וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס טאטו - מגשימי החלומות

בשיתוף weshow

15.5.2023 / 11:50

רוצים לקעקע את המנטרה שלכם? חולמים לחרוט את הזוגיות, את שמות הילדים או את התשוקה שלכם? פשוט תעשו את זה! אם אתם סקפטיים, ודאי תשמחו לגלות כי בדיוק בשבילכם מצאנו את הסטודיו הגדול ביותר בצפון. מקום בעל שירות יוצא מן הכלל, ביקורות מעולות ולקוחות שחוזרים שוב

אופס טאטו - מגשימי החלומות/צילום: פאבל פרסליאק

ראשית, בואו נכיר אותם
אלכס וסוניה, האנשים שעומדים מאחורי כל הטירוף, מספרים לנו איך הפכו מצוות קטן למקום שמאגד כ-20 אמני קעקועים מלאי תשוקה אשר מגיעים מדי יום על מנת להגשים את החלומות של כל אחד ואחת מכם. הם מגלים לנו שהחיוך שלכם הוא זה שמעניק חיים לתשוקה שלהם ולכן הם מגיעים לסטודיו בכל יום מחדש מלאי ציפייה ליצור אמנות על הגוף שלכם.

אז תכירו את Oops Tattoo, סטודיו המתמחה בקעקועים ופירסינגים מקצועיים ואף מעביר קורסים למתלמדים בשני התחומים על מנת להכשיר את הדור הבא להיות הטובים והמובילים בתחום. אז אם אתם חולמים לקעקע או להיות פירסרים, בואו להיות המקצוענים של העתיד.

הצוות של אופס טאטו מנקודת מבט שונה
צוות הסטודיו מסביר לנו כי יחד עם חלוף השנים, תעשיית הקעקועים הלכה והתעצמה ובעקבות כך נוצר מגוון רחב של סגנונות וסוגים. כולנו עדים לכך שקעקועים הפכו להיות קישוט של ממש בקרב החברה ולמעשה, אנחנו לגמרי מבינים למה.

הם מוסיפים לשתף אותנו בגילוי לב על הזכות לחרוט לאנשים משמעות חשובה שתלווה אותם לכל אורך חייהם ומכאן בא הרצון לבצע כל עבודה באופן אסתטי ומדויק להפליא.

התרשמנו במיוחד מאזור העבודה שלהם. הסביבה ההיגיינית והמקצועית בה הם עובדים הבהירה לנו את הדגש שהם שמים על בריאותכם. לכן, אם אתם לא מוכנים להתפשר על מקצועיות, Oops Tattoo הם הכתובת בשבילכם.

אלכס וסוניה. Oops tattoo,
אלכס וסוניה/Oops tattoo

להגשים חלום בלי לוותר על החוויה שבדרך
במהלך הסיור ריכזנו עבורכם מספר יתרונות בולטים הקיימים בסטודיו של אופס טאטו.

ראשית, אם אתם רוצים לעשות קעקוע חדש אך קשה לכם להחליט, צוות המקום מעניק לכם ייעוץ חינם על מנת ליצור את סקיצת חלומותיכם. בשיחת הייעוץ המוקדמת תבחרו את המקום הרצוי לקעקוע ואף לערוך תיאום ציפיות בלי שום התחייבות מצדכם בשלב זה.

אם החלטתם ללכת על זה בכל הכוח, בואו נדבר על מחשבון המחירים.

צוות הסטודיו הכיר לנו את המחשבון אשר משכלל את הסכום הסופי על פי גודל, סגנון ושעות עבודה. מעבר לכך שהמחשבון מכין אתכם לסכום בו תצטרכו להצטייד, הוא מבטיח כי גם אם התהליך יקח יותר מהזמן המשוער, הסכום ישאר אותו הדבר כפי שסיכמתם.

לידיעת החוששים, ניתן לבצע כל קעקוע בהרדמה מקומית לגמרי בחינם וזאת על מנת להפחית את רמות הכאב ולעבור את התהליך בכיף.

בנוסף, הסטודיו ממוקם באזור מרכזי ונוח. הוא נמצא בעיר תחתית על ציר המטרונית וחמש דקות הליכה מתחנת רכבת "חיפה- מרכז השמונה".

יתרה מזאת, ניתן לחלק את הקעקוע לתשלומים באמצעות צ'קים, אשראי או הוראת קבע ולדחות את התשלום הראשון עד חודש מרגע תהליך הביצוע.

לאחר עשיית הקעקוע שבחרתם, צוות המקום לא ישלח אתכם לבזבז כסף מיותר על משחות החלמה שונות אלא יעניק לכם את כל הציוד הנדרש לטיפול, עד להחלמה מלאה. אם לאחר טיפול ממושך אזור הקעקוע לא החלים, בסטודיו של Oops Tattoo קיים שירות נוסף עבור תיקונים ואף ניתנת אחריות לכל החיים.

קעקועים ב-Oops tattoo. Oops tattoo,
קעקועים ב-Oops tattoo/Oops tattoo

אופס! מבצעים והנחות מיוחדות
אם עשיתם בסטודיו שלהם קעקוע בשווי 600 ש"ח ומעלה, תקבלו שובר מתנה בשווי 150 ש"ח לקעקוע הבא שלכם.
ואם הנכם חברי מועדון, תקבלו החל מ- 10% הנחה על כל קעקוע נוסף שתבחרו לעשות.

כבר מחכים להגשים את החלום שלכם!
צוות אופס מזמין אתכם לקבל את חוויות הקעקועים והפירסינגים המוצלחות ביותר וקורא לכם להגיע עם דמיון. לכל השאר, ישנו מערך שלם שדואג לקחת את חלומכם ולהפוך אותו למציאות.
בסטודיו קיים מבנה עסקי ייחודי אשר מנהל מערך שלם של פעילויות עסקיות עם אנשי עסקים ישראלים ופותח במשא ומתן על מנת לקבל בלעדיות.

אז למה אתם מחכים? היום הוא הזמן הטוב ביותר להגשים חלומות!

חפשו אותם באתר העסק הרשמי, הפייסבוק, עמוד האינסטגרם ועמוד הטיקטוק

כתובת להגעה- נתן קייזרמן 4, חיפה
בקרוב יפתח סניף נוסף בכרמיאל!
הסטודיו פתוח בימים ראשון-שישי, בין השעות 12:00-20:00
לפרטים נוספים, התקשרו- 0723305961


הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow
עמוד האינסטגרם I עמוד הטיקטוק

בשיתוף weshow
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully