וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרכה לחיים טובים ומאושרים בהנהלת יוסי גולד

בשיתוף weshow

15.5.2023 / 16:37

יוסי גולד, מטפל ומורה לחיים במפגשים פרטניים ובזום, במטרה לשחרר חסימות המונעות מהאדם להצליח ולהתקדם אל עבר המטרה. מורה בשיטת מוח אחד- קינסיולוגיה ומעביר בשיטה זו קורסים המכשירים מטפלים

הדרכה לחיים טובים ומאושרים בהנהלת יוסי גולד/צילום: רומן פבלוקביץ'

מורה ומטפל בשיטת מוח אחד
יוסי גולד, מוותיקי מורי ומטפלי מוח אחד- קינסיולוגיה בארץ, עם ניסיון עשיר של מעל שלושים ושלוש שנה, מאות מטופלים ותלמידים מרוצים והכל באווירה קשובה ותומכת.

בשנת 1988 בעקבות מחלה של בנו, התוודע לשיטת מוח אחד והתחיל ללמוד את השיטה, ומאז מטפל באופן פרטני באנשים, נשים וילדים. במהלך הלימודים עבר יוסי שינוי משמעותי חיובי ומשנת 2000 הוכשר להיות מורה בשיטה מטעם מרכז מוח אחד בארה"ב. למד קורסים והשתלמויות ברפואה המשלימה כגון: הילינג יהודי, E.M.I וטיפול בטראומה. הוא כיום הוא מטפל ותיק ומורה מוסמך בשיטה. מתנדב בקו לנפגעי תקיפה מינית למען גברים דתיים. מטפל בעיקר בירושלים, מלמד ומכשיר מטפלים בשיטת מוח אחד פרונטלית וגם בזום.

מוח אחד היא שיטה הוליסטית שנועדה להביא את האדם לחיים טובים ושלמים ורואה את האדם כמכלול אחד של גוף, נפש ורוח. מטרת השיטה להביא את האדם לחיות חיים של בחירה, מימוש עצמי ומימוש היכולות ולא של דפוסי התנהגות, מתח וכעסים. הטכניקה של מוח אחד מכוונת לעבוד עם הגוף= התת מודע העמוק במטרה לשחרר את החסימות דרך הגוף ודרך התת מודע (לא דרך המילים) על מנת לקיים חיים טובים. או בשפה אחרת "המסע מארץ יצורי הפרא אל ארץ הבחירה".

הכשרת מטפלים בשיטת מוח אחד. יוסי גולד,
הכשרת מטפלים בשיטת מוח אחד/יוסי גולד

טיפול בשיטת מוח אחד
במוח אחד אנו מטפלים בבעיות למידה, קריאה, כתיבה, היפראקטיביות , חרדת מבחנים, מתחים ולחצים. בעיות בזוגיות, מציאת בן זוג, מיניות וחיים משותפים, כעסים, אלימות, חרדות ופחדים. כפייתיות, בעיות אכילה, דילמות בחיי היום יום, התמודדות עם בעיות בגיל ההתבגרות והגיל השלישי ועוד. לסרטונים נוספים

אחד הדברים במיוחדים במוח אחד זה דרך התשאול. בכדי להגיע לתשובות מדויקות מהתת מודע העמוק, שם שוכנות החסימות והטראומות של האדם, אנו משתמשים בדיקת שריר בעזרת מתח השריר ביחס לשאלה נקבל תשובה מהתת מודע העמוק ונמצא את החסימות ונתקן בעזרת תרגילים פיזיים לשחרור חסימות בגוף ודרך תרגילים פשוטים וקלים כגון מרידיאניים, צ'קרות, טפיחות, הליכות בהצלבה דמיון מודרך ועוד, אפשר להגיע אל נקודת הטראומה ולשחרר אותה בכדי להגיע לבחירה במצב דומה. חלק מהעבודה במוח אחד, בעזרת בדיקת שריר נרד אל גיל סיבה= גיל הטראומה ונשחרר אותה בעדינות. לקריאת מאמרים בנושא

מדובר בתהליך קצר יחסית הנע בין 5-10 מפגשים, תלוי במטופל ובאירועי חייו.
ניתן גם לקבלת יעוץ אישי, אבחון וטיפולים און ליין. בתהליך הטיפול רואים הצלחה מרובה ומקבלים תובנות עמוקות על החיים שחרור ורוגע עם הסביבה, העבודה והמשפחה ובעיקר עם עצמך ששינו עם עצמך ישפיע על הכל. המדריך לחיים טובים

הכשרת מטפלים בשיטת מוח אחד
בקורס מח אחד מכשירים מטפלים מעולים בכדי להיות מטפל מעולה בשיטת מוח אחד. מדובר בתהליך עומק ללומד שגם משחרר מתחים ומכשיר את הסטודנט להיות אדם טוב יותר. במהלך הלימודים ישנו תהליך עבודה עצמי והתקדמות אישית משמעותית ביותר.
הקורס מתאים לגברים ונשים וגם למטפלים בשיטות אחרות ומתקיים בירושלים ובזום.
מסלול למתחילים: הקורס מעניק כלים בסיסיים בשיטת מוח אחד- קינסיולוגיה המלמדים שיטה טיפולית וכלים יעילים נוספים (שלבים 1-4)
מסלול למתקדמים: הקורס מעניק כלים מתקדמים לטיפול בשיטה למי שרוצה לחזק את הכלים הטיפוליים שלמד (גם למי שלמד במקום אחר)
מטפלים רבים ומרוצים עברו הכשרה על ידי יוסי גולד ועל מנת לקרוא על הקורסים יותר בהרחבה ניתן לקבל מידע נוסף באתר

הדרכה לחיים טובים ומאושרים - בשיטת מוח אחד. יוסי גולד,
הדרכה לחיים טובים ומאושרים - בשיטת מוח אחד/יוסי גולד

קורס דיגיטלי - ללימוד תווי פנים ודפוסי התנהגות בזמן מתח
קורס הכולל שבע הרצאות ועבודה בין ההרצאות ללמידה ויישום החומר הנלמד להרכבת פרופיל להתאמה בתחום המקצועי, האישי והזוגי בעזרת תווי פנים. הקורס מתאים ליועצים, מאבחנים, שדכנים, מטפלים ויועצים זוגיים ומתקיים בירושלים.
סדנאות קצרות לבתי ספר, קבוצות, ערבי הורים, ערב על זוגיות ועוד. לפי הזמנה.
אם אתם רוצים להכיר את השיטה המדהימה מוח אחד ואת המטפל הייחודי יוסי גולד, לקבל טיפול ו/או ללמוד את השיטה, אתם יותר ממוזמנים להתקשר אל יוסי גולד ולתאם פגישה.

טלפון ליצירת קשר עם יוסי גולד: 050-5452628
כתובת: שושנה פוליאקוב 6, ירושלים,
אתר הבית
פייסבוק | יוטיוב

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

בשיתוף weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully