וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבנות שיקומית: טיפול מיוחד שיעזור לילד שלכם בשלבי ההתפתחות

בשיתוף weshow

14.5.2023 / 15:39

הילד שלכם מתמודד עם חרדות? מתקשה להביע רגשות? חסר ביטחון? זהו יום המזל שלכם! הכירו את שיטת הטיפול של טליה ואמה שתעזור לילד שלכם לשפר את הכישורים החברתיים ולהפוך את החולשות שלו לחוזקות

כלבנות שיקומית: טיפול מיוחד שיעזור לילד שלכם בשלבי ההתפתחות! טיפול בעזרת כלבים בקליניקה של טליה ואמה/צלם: רומן פבלוקביץ'

מהי שיטת הטיפול של טליה ואמה, למי היא מיועדת ומה הופך אותה לחשובה?

"טליה ואמה" היא קליניקת טיפולים מיוחדת באזור הדרום אשר עוסקת בכלבנות שיקומית ואילוף כלבים. טליה פיתחה שיטת טיפול להתמודדת עם אתגרים שונים בחיים בעזרת אילוף כלבים.
במרוצת השנים אנו רואים יותר ויותר אנשים אשר סובלים מאתגרים רגשיים, פיזיים וחברתיים. בדיוק לשם כך נועדה שיטת הטיפול של טליה אשר מתמקדת ביסודות חברתיים, חינוכיים ושיקומיים.
כידוע, הכלב הינו חברו הטוב של האדם ומערכת היחסים של האדם עם הכלב מתאפיינת בחוסר שיפוטיות ובאהבה, ובכך טיפולים בבעיות רגשיות באמצעות כלבים גורמים להסרת מחסומים ולהבעת רגשות. טליה מסבירה לנו כי התקשורת עם הכלב מעודדת אמפתיה, מורידה חרדות ומועקות ואף מעלה את תחושת האמון שהמטופל נותן במטפל.

הטיפול של טליה ואמה יכול לשמש בתור אלטרנטיבה טיפולית עבור מצבים רפואיים שונים. למעשה, טיפול באמצעות כלבים הינו שיטת טיפול במשברים, בהפרעות ומצוקות נפשיות, אשר גורם לשיפור בתפקודו הפיזי, החברתי, הרגשי או הקונגיטיבי של האדם. בחירה בבעל חיים בתור עזר טיפולי נובעת מהעובדה כי הקשר שנוצר בין בעל החיים לבין המטופל אינו מצריך שימוש במילים בשביל לייצר קרבה ביניהם.

אז איך זה קורה? במסגרת שיטת הטיפול, הילדים עוברים סדרת שלבים חשובים:

❖ היכרות אישית עם הילד

❖ רשימת מטרות

❖ היכרות מעמיקה עם עולם הכלבים

❖ לימודי אילוף

❖ תעודת מאלף צעיר בסיום המפגשים

"טליה ואמה" קליניקת טיפולים שעוסקת בכלבנות שיקומית ואילוף כלבים. ליהי ברנוי,
"טליה ואמה" קליניקת טיפולים שעוסקת בכלבנות שיקומית ואילוף כלבים/ליהי ברנוי

למי השיטה מתאימה?
שיטת הטיפול של הקליניקה של טליה ואמה מתאימה במיוחד לילדים, מתבגרים ונוער. שיטת הטיפול של טליה עובדת על שליטה בכעסים, שיח מכבד, הגברת ביטחון עצמי, שיפור דימוי עצמי, שיפור כישורים חברתיים, הפרעות קשב, קשיי תקשורת, טראומות, התמודדות עם פחדים וחרדות, לקיחת אחריות, שיפור המוטוריקה העדינה ועוד מגוון רחב של קשיים ואתגרים פיזיים, נפשיים, רגשיים והתנהגותיים. חשוב לדעת כי הטיפול של טליה מיועד גם עבור ילדים ובני נוער שפשוט אוהבים כלבים ורוצים להשתתף בפעילויות עם כלבים ולקבל תעודת מאלף צעיר.

טליה מסבירה לנו כי מחקרים מגבים את השיטה שלה וכי כלבנות שיקומית מסייעת לאנשים אשר נמצאים על הרצף האוטיסטי והטיפול מקל עליהם בכל הקשור לתקשורת עם הסביבה. הכלב נותן למטופל הרגשה של קבלה, אמון ונחמה.

הטיפול של טליה מאפשר לילדים להרגיש תחושת בגרות, עצמאות ואחריות והוא מאפשר להם לשלוט בסיטואציות מגוונות.

בנוסף, לדברי טליה: היחשפות לכלבים גורמת לאדם לשחרר אנדורפינים אשר מעניקים לו תחושה של רווחה והם מעודדים את הפעילות של המערכת החיסונית.

טליה ואמה" קליניקת טיפולים שעוסקת בכלבנות שיקומית ואילוף כלבים. ליהי ברנוי,
טליה ואמה" קליניקת טיפולים שעוסקת בכלבנות שיקומית ואילוף כלבים/ליהי ברנוי

הסירו את הספק וצרו קשר עם טליה ואמה עוד היום!
אם אתם מעוניינים בטיפול מיוחד באמצעות כלבים להתמודדות עם אתגרי החיים השונים, צרו קשר עוד היום עם הקליניקה של טליה ואמה. בשביל להתרשם מהפעילות של הקליניקה וכמובן על מנת לקבל מידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט הרשמי ולעמוד הפייסבוק של טליה ואמה.

❖ טליה ואמה מספקות טיפולים ושיעורים באזור הדרום בלבד

❖ ניתן ליצור קשר עם הקליניקה באמצעות כתובת המייל: taliaandema@gmail.com

❖ לפרטים ובירורים נוספים: 0546030477

❖ כתובת העסק : באר שבע קצנלסון 23




הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow

עמוד האינסטגרם של weshoew

הטיקטוק של Weshow

בשיתוף weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully