר המשפיעים על שנת הלילה שלנו. זה אומר שאם תשקיעו במזרן איכותי, תוכלו לבלות את מחצית מחייכם בשינה טובה אשר תשפיע בצורה חיובית על המחצית השניה בה אתם ערים.

קצת נתונים על שוק המזרנים

מעל 300,000 מזרנים חדשים נמכרים בכל שנה בישראל, כאשר כ 20% מהם נמכרים לבתי מלון. ממוצע הרכישה למזרן בארץ עומד על כ- 5,000 ₪ ללקוח פרטי ומנגד כ 1,500 ₪ לבתי-מלון.

לאחרונה נחשפנו לשחקן חדש בשוק המזרנים שחתך את המחירים בעשרות אחוזים

אהרון כהן, הבעלים של חברת נפוליאון מזרנים הוא יזם סדרתי שהגיע מתחום רהיטי היוקרה, החליט שהוא חותך את פערי התיווך המטורפים של בעלי החנויות, הדילרים והסכומים המטורפים הקיימים בשוק. אהרון טוען כי הרווח לא חייב להיות פי 4 או פי 5 על כל מזרן אורטופדי. לדעתו, העדיפות היא להעניק מחיר שנגיש לכל כיס וכך למכור יותר מזרנים. "אני קורא לזה, Win-Win Situation, הלקוח שלי מקבל מזרן אורטופדי ברמה של חו"ל ובמחיר הוגן, אני זוכה בלקוח מרוצה ונאמן, שממליץ עלי לחברים ולמשפחה, וכך נוצר מעגל שבו כולם יוצאים מורווחים" אומר אהרון.

מזרן אורטופדי דו צדדי: צד קשיח כולו/צד בינוני רך כולו, מוביל דגם קינג דרים. קרדיט של נפוליאון מזרנים.. אהרון כהן,
מזרן אורטופדי דו צדדי: צד קשיח כולו/צד בינוני רך כולו, מוביל דגם קינג דרים. קרדיט של נפוליאון מזרנים./אהרון כהן

תגיד לי אהרון, למה הפערים האלה?

1. כי בתי המלון קונים ישירות מהיצרן.
2. לבתי המלון יש כוח קניה של עשרות מזרנים וגם מאות בעסקה אחת.
3. חנויות המזרנים מוציאות סכומי עתק על שכירות, פרסום ומשכורות למנהלים בכירים.

מה ההצעה שלך, וכיצד היא משנה את שוק המזרנים בארץ?

זה פשוט, כמו בכל שוק ככל שהכמות גדלה המחיר ליחידה יורד. כלומר, ככל שתרכוש יותר מזרנים כך המחיר למזרון אחד ירד. לקוח פרטי למשל, לא יוכל להרשות לעצמו לרכוש עשרות מזרנים בקנייה אחת ולכן, הוא משלם מחיר גבוהה הרבה יותר מבית מלון או רשת בתי מלון אשר רוכשת כמות של מזרונים בעסקה אחת. זו הנקודה בה אנחנו נכנסים לתמונה.

אנו מאפשרים ללקוחותינו לרכוש מזרן יוקרתי המשמש בתי מלון יוקרתיים ברחבי העולם, במחיר שבו רוכש המלון את המזרן וזאת על ידי שינוי פשוט בנוסחה העסקית שלנו.

איך זה אפשרי?

זה קל, אנו פשוט מדלגים על פערי התיווך של החנויות. חנויות מגלמות במחירן עלויות פרסום, שכירות ומשכורות של בעלי תפקידים. על ידי חיסכון בהוצאות אלו, אנו יכולים להוזיל את המזרנים שלנו בעשרות אחוזים ולהנגיש ללקוחותינו את המזרן הטוב ביותר במחיר לא פחות ממגוחך.

מזרן אורטופדי: צד קשיח כולו/צד בינוני רך כולו, דגם קינג ספורט של נפוליאון מזרנים. אהרון כהן,
מזרן אורטופדי: צד קשיח כולו/צד בינוני רך כולו, דגם קינג ספורט של נפוליאון מזרנים/אהרון כהן

איך זה עובד הלכה למעשה?

הלקוחות נכנסים לאתר שלנו או מחייגים לאחד מיועצי השינה שלנו. ראשית, יצטרכו לענות על מספר שאלות על מנת להתאים בצורה מטיבה ביותר את המזרן המושלם עבורם. שאלות כדוגמת: גובה, משקל, מבנה גוף, העדפה למזרן קשה או רך ועוד. לאחר ניתוח התשובות, אנו מתאימים עבורם את המזרן שישרת בצורה הטובה ביותר את הצרכים שלהם.

אבל איך ניתן לבחור מזרן מבלי לשכב עליו?

כיום את רוב המזרנים שלנו אנו מוכרים "אונליין". הניסיון הרב שלנו בתחום והעבודה שלנו עם בתי מלון מובילים בעולם, מאפשרים לנו להנגיש פתרון ומזרון עבור כל אדם, בכל מבנה גוף ועבור כל בעיה. יש לנו יכולת להתאים באופן מדויק מזרן אורטופדי שמתאים לספורטאים, לסובלים מכאבי גב, לבעלי משקל גבוהה, למבוגרים, לצעירים ולפתרונות רבים אחרים.

אהרון כהן מנכ"ל נפוליאון מזרנים. יח"צ,
אהרון כהן מנכ"ל נפוליאון מזרנים/יח"צ

במידה ולקוח לא מרוצה מהבחירה?

אנו מצליחים להתאים את המזרון הנכון ללקוח ב 99% מהמקרים. במקרים יוצאי דופן, בהם פספסנו - אנו מאפשרים ללקוח להחזיר את המזרן ולבחור מזרן אחר או להזדכות באופן מלא על המזרן הקיים. במצב זה, אין ללקוח שלנו שום סיכון. הוא מקבל מזרן חדש במשלוח ישיר לביתו, באפשרותו לבדוק את המזרן למשך 30 ימים (ללא הניילונים) ובמקרה והוא מבקש להחליף את המזרן, אנו שולחים מוביל, אוספים את המזרן ומזכים אותו במחיר המלא עבור המזרן.

מה המחיר למזרן אורטופדי יוקרתי אצלכם?

המחירים שלנו למזרן מתחילים ב- ₪2,650 ויכולים להגיע למחיר של ₪4,900 למזרן משודרג.
למשל, דגם קינג דרים המיועד במיוחד לאלו הסובלים מבעיות גב, יעלה לכם ₪3,200 בלבד. ואילו מזרן מדגם TOTO המספק תחושת ריחוף לישנים עליו ועשוי באמצעות טכנולוגיות מיוחדות יעלה לכם ₪3,900 בלבד.

אני מעוניין לרכוש מזרן אורטופדי מכם! כיצד ניתן ליצור איתכם קשר?

בשיתוף קליק מדיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully