וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WILLOW צימר בערבה: חופשה שלווה ומפנקת במקום פסטורלי עוצר נשימה

בשיתוף weshow

14.5.2023 / 12:42

נמאס לכם מהשגרה המייגעת? מחפשים חופשה קלילה לצבור כוחות מחדש? מה דעתכם על לצאת מגבולות העיר המוכרת ולשנות לוקיישן לנוף מדברי?

נמאס לכם מהשגרה המייגעת? מחפשים חופשה קלילה לצבור כוחות מחדש?/WILLOW צימר בערבה

הגענו ל-willow צימר בערבה, במרכז עין יהב שבדרום, על מנת לסקור עבורכם את המקום הקסום הזה. מקום שלא מבייש בביקורותיו המוצלחות וזוכה בשלל דירוגים מרשימים בזכות חוויה יוצאת דופן ושירות לא פחות ממצויין. תוך סיקור המקום ומתן שירותיו, נדהמנו לגלות את חווית השירות הייחודית אותה חווים אורחי המקום בהגיעם לצימרים. האורחים כאמור משתפים כי המקום שירת עבורם חוויה יוצאת דופן ומוסיפים פה אחד כי יצאו מרוצים עד השמים. אך כל זה לא הספיק לנו, אלא הוסיף לסקרנות שלנו. לכן המשכנו לבדוק את המקום לפרטי פרטים וכעת נוכל לרדת יחד איתכם לעובי הקורה.

אז מה יש לWILLOW להציע לנו?

WILLOW צימר בערבה. סאלי פטל,
WILLOW צימר בערבה/סאלי פטל

willow מבטיחים עבורנו חופשה שלווה ומפנקת במקום פסטורלי עוצר נשימה. המתחם מרכז ארבע בקתות עץ כפריות בעיצוב מודרני. העיצוב נעשה בניצוחה של רייצ'ל בוזגלו, מעצבת הפנים המוכשרת של סטודיו רייצ'ל, אשר כל מטרתה הייתה להגיע לעיצוב מפנק תוך שמירה על חשיבה לפרטים הקטנים.

אז כפי שכבר הבנתם, כל אחת מהבקתות במקום הינה בעלת חשיבה לפרטים, ולו הקטנים ביותר, וזאת על מנת להעניק לכם את החופשה האולטימטיבית. בקתות העץ המיוחדות, מתאימות לזוגות אשר מחפשים מקום שקט, למספר חברים שרוצים לשבור את השגרה ואפילו למשפחות בעלות ילדים.
לקוחותיהם של מירית ויניב מעידים כי כל בקתה במתחם היא עולם שלם ואנחנו, מלאי סקרנות הלכנו לבדוק על מה כולם מדברים.

כדי שחווית הנוחות שלכם לא תהיה פחות ממושלמת, מירית ויניב דאגו שכל אחת מן הבקתות תהיה מרווחת ונקייה, עם חצר פרטית ובה תלויים ערסלים אשר מוסיפים לאווירת חופשה מקסימלית. לגינון דאג אדריכל הנוף המוכשר, גיא ונוף. גיא דאג לתוצאות מרשימות על מנת להוסיף לאווירת הפסטורליות של המקום.

כל בקתה כוללת בתוכה מטבח מאובזר בכירת בישול חשמלית, מיקרוגל, כלי מטבח ואפילו מנגל ומכונת קפה. בשונה ממגוון הצימרים באזור, בקתות העץ של willow כוללות בתוכם עליית גג לילדים ושכשוכית פרטית לכל צימר.

על מנת למקסם את החוויה שלכם, תוכלו להנות מריחות הבוסתן, מהמראה המלהיב של עצי הפרי, מהמדשאה המרווחת למשחקי הילדים ואם נמשיך.. האמת שלא נסיים.

כך נראית חוויה מעולם אחר

WILLOW צימר בערבה. סאלי פטל,
WILLOW צימר בערבה/סאלי פטל

כפי שכבר הבנתם, המקום פתוח אל נוף מדברי מהפנט, כזה שלא תוכלו להפסיק להסתכל עליו. יתרה מזאת, השגנו עבורכם המלצה חמה מהאורחים שמגיעים פעם אחר פעם. הם משתפים ברגעים המלאים שלווה, מספרים על הטעם השונה של כוס הקפה ומברכים על היכולת לנשום את פרחיית התבלינים בעלי ריחות כה מדהימים שלא ניתן לפספס. \

אם אתם אנשים של שקט ושלווה, אנו סבורים כי תעדיפו בכלל לצפות בזריחה, בשקיעה או בכוכבים בשעות הלילה המאוחרות. וכל הקסם הוא שהבחירה לגמרי בידיים שלכם.

בנוסף לכוס הקפה אל מול הנוף היפהפה, תוכלו לפתוח כל בוקר עם הזמנת ארוחות שף אישיות בסגנון בוטיק, מעשה ידיה של מירית בעלת המקום.

מירית היא שפית פרטית בעלת המותג קייטרינג willow אשר מיועד לארוחות פרטיות, אירועי בוטיק ובמיוחד לאורחי המקום. היא תדאג לפנק אתכם כיד המלך. תקבלו שולחן מלא במנות מזינות, עשירות ובריאות ואפילו בקינוחים שימתיקו לכם את היום.

מירית מספרת לנו על החשיבות העליונה שהיא רואה בכך ומסבירה כי הגשת הארוחות המפנקות מהחממה אל הצלחת נועדו על מנת לשלב בצורה יוצאת מן הכלל בין אירוח לקולינריה.

ארוחה ב-WILLOW צימר בערבה. WILLOW צימר בערבה,
ארוחה ב-WILLOW צימר בערבה/WILLOW צימר בערבה

מחפשים אטרקציות? מצאנו כמה שיכולים להתאים לכם;

אם אתם אנשים מחוברים לטבע ואוהבים לטייל, תקבלו במקום המלצות על אזורים מומלצים למגוון טיולים ושלל אטרקציות שירבו להוסיף חוויות לחופשה שלכם.

ביניהם תמצאו סדנאות שוקולד, סיור מודרך בקלאב קר, ברים, מסעדות, גלידריות, פיצריות, פארקים, חוות ועוד.
למרות שאם נגלה לכם סוד? האורחים שלהם פשוט לא רוצים לצאת מהבקתה מהרגע שהם מגיעים ועד לסוף החופשה.

בואו נדבר קצת היסטוריה

אם לדבר גלויות, המשפחה המייסדת הם לא ילידי המקום. מסתבר שהם התאהבו במדבר לפני כ20 שנה כאשר מקורותיהם בכלל מעיר מרכזית. הם היו זוג הורים עם תינוק וחייהם היו נתונים תחת מירוץ העיר הלחוץ.

מירית ויניב חיפשו את השלווה והרוגע בכל מקום שהיו בו וברגע שהגיעו אל המדבר, הם מצאו מקום עם ערך עליון למשפחתיות. ההתאהבות המיידית לאזור המדברי, גרמה להם לבצע שינוי כה משמעותי בחייהם ולימים הם עברו לגור בערבה וקנו משק וצימרים. הם סיפרו לנו שלאחר ששיפצו את המקום, הרגישו כי סגרו מעגל עם החלום הגדול וכעת קוראים גם לכם לטעום מיופיה של הערבה בתקווה שתתאהבו גם כן.

למה אתם מחכים?

אז אם חיפשתם מקום להתנתק מהשגרה לזמן קצר, או שאתם סתם מטיילים בערבה ומחפשים מקום לינה לחוות את האזור ברובד נוסף, הגעתם למקום הנכון.

מירית ויניב דאגו לכם להכל, מא' ועד ת' וכל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את הפרטנרים ופשוט להגיע. אז במי תבחרו? אולי בן/בת הזוג שלכם לחופשה רומנטית, או במשפחה הקרובה ליציאה מהשגרה האינטנסיבית? או אולי בכלל תבחרו באחד מחבריכם להשלמת פערים?



אז איפה תוכלו למצוא אותם?

עמוד האינסטגרם- willowbaarava@ >>>

עמוד הפייסבוק- willow-בערבה >>>

אתר העסק הרשמי >>>

מספר טלפון לבירורים נוספים- 054-520-0514

לעמוד האנסטגרם של מעצבת הפנים שלנו >>>



הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow

עמוד האינסטגרם של Weshow

עמוד הטיקטוק של Weshow

בשיתוף weshow
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully