וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

STUDIO STRONG - סטודיו הנשים שסוחף את נשות פ"ת

בשיתוף weshow

14.5.2023 / 12:14

המהפך שעשתה מור נבון מעבודה שגרתית בבנק ועד למאמנת ובעלת סטודיו לכושר הוא לא עוד סיפור קלאסי על אישה צעירה שהחליטה לעשות שינוי. מדובר במהפכה של ממש, גם בחייה של מור אבל לא פחות בשגרת חייהן של עשרות נשים במגוון רחב של גילאים שמגיעות מידיי יום להתאמן

STUDIO STRONG - סטודיו הנשים שסוחף את נשות פתח תקווה והסביבה: בואי הצטרפי למהפכה של מור נבון/רועי בר

אז מי אני? מור נבון, נשואה ואמא לשלושה ילדים, כיום מאמנת כושר והבעלים של STUDIO-STRONG, סטודיו לאימון נשים נערות וילדות בשכונת הדר גנים בפתח תקווה.
אני מזמינה אותך לקרוא את הסיפור שלי ולהבין שאין תוקף לחלומות ותמיד יש הזדמנות לשנות ולהשתנות.

הסיפור שלי התחיל מכיוון אחר לחלוטין מהמקום בו אני נמצאת כרגע. בתחילת דרכי למדתי כלכלה ומנהל עסקים ועבדתי בבנק מספר שנים. לאחר זמן, מצאתי את עצמי בלי תחושת עניין והגשמה עצמית, הרגשתי שאני לא נמצאת במקום הנכון עבורי ושאני חייבת לעשות שינוי.

לפני כ-8 שנים יצאתי להגשים חלום ישן. בילדותי גדלתי בבית ספורטיבי ופעיל, כושר תמיד תפס חלק משמעותי בחיי ותמיד אהבתי לעבוד עם אנשים ורציתי לגעת ולהשפיע. נרשמתי ללימודי כושר בווינגיט והוסמכתי כמאמנת.

לאחר כ-5 שנים בהן אימנתי במשרה חלקית במקביל לעבודתי המשרדית, סוף סוף אזרתי אומץ, עזבתי את עבודתי ופתחתי בשכונת הדר גנים, ממש מתחת לבית, את "אב הטיפוס" של הסטודיו שלי בחדר דיירים בבניין.

מור נבון. גילי אביאני,
מור נבון/גילי אביאני

לא סתם בחרתי להישאר בתוך השכונה, מניסיוני כתושבת המקום, אישה דתיה הגרה בשכונה דתית ומחפשת מתחם אימונים אינטימי לנשים, עם יחס אישי ומגוון פעילויות, נאלצתי בכל פעם לצאת מחוץ לשכונה בכדי להתאמן, בין אם לגבעת שמואל, קריית אונו או לצד השני של העיר ושיערתי שאני לא היחידה.

יצאתי לדרך עם קבוצות ראשונות של מתאמנות בינואר 2020 וחדר הדיירים החל להיות צפוף. התרגשתי והופתעתי לטובה מההיענות המדהימה, יותר ויותר נשים הציפו את הסטודיו והצמיחה ברישום כבר העלתה רעיונות לגבי התרחבות.

אבל אז, בחודש מרץ, חודשים ספורים מהפתיחה, הגיעה הקורונה וטרפה את הקלפים.

כמו שאר חבריי לענף ובכלל כמו חלקים גדולים במשק, מצאתי את עצמי בבית, עם הילדים, ללא עבודה וללא שום מושג כמה זמן התקופה הזו הולכת להימשך.

תקופה מאתגרת מאוד, כבעלת עסק חדש עם המון חוסר וודאות, אשר פינו מקום לניצני חרטה על עזיבת ה"מקום הבטוח" כעבודת שכירה.

החלטתי להסתגל. בתחילה, אימוני זום בחינם, ולו רק כדי להמשיך ולשמור על הקשר עם המתאמנות ועל רצף האימונים. נאלצתי להמציא את עצמי מחדש בכל פעם בהתאם להנחיות הבריאותיות - אימונים באוויר הפתוח, חוגים מותאמים לילדות ועוד.

בכל הפוגה של המגיפה, מנערים את האבק ומניעים שוב ושוב את הנשים לצאת מהבית, על אף כל החששות והאוירה הציבורית.

התקופה הזאת חישלה אותי והוכיחה לי עד כמה אני נחושה להגשים את החלומות שלי.
כיום ומזה כשנתיים, אני מנהלת בשמחה ובגאווה גדולה את STUDIO-STRONG, סטודיו מהמם ומאובזר בשכונה עם כ-200 מתאמנות רשומות. החיים חזרו לשגרה.

מור נבון. רועי בר,
מור נבון/רועי בר

רוב המתאמנות מגיעות לראשונה לסטודיו אחרי שנים של חוסר תנועתיות וכושר, או אחרי הפסקה ארוכה של הריונות ולידות. המיקום של הסטודיו בלב השכונה לא מאפשר תירוצים.

בשיחות ההכרות עם המתאמנות, טרם הגעתן לראשונה, עולות המון חששות ושאיפות: חוסר היכרות עם מסגרת כושר קבועה, חשש לחזור על כשלונות עבר, רצון להתחזק, להקל על כאבי גב וצוואר, לעיתים מגיעות מתאמנות בהמלצת רופא אשר מעודד אותן להתחיל להתאמן מסיבות בריאותיות, אך המניע העיקרי של מרביתן זה הרצון לרדת במשקל, להתחטב, להתעצב ולהחזיר לעצמן את הבטחון העצמי בכדי שיוכלו שוב להרגיש שלמות עם עצמן ועם גופן.

גדלנו לתרבות שסוגדת לרזון. כמו הרבה נערות צעירות, גם אני הושפעתי ואף נפגעתי מתרבות זו. שנים של סחרור בדיאטות חוזרות ונשנות, עליה וירידה במשקל וחוסר שביעות רצון תמידית, גם כאשר הגעתי למשקל היעד. אימוני הכושר, אותם שילבתי מאז ומתמיד, חיזקו אותי פיזית ומנטלית, לימדו אותי לראות את עצמי באור חיובי ולגלות בי כוחות ויכולות שלא הכרתי.

לאחר שנים, הבנתי שזה כלל לא קשור למשקל, זה עניין של ערך עצמי, של דימוי גוף, של הצורה בה אני "תופסת" את עצמי. נכון, עדיין יש ימים בהם ארגיש פחות טוב או עם מעט ייסורי מצפון, אבל ההבדל טמון בכך שהיום, אני יודעת לנהל את זה, זה כבר לא מנהל אותי. בימים כאלו, של ירידה מנטלית, אצא לריצה או אוסיף עוד אימון, אתרגל יוגה או אחליף בגד, אשמע מוזיקה וארקוד, או פשוט אקח נשימה בידיעה שהתחושה הזו עוד רגע תחלוף.

היום אני סוף סוף מרגישה יפה, נשית ומצליחה, למדתי שהערך שלי כלל לא תלוי במשקל שלי.
האימונים לימדו אותי שהכל אפשרי, כאשר אני מציבה לעצמי מטרה ועובדת לפי תכנית, אני מצליחה להשיג את המטרות והיעדים וכמוני, כל אחת יכולה.

חשוב לי להעביר את המסר הזה ולהגיע לכמה שיותר נשים, נערות וילדות.
פעילות גופנית תורמת לנו במישורים רבים, הרבה מעבר להיותה כלי לירידה במשקל.
היא משפרת את מצב הרוח, מחזקת את הבטחון העצמי, מסייעת למערכת החיסונית ולהפגת מתחים, מחזקת מפרקים, יציבה ושיווי המשקל ועוד המון דברים טובים. כל זאת, בנוסף להיותה מחטבת ומעצבת.

הסטודיו מספק גם תחושת שייכות, קהילתיות, תחושה שאנחנו חלק מקבוצה תומכת אשר מחזקת ומרימה אחת את השנייה. כיום, מכיל הסטודיו צוות מופלא של שמונה מאמנות, מקצועיות ואנושיות, המחוברות לערכים של הסטודיו והופכות אותו לבית חם במיוחד.

מור נבון. גילי אביאני,
מור נבון/גילי אביאני

לאחרונה ובכדי לסייע למתאמנות לשמור על שגרת אימונים, החל לפעול שירות לקוחות שמטרתו, בין היתר, לתת מענה זמין למתאמנות, לעודד ולחזק אותן להתמיד ולהגיע בכדי להשיג את המטרות אותן הציבו לעצמן.

אימונים שניתן למצוא בSTUDIO-STRONG: פילאטיס, יוגה, מתיחות, עיצוב חיטוב, פונקציונלי, זומבה, קיקבוקס, אירובי דאנס& כוח, קבוצות ריצה למתחילות ומתקדמות, אימון כושר לילדות, היפ הופ לילדות, אימוני נערות ואימונים לנשים בגיל השלישי.

אז למה את מחכה? בואי להתחיל את השינוי היום!

STUDIO-STRONG, סטודיו לנשים ונערות, טלפון: 0548948646
כל הפרטים במרחק הקלקה >>>
קישור לעמוד פייסבוק >>>
קישור לעמוד אינסטגרם >>>

בשיתוף weshow
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully