וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגעת ביופי: הקליניקה בה יופי והעצמה נפגשים

בשיתוף weshow

11.5.2023 / 15:23

קליניקת היופי של עינב כהן שלום, לא נפתחה רק מעצם אהבתה לציפורניים ואסתטיקה, אלא שימשה לה מקום בריחה. בזמן תקופה מאתגרת וקשה אשר עברה על משפחתה, הבינה כי הייעוד שלה הוא בעולמות האסתטיקה ויופי ובעיקר אנשים

לגעת ביופי: הקליניקה בה יופי והעצמה נפגשים/צילום - רועי בר

כשאנחנו שואלים את עינב על נקודת הפתיחה שלה היא בוחרת להתחיל עם ציטוט:"אני מאמינה שכל ניסיון שהשם נותן לך הוא מעמיד בפניך אפשרות לצמיחה". הגעתי לתובנה הזאת בעקבות חיים קשים ומאתגרים, לשמחתי ידעתי לקחת את הכלים לצמיחה ומינוף עם כל משבר או אתגר שעברתי. כל זה הביא אותי להיות מי שאני היום.

"בגיל 14 גילינו שאבא שלי חלה, וככל שעבר הזמן כל מי שהגיע לבקר את אבא שלי קיבל טיפול ציפורניים על הדרך, אני תמיד נמשכתי לאסתטיקה מגיל צעיר אומנות וציור היו תמיד חלק ממני, בסביבות גיל העשרה התחלתי להתעניין ולהתעסק עם ציפורניים ולאט לאט התחלתי להתנסות על חברות, מכרות, שכנות שלבסוף גם שילמו עם השנים.

התחלתי ממש לעבוד בזה ולהתפרנס זו הייתה נקודת מפלט שלי, ברחתי לשם כמו מעין עולם אחר שבו הייתה עסוקה פחות בעצמי ובצרות של המשפחה ,אמא ניהלה חנות בגדים ולא הייתה פנויה לטפל באבא, אני תפסתי את מקומה בזמן שהיא פרנסה ארבעה ילדים.

לאחר שאבי נפטר בהיותי בת 16, העסק המשפחתי התחיל לראות סימני קריסה ,אמא שלי נכנסה לתמונה היא ראתה את הפוטנציאל שטמון בי, והאמינה שאני אצליח.

היא מכרה את החנות , ופתחה איתי את המכון יופי , ובמקביל התחילה ללמוד עיסוי באבנים חמות שעוות, גבות, לייזר להתמקצע בתחום היופי.

עינב כהן שלום. רועי בר,
עינב כהן שלום/רועי בר

היית עדיין מאוד עצירה איך זה בא לידי ביטוי?
זה היה מאוד קשה תחילה להיות תלמידה ואז חיילת ובעלת עסק, עבדתי קשה ותמרנתי בין שני הכובעים. הייתי בין הראשונות שהתחילו עם העלאת המודעות לציפורניים שהיום זה טיפול שבחורה עושה אחת לשלושה שבועות.

עינב לא רק עבדה קשה אלא גם התמקצעה והמשיכה ללמוד את התחום
עינב: זה משהו טבוע בי הלמידה וההתקדמות, אני מאוד אוהבת ללמוד הכל לא משנה אם זה מתקשר למקצוע שלי או לא.
.
למדתי בקייב וגם במוסקבה קוסמטיקה, ידע זה כוח אין די לכוח ואין די ללימודים.
תחום הקוסמטיקה לא מספיק אף פעם לחדש ולהתפתח חייב להתפתח יחד עם התחום ולהדביק את הקצב.אני נהנת מכל קורס והשתלמות מה שיקנה למטופלות שלי יופי וביטחון בכל תחום אשר אני יכולה לתת להם.

עינב כהן שלום. רועי בר,
עינב כהן שלום/רועי בר

איך זה לעבוד עם אמא?
אמא שלי בת 70 יש לה וויב של צעירה, מאוד חמה מאוד מכילה אז אנשים שבאים אליה ללייזר הופך להיות טיפול פסיכולוגי אצל אמא, יושבים איתה מתייעצים איתה. זוהי זכות לעבוד עם אמא, להיות איתה 24/7 נהנות מכל רגע.

דור ההמשך הוא ביתי כבר בת 15 ומתחילה ללמוד איפור, בנוסף אחיינית שלי לומדת ציפורניים, אני מקפידה לומר להן שהתמדה ורצון זוהי נוסחה מנצחת. אם יש את התשוקה והרעב הנדרש, השמיים הם הגבול.

עינב כהן שלום. רועי בר,
עינב כהן שלום/רועי בר

אילו טיפולים אפשר למצוא בקליניקה?
בקליניקה אנחנו מתעסקות בציפורניים, לייזר טיפולי פנים, הזרקות שנעשות ע"י רופא מוסמך.
נמצא אצלנו המכשיר ,ונוס ולוסיטי, הטיפול לא כואב, הפעולות שלה קצרות ומהירות ותוצאות מטורפות בזמן בקצר אפשר להתחיל מגיל 8.

יש מחשבות לפתח את העסק בעתיד?
אני רואה את עצמי יותר מתמקדת בקליניקה שלי בקוסמטיקה יותר מלמדת ציפורניים, מתפעלת טכנולוגיות חדשות לעור.

שהגרעין של העסק יהיה האכפתיות והחום האנושי שאני והצוות מביאות, שזה מה שיביא את הלקוחות לצד המקצוענות והתוצאות המרשימות.

כתובת: צהל 9 א', רמלה
טלפון: 052-371-9187
פייסבוק >>>
אינסטגרם >>>
טיקטוק >>>

בשיתוף weshow
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully