וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניהול טפסים וחתימות אונליין - 'הדור הבא' כבר כאן

בשיתוף weshow

15.5.2023 / 13:46

'חתימה ירוקה' - הדור החדש של פלטפורמות ניהול-מסמכים - אונליין

ניהול טפסים וחתימות אונליין – 'הדור הבא' כבר כאן/צילום: פאבל פרסליאק

תחום הניהול עובר בשנים האחרונות שינוי משמעותי, אפילו דרמטי. מגמות חדשות בשוק התעסוקה והתפתחויות טכנולוגיות רבות מכתיבות היערכות אחרת בכל מה שקשור בניהול הארגון, העסק והמשרד.

אחד השינויים המשמעותיים שכבר תפס אחיזה בארץ ובחו"ל הוא המעבר של עסקים וחברות לניהול מסמכים וחוזים באמצעות חתימה דיגיטלית מרחוק, ניהול אונליין מבוסס טפסים מקוונים.

בישראל מובילה את המגמה הזו חברת ''חתימה ירוקה'', שמציעה מערכת שליחת מסמכים ובניית טפסים דיגיטלית מתקדמת לניהול הארגון והמשרד. המערכת מאפשרת התנהלות חוזית וחתימה דיגיטלית מרחוק למגוון רחב של תחומים , ולמעשה ניהול מסמכים דיגיטלי בכל מחלקות הארגון: שיווק, פיתוח עסקי, מכירות, כספים, כח אדם, רכש, לוגיסטיקה ותפעול, אבטחת מידע ועוד, מבלי להשתמש בניירת פיזית, ביעילות מקסימלית.

מדובר בפתרון טכנולוגי פרקטי עם יכולת התאמה ספציפית לכל ארגון בהתאם לקטגוריה שלו, לתהליכי פעילותו השוטפת, למערך התפעול ,הניהול ומערכות המידע הקיים ולצרכיו השוטפים.

'חתימה ירוקה' – הדור החדש של פלטפורמות ניהול-מסמכים - אונליין. imark image,
'חתימה ירוקה' – הדור החדש של פלטפורמות ניהול-מסמכים - אונליין/imark image

טכנולוגיה, חדשנות, קידמה, שמירה על סביבה ירוקה
חברת 'חתימה ירוקה' בבעלות רואי החשבון יורם שיפור וזיו כרסנטי ואנשי פיתוח התוכנה ברק בן חורין ועודד קמינסקי משרתת אלפי לקוחות בישראל, מכל הסקטורים במשק: ארגונים, חברות ועסקים גדולים, בינוניים וקטנים, ומעניקה להם שירותי אוטומציה לתהליכים עסקים ופתרונות ניהול מקיפים אונליין.

הפתרון המקיף משולב בתהליכי BTB וגם B2C ומבוסס על טכנולגיות 'ענן' מתקדמות SAAS ,
שאינן דורשות משאבי מחשוב מהארגון. כמו כן, המערכת מאפשרת לכל עסק להמיר טפסים קיימים מנייר, לטפסים דיגיטליים בתהליך פשוט להפליא .לדברי יו"ר החברה רו"ח יורם שיפר תקופת הקורונה מאוד קידמה את המעבר לניהול עסקי מרחוק ולהבנת היתרונות בשירות של 'חתימה ירוקה':
"כשעסקים נאלצו לסגור שערים לתקופה ולא יכלו לקבל קהל, אבל כן רצו להמשיך לתת שירות לציבור, כשאסור היה להגיע פיזית להרבה מוסדות ובכל זאת היה צורך במתן שירות -אלו היו נסיבות שנתנו פוש רציני לביקוש לשירות שלנו. הרבה עסקים וארגונים יכלו להמשיך לתפקד בנסיבות המגבילות של סגרים בזכות השירותים שלנו. כיום יותר ויותר ארגונים מבינים שפלטפורמה מהסוג של 'חתימה ירוקה' מייעלת את עבודת הארגון בהרבה מאוד מובנים. אנחנו בראש החץ של הטכנולוגיה, והפתרונות שלנו מאפשרים ניהול אופטימלי: המעבר לחתימה דיגיטלית מפנה זמן, חוסך כח אדם, מאפשר עבודה הרבה יותר זריזה בכל מה שקשור לניהול טפסים, באישור תהליכים, מעולה לניהול עסקאות, לניהול קשרי לקוחות, לקליטת עובדים ובעצם כמעט לכל פעילות שוטפת בכל עסק/ארגון. השינוי הדיגיטלי מאפשר עבודה שוטפת ללא עיכובים, ללא המתנה מיותרת לאישורים שונים. הגמישות של התאמת המערכת היא אופטימלית ומאפשרת אדפטציה לכל מגזר במשק".

מי זוכר היום מה זה פקס, ולמה צריך להדפיס מסמכים כל הזמן?! תרחמו על יערות הגשם...
המעבר ל'ניהול ללא נייר' באמצעות פלטפורמה כמו ''חתימה ירוקה'' יכול להתרחש באופן חלק יחסית ומבלי להעביר את הארגון 'זעזועים'. מדובר במערכת ידידותית למשתמש, גם למי שלא טכנולוגי - היא קלה ונוחה לתפעול ולהטמעה.

'חתימה ירוקה' – הדור החדש של פלטפורמות ניהול-מסמכים - אונליין. imark image,
'חתימה ירוקה' – הדור החדש של פלטפורמות ניהול-מסמכים - אונליין/imark image

כמובן שהחברה מספקת הדרכה צמודה: יש מערך הדרכה מקצועי שעובד עם הלקוחות ממש 'יד ביד, עד להצלחה', עד שהלקוח יודע לתפעל כל אלמנט במערכת. יש תמיכה טלפונית זמינה, ומבחר ערוצים דיגיטליים מהירים לקבלת שירות.. אחרי שמתרגלים לעבוד על המערכת מבינים שלא להיעזר בה זה כמו להתכחש לעובדה שיש מים בברז. להיפטר מהניירת, מ'קירות על קירות' של קלסרים במשרד, מעמדות של פקסים ומדפסות-כל זה נראה פרה-היסטורי...

ב'חתימה ירוקה' חתומים על התפתחות מתמדת: עדכון גרסה על בסיס קבוע

"אנחנו כל הזמן מתפתחים, מספר אמיתי סיטון מנכ"ל החברה", "המערכת נמצאת בשדרוג מתמיד, כל הזמן מתעדכנת ביכולות ופיצ'רים חדשים, גם על בסיס דרישה מהלקוחות, בעקבות צרכים 'מלמטה'. יש לנו צוות של אנשי פיתוח ומתכנתים, צוותים בארץ ובחו"ל. ה-Vibe אצלנו בחברה הוא כמו בחברת סטרטאפ, אנשים באים לכאן עם שיר בלב. יש רצון לחדש ולהשתדרג כל הזמן, אנחנו מאוד מחוברים ללקוחות ולצורכי השוק המשתנים, הכל כאן מאוד דינמי והתרבות הארגונית שלנו מקדמת יוזמה וגמישות. המון פעמים לקוח מעלה איזשהו צורך ואנחנו בונים לו פתרון, והפתרון הופך ליישום חדש או לפיצ'ר שמשרת גם לקוחות אחרים. אנחנו קשובים לשוק כל הזמן וצומחים מתוך צורכי 'השטח' - ומבצעים התאמות ייעודיות למגזרי תעשיה וארגוני בעל צרכי תהליכים מיוחדים בתחום הזה היד לא יכולה 'לרדת מהדופק' אפילו לא לשנייה".

מהפכה אמיתית בניהול הארגון: עסקאות ותפעול-רוחב אונליין, משרד ללא נייר

השוק בישראל יותר ויותר בוחר בכיוון הזה של מעבר לניהול מרחוק באמצעות טפסים מקוונים, יש יותר בשלות לעבודה במתכונת הזו, כאמור במיוחד אחרי תקופת הקורונה. מערכות ארגוניות גדולות כמו חברות ביטוח ובנקים, סליקת אשראי ועוד כבר עובדות כך שנים. "הלקוחות שלנו מגיעים מכל ענפי המשק: פיננסים, כח אדם, משרדי עורכי דין, נדל"ן, ביטוח תיירות ועוד", מספר אמיתי, מנכ"ל החברה, "יש לנו שת"פים עם לשכת רואי- חשבון, ארגונים וחברות טכנולוגיה ומידע רבות. הרבה לקוחות שרואים בפועל עד כמה המערכת מייעלת להם את העבודה ממליצים עלינו מפה לאוזן. כמובן שעדיין יש מקום להעמקת 'חינוך שוק' לפלטפורמת עבודה בשיטה הזו. זו מהפכה של ממש, שמשנה דרכי התנהלות ומאפשרת חסכון כספי משמעותי, חסכון בכח אדם, חסכון בזמן, חסכון במקום במשרד (לא צריך ערמות של קלסרים) זה יעיל בכל אספקט. אנחנו גם מזדהים מאוד עם הנושא של סביבה ירוקה ותעשיה ירוקה, והפעילות שלנו תומכת בקונספט הזה. אני מאמין שתוך שנים בודדות כל השוק יעבוד על הפלטפורמות מהסוג הזה וניהול טפסים מקוונים יהיה שיטה מקובלת, סוג של מובן מאליו".

יש בתחום לא מעט חברות, אבל היתרונות של 'חתימה ירוקה' מולן מובהקים:
• מערכת מודולרית עם אפשרויות אדפטציה גמישות בהתאמה לכל ארגון ולכל עסק , לא משנה גודלו.
• מערכת חדשנית מתקדמת, בחזית הטכנולוגיה, עם עדכוני גרסה על בסיס קבוע
• מערכת אונליין, עם ממשקים ואפשרויות חיבור למערכות מידע וניהול חיצוניות API
• גיבוי מסמכים מקיף, מבוססת ענן (אחסון דיגיטלי, שליפה מהירה)
• מערכת מאובטחת המאפשרת אמצעי זיהוי: קוד זיהוי, צילום תעודת זהות, וידיאו, וכלים נוספים
• המערכת מאפשרת חתימה (כולל סבבי חתימות) על מסמכים באמצעות: ווטסאפ, אימייל, SMS
• פתרונות רוחב לכל סוגי הארגונים: עסקים קטנים, עסקים בינוניים, מערכות ענק וביג-דטה
• הדרכות צמודות על שימוש במערכת לכל הלקוחות, מתחילת הדרך ולאורך כל הדרך
• מערכת יעילה גם לחברה-המנויה וגם ללקוחות-החברה (שני מעגלי יוזרים)
• מערכת ידידותית למשתמש וקלה ללמידה ויישום, גם לקהל שאין לו מיומנויות טכנולוגיות

'חתימה ירוקה' – הדור החדש של פלטפורמות ניהול-מסמכים - אונליין. imark image,
'חתימה ירוקה' – הדור החדש של פלטפורמות ניהול-מסמכים - אונליין/imark image

עם אלפי לקוחות החברה נמנים: "שיכון ובינוי", BDO, "פמה ליסינג" ורבים וטובים אחרים.

מוזמנים לתאם שיחת ייעוץ ראשונית עם מומחי החתימה הדיגיטלית שלנו,
טלפנו >> 1700-50-10-82

אתר החברה >>>
פייסבוק >>>
אינסטגרם >>>

בשיתוף weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully