וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחית קעקועי העצמה עוזרת לנשים להרגיש סקסיות ועוצמתיות

בשיתוף weshow

15.5.2023 / 12:13

היא מקעקעת אומנות גוף לנשים באשדוד, ומזכירה לנשים כמה שהן יפות וסקסיות. היא מאמינה שקעקוע יכול לרפא אותנו ומאד מתחברת להעצמה נשית. האווירה בסטודיו מאד מזמינה ונעימה, ואת יותר ממוזמנת להגיע ולהיטען, גם אם מדובר בקעקוע הראשון שלך

Sveta Shapo Tattoo – מומחית לקעקועי העצמה לנשים ואימהות ועוזרת לנשים להרגיש סקסיות ועוצמתיות עם קעקועים ייחודיים ואמנות גוף/צילום: רומן פבלוקביץ'

חגיגה של ביטוי עצמי והעצמה אישית

סבטה שאפו, אמא לילדה, במקור מעצבת גרפית ובתקופת הקורונה כשהבינה שזה לא התחום המדויק שלה עשתה הסבה ולמדה לקעקע. בהתחלה התחילה לעבוד בסיועם של 'יוזמות עתיד' עם מנטורית צמודה שמאד האמינה בה ועודדה אותה להמשיך. תוך זמן קצר היא פתחה סטודיו משלה ורואה בו הבייבי השני שלה ומשקיעה בו את כל כולה.

בעיניה הקעקוע הוא תזכורת ליופי וכלי חזק שיכול לסייע לנו להתגבר על חוויות לא נעימות שעברנו בחיים. כיום היא מקעקעת מקצועית לנשים (בלבד). היא מאד אוהבת את העבודה שלה, מאמינה שמצאה את הייעוד שלה ונהנת להעצים נשים באמצעות הקעקועים. בסטודיו שלה תוכלו לראות בכל פינה מסרים בנושא העצמה אישית, תמונות גוף של נשים עם מילים מעצימות ובעיקר הרבה חום ואהבה.

סבטה שאפו - Sveta Shapo Tattoo – מומחית לקעקועי העצמה לנשים ואימהות. ANNA MIZRAHI,
סבטה שאפו - Sveta Shapo Tattoo – מומחית לקעקועי העצמה לנשים ואימהות/ANNA MIZRAHI

למעשה כשתגיעו לסטודיו לקעקועים של סבטה שאפו תרגישו הכי נעים בעולם. יום קעקוע אצלה הוא מעין יום כיף מפנק וחוויתי, שמתחיל עם קפה ועוגה וקצת שיחות חול ורק אז מתחילים עם הקעקוע כשהכל נעשה באווירה נעימה, נוחה ורגועה. גם נשים שהגיעו לקעקוע ראשון מלאות בחששות, נהנו מכל התהליך כשהחששות התפוגגו מהר מאוד ובהמשך חזרו גם לקעקוע שני ושלישי.

אמנות קעקועים היא כבר מזמן הפכה להיות צורה פופולרית של ביטוי עצמי, ובשנים האחרונות הם הפכו לבחירה נפוצה יותר ויותר עבור נשים. מעיצובי פרחים עדינים ועד להצהרות נועזות וחדות. הקעקועים מציעים לנשים דרך רבת עוצמה לבטא את האינדיבידואליות שלהן, לחגוג את גופן ולהביע את האוטונומיה שלהן. אחד המוקדים העיקריים של קעקועים לנשים הוא שהם מאפשרים להן להחזיר את גופן ולהצהיר על מי הן ומה הן מייצגות. בין אם זה ציטוט אהוב, קעקוע משמעותי או סמל להעצמה או מחווה לאדם אהוב, קעקועים מציעים לנשים דרך לבטא את עצמן בצורה אישית ועוצמתית כאחד.

סבטה שאפו. ANNA MIZRAHI,
סבטה שאפו/ANNA MIZRAHI

טרנד ייחודי: קעקועים לנשים בלבד
יש לה טרנד ייחודי והוא שהיא מקעקעת רק נשים המחפשות אמנות גוף ייחודית ואמנותית. הסגנון מאופיין באסתטיקה רכה, העיצובים מאד מינימליסטיים והקעקועים עדינים עם קו נקי כשהיא מקפידה על דיוק מושלם הרבה לפני שהיא מוציאה סקיצה.

אחת הסיבות העיקריות לכך שהטרנד הזה צבר כל כך הרבה פופולריות, היא משום שהיא מאפשרת לנשים לבטא את האינדיבידואליות והאני מאמין שלהן בצורה ייחודית וניתנת להתאמה אישית עבור אלה שרוצות לבטא את עצמן באמצעות הקעקועים שלהן.

בסטודיו יש שפע של לקוחות מרוצות שרובן חוזרות לקעקוע נוסף ותמיד יוצאות עם מוטיבציה והנאה מהתוצאה הסופית.

"קעקועים הם חלק מעולם של ריפוי ואני מאמינה שהקעקועים מסייעים לנו להיות מודעות ומפוקסות בחיי היום יום שלנו. באמצעות הקעקועים אני מאפשרת בנוסף לנשים לחזק את האנרגיה הנשית וההתפתחות האישית שלהן. מדובר באומנות אחת גדולה המשלבת גם ריפוי."

מתחם לנשים להעצמה נשית
התעניינות בקהילות לנשים בלבד כדרך להעצים נשים ולקדם את צמיחתן האישית והמקצועית ממשיכה להיות פופולרית עם ביקוש גבוה. דוגמה למגמה זו היא מתחם נשים, המציע סביבה מעצימה, בטוחה ותומכת לנשים. לסבטה יש חלום לפתוח מתחם גדול לנשים עם עמדות בתחומים שונים החל משיעורי יוגה, מדיטציה, דימיון מודרך ועד ללימוד ריקוד סקסי, אימון מנטלי והעצמה אישית.

וזה לא הכל. החזון של סבטה הוא שבמתחם תוכלו לקבל הכל. תהיה מסעדה עם אוכל טעים ובית קפה צמוד למתחם ואפילו ג'ימבורי לילדים. אחד המאפיינים המרכזיים של מתחם זה הוא ההתמקדות שלו בהעצמה נשית. באמצעות מגוון סדנאות, אירועים וחוגים לעודד נשים לפתח את כישוריהן, לרדוף אחרי תשוקותיהן ולהשיג את מטרותיהן. בין אם מדובר בלימוד מיומנות חדשה או תחביבים בשעות הפנאי, המתחם יציע לנשים את התמיכה שהן צריכות כדי לפרוח ולהתעצם.

סבטה שאפו. ANNA MIZRAHI,
סבטה שאפו/ANNA MIZRAHI

סבטה מעניקה לנשים דרך עוצמתית לבטא את עצמן באמצעות הקעקועים שלהן. בין אם תבחרו בעיצוב קטן ועדין או גדול עם אמירה נועזת וצבעונית, הקעקוע יהיה תוספת יפה ומעצימה לאוסף האמנות של הגוף שלכן.

פרטים נוספים באתר הרשמי >>>
טלפון ליצירת קשר: 052-6753039
כתובת: מול קניון לב אשדוד - אבן עזרא 23 אשדוד
אינסטגרם | פייסבוק | טיקטוק

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

בשיתוף weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully